Bokt diet gym-vraagje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:56

Aan de mensen die (nog) meedoen met Bokt diet (en anderen!): heeft iemand nog leuke Jane Fonda tips die ik 's avonds voor de buis oid kan doen? Of een video die ik mag lenen/kopen??? t hardlopen valt me zo verdomde zwaar Boos! Frusty maar ik ga er zo toch maar weer ff tegenaan geloof ik.


angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 20:34

hahaha BOKT DIET wat is dat dan!!!
Lijkt me wel kewl!
Ik wens iedereen die eraan mee doet veel suc6! Pling Kus marielle

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:57

Weet je wat nog beter helpt dan hardlopen? Skaten!!! Je houdt het langer vol, het is beter voor je spieren en doordat je het langer volhoudt, verbrand je omgerekend ook meer calorieën.

Ik was zelf net weer begonnen, maar met die verhuizing is het er even niet van gekomen. Normaal skate ik toch zeker wel 3x per week en het is echt heerlijk! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:59

Misschien wil je het fitness apparaat van mn moeder kopen?! Lachen
Zo'n langlauf apparaat is da, of het helpt? Geen idee, nog nooit gedaan *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:36

wat is nou bokt diet? Verward Haha!

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:43

Dat zijn gewoon een aantal bezoekers van Bokt. Die houden elkaar online op de hoogte hoe het gaat met het afvallen.

Gelukkig heb ik dat niet nodig Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:06

Oh men ik probeer het zo.....maar in de vakantie lukt het Niet!
Vandaag had ik een redelijke dag, maar gister was echt vreselijk. Ik bespaar jullie de details. Ik kan gewoon niet van alle koekjes en andere verleidingen afblijven.
Ik heb wel gister en vandaag twee keer pd getraind met Miga Lachen dat helpt vast ook wel!


Maar wat betreft de gym-dingetjes: ik probeer elke avond buikspieroefeningen te doen (sit-ups) en verder nix.
Moet je als je wilt lachen 's morgens om een uur of 9 eens naar Nederland 1 kijken; "nederland in beweging"......> bejaardengym! misschien is dat wat voor je Zep? (DUIK onder m'n toetsenbord)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:08

hahahaha ik lijn onbewust
hahah mijn moeder koopt de laatste tijd gewoon geen snoep meer.. en koekjes eet ik toch nit veel en sjips ook niet..
lekker makkelijk

"Some memories are best forgotten"

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:33

Hmmmmmm we hebben een Fit-n-Fold Strider thuis staan en hebben een Abroller voor de buikspiertjes Haha! maar die dingen gebruik je een week en dan is de lol eraf (en je vet nog steeds niet }> )dus mijn tip: zoek iets dat je LEUK vindt, maakt niet uit wat, maar alles wat je leuk vindt hou je veel langer vol.
Succes!
Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, GoogleAdsense, Googlebot, Kieffertje, lastig, mingming, Misslev, Moon_light94, ryukapple, senna21, Spike2019 en 66 bezoekers