Lekker hapje Wouter Bos

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Lekker hapje Wouter Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 21:58

Wouter Bos...
Wat zijn standpunten zijn namens zijn partij, vind je op www.pvda.nl , maar eh...wie luistert er nog....
*zwijm*

Hele verbetering sinds Kok en Melkert...
[naam verwijderd] als geboren VVD-stemmer neigt naar links.....gut waarom toch...
Is er al een Wouter Bos fanclub?
Wat leuk dat volgend jaar het jaar van de W is kwa kwpn-veulentjes....

Wie van de Bokkers is ook al 'om'?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:23

Hij is HEERLIJK om te zien! Kwijl

Absoluut mee eens!
Die oogjes als ie lacht! *zwijmel*

Ja... dat mag wel de premier van Nederland worden!
Wil hem eigenlijk wel in een zwembroek de nieuwjaarsduik zien doen Knipoog

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:26

Hij is getrouwd... daalt wel stevig in z'n marktwaarde op deze manier

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:26

Je hebt volkomen gelijk als je zegt dat hij er een stuk beter uitziet dan Melkert en Kok.
Maar ja, wie ziet er nu niet beter uit dan M & K ??? Knipoog Haha!

Ik vind het best een leuk mannetje om te zien, maar niet helemaal mijn type.
Imo. is hij wat te soft (krijg een beetje het Helmut Lotti-gevoel, sorry Dees), ik zie het liever een beetje ruiger en wat minder gelikt.

Veel plezier de komende weken, ik vermoed dat je nog vaak plezier van hem kunt hebben Vingers aflikken Vork

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:28

Oscar schreef:
Ik vind het best een leuk mannetje om te zien, maar niet helemaal mijn type.
Imo. is hij wat te soft (krijg een beetje het Helmut Lotti-gevoel, sorry Dees), ik zie het liever een beetje ruiger en wat minder gelikt.

Eigenlijk zou de politiek een beetje Idols achtig moeten zijn!
Moet ie ff uit zijn pan gaan op een heerlijk rocknummer!
Stroppie af, blousje open en maar uit zijn pannetje gaan Haha! Vingers aflikken

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:50

*Grin* Ook de meest aantrekkelijke dame uit de hedendaagse politiek zit links ... nog linkser zelfs.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:09

Hij kan er mee door Haha!. En dan vragen mensen zich nog af waarom de PvdA in een keer op 41 zetels in de peilingen staat Sigaar .

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:13

oh my god!! Dit is werkelijk iets wat ik nog nooit gezien heb.... vrouwen die zwijmelen bij de gedachte aan een eventuele premier!!! *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:17

Nou ik kijk liever 4 jaar tegen zijn kop aan dan tegen die van Balkenende Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:19

Ik vind het humoristischer om tegen die kop van Balkenende aan te kijken. Ik weet niet waarom, maar op 1 of andere manier heeft die kerel iets. Lijkt wel alsof hij kan toveren Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:22

Hahahaha toveren, doet me denken aan een keer kopspijkers, toen hij veel stemmen had gekregen in Zwijnstijn eeeh Zwijndrecht en het over de geheime eeeh tweede kamer had Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:27

*LOL* Dat doet me gelijk weer aan de volgende uitspraak denken die ik vanmorgen hoorde van Balkie Haha!

"Er word de laatste tijd veel gesproken over Harry Potter. Harry Potter is iemand die kan toveren. Gisteravond kreeg ik de plannen onder ogen van de PvdA en ik dacht "jah, dat is Harry!"" of iets in de trend Haha!

Kijk... en die humor spreekt me nu erg aan.... een beetje zelfspot kan nooit kwaad en als je die zelfspot nog eens naar een andere partij toe weet te 'kaatsen' dan is het helemaal knap. Ik heb zoiets van Wouter Bos nog niet gezien. Misschien dat ie wel goed overweg kan met zijn toverstafje, maar ik denk dat daar alles mee is gezegd Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:33

Ik heb het idee dat Harry Potter de laatse tijd alles doet om leuk en grappig over te komen, het me bijv in dat programma lijst 0 dood zitten ergeren aan hem. Van een premier heb ik toch liever dat hij duidelijke standpunten heeft. En dat heeft Wouter Bos weer wel

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:38

Hmmm.... dan moet ik me toch maar eens wat gaan verdiepen in de persoon 'Wouter Bos' Haha!

Kan er namelijk wel inkomen dat H. Potter aan image-building aan het doen is

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:41

ja, ben alleen bang dat hij niet van dit imago af gaat komen . En nu hij z'n enige sterke punt ook om zeep aan het helpen is (het duidelijk en serieus zijn) heb ik helemaal nog weinig hoop voor hem...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:42

Die zogeheten Harry Potter was in het begin wel leuk en grappig, maar dat was wat mij betreft gauw afgelopen. Geef mijn portie maar aan fikkie en doe mij dan maar een portie Bos! Vingers aflikken

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:43

Ik merk het wel.... het grootste gedeelte van de vrouwelijk bevolking stemt op Wouter Bos maar niet op de PvdA *LOL* Slechte zaak om te stemmen op een persoon....

Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 00:47

hoeft niet per se, wel een slechte zaak om op iemand te stemmen vanwege z'n uiterlijk
ik stem trouwens Marijnissen of Marijke Vos, zegt genoeg lijkt me Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 03:10

Kan er iemand hier een foto van Dhr. Bos neer zetten Tong uitsteken ??
Ik hoor voortdurend "Wouter Bos hier, Wouter Bos daar", maar ik heb de goede man helaas nog nooit mogen aanschouwen, ben langzaam stik-nieuwsgierig !!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 09:42

Speciaal voor Sterre:
Afbeelding

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:02

Heeee neee Tong uitsteken Mn moeder heeft ook zovaak over hem..

"Ja ik ga lekker op mn lekkeredingetje stemmen" *LOL* Neeeeh mam hij is niet leuk!!! Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:33

Ik heb het vandaag even met vaders over de verkiezingen gehad, vooral omdat het me opviel dat Bos zo alles riep wat iedereen wou horen..

Vaders advies: rond verkiezingen moet je er vooral niet naar luisteren. Ze roepen wat men wil horen.

Ben het hier echt helemaal mee eens, er worden geen negatieve veranderingen genoemd. Net zoiets als met de LPF..

Haha!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:51

Vraag maar wat u wilt, dan willen wij dat ook; vooral de PvdA kent in deze geen enkele scrupule meer......

Niets lijkt meer heilig om de kiezergunst te paaien. Een partij met haar programma doet er blijkbaar niet meer toe, het gaat om de lijsttrekker.
Ik krijg vooral de laatste dagen het gevoel dat lijstrekkers als aapjes worden tentoongesteld. Ze mogen even hun 'kunstjes' laten zien, en de aap met de snedigste kunstjes verwerft roem in de daarop volgende opiniepeiling.
Zou een nuchtere nederlander nou echt niet in staat zijn om door de farce van een Wouter Bos heen te kijken? Bijvoorbeeld ook een springende Zalm achter een flipperkast, die ondertussen wordt geinterviewd door 2 tv-babes waar de massa aan de voorzijde niet in verhouding staat met die tussen de oren hoort te zitten.
Stem voor de principes die er toe doen.

(Wouter Bos is trouwens totaal niet mijn type)

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:54

Merel Blom schreef:
Ik heb het vandaag even met vaders over de verkiezingen gehad, vooral omdat het me opviel dat Bos zo alles riep wat iedereen wou horen..

Vaders advies: rond verkiezingen moet je er vooral niet naar luisteren. Ze roepen wat men wil horen.

Ben het hier echt helemaal mee eens, er worden geen negatieve veranderingen genoemd. Net zoiets als met de LPF..

Dat is toch net zo als met solliciteren.
Opeens heb je nergens een hekel aan, kan je alles etc. etc.

Jezelf verkopen noemen wij dat!

Maar goed... toch heb ik wel vertrouwen in PVDA.
Klinkt banketstaaf nu ze net in de oppositie hebben gezeten omdat Paars niets had gedaan.

Ik denk toch aan de melkertbanen en al het andere wat ze wel goed hebben gedaan!!!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:55

ZWAAR OFFTOPIC, maar vond het zonde om hier een nieuw topic voor aan te maken, vond het wel een leuk stuk om hier te plaatsen.
Gaat over onze vriendelijke tovenaar in de kamer:


CDA-lijsttrekker en demissionair premier Balkenende is gisteren niet komen opdagen bij een uitzending van Radio Rijnmond. Balkenende wilde niet met de presentatrice van het programma, Natascha Kuit, geconfronteerd worden.

Kuit presenteert ook voor de IKON en kwam zodoende eerder deze week Balkenende al tegen tijdens het IKON-radioprogramma Met Wie?. Balkenende vindt dat hij in dat programma onbehoorlijk en onheus door haar bejegend is. Hij zou door haar ondermeer met een stuk zeep zijn vergeleken.

De woordvoerder van de premier meldde dat Balkenende nog wel wilde komen als er een andere presentator zou zitten. Maar daar wilde Radio Rijnmond niet aan meewerken. Ook de door het CDA aangeboden vervanger voor Balkenende, minister Donner, hoefde van Rijnmond niet te komen.

Bron: RTV Rijnmond

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Anouk94, corinec, doekenbas, fro, Glenda, GrapeshotBot, Gwenvd, Lizz, mirriejj, mmajar, N_B_N, Nietsmar, NinaCharlie, Saaams, sinnekinne, Thats_Me, topsylover, Waratje en 56 bezoekers