Mijn opa en oma zijn dood...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11154
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:35

Och wat verschrikkelijk, niet alleen het verlies zelf, maar ook de manier waarop, afschuwelijk gewoon.

Heel veel sterkte Marije.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:41

ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen
ik weet hoe het is ik heb 1,5 maand geleden een goeie vriend verloren door een auto ongeluk.
als je wil praten kun je mij pb en ik woon trouwens bij je in de buurt(oldenzaal)

sterkte liefs diana

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:44

Marije, wat afschuwelijk voor je! Het is toch niet normaal dat zoiets kan gebeuren. Vreselijk. Vooral omdat ze al niet met een rustig gevoel in de auto konden zitten. Ik vind het echt vreselijk voor je.. Ontzettend veel sterkte. Het is niet te geloven

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:53

Wat verschrikkelijk om op die manier je opa en oma in 1 klap te verliezen, heel erg veel sterkte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:59

Gecondoleerd.
Mijn collega´s zijn bij dat ongeval geweest, toen ik in dienst kwam was het ongeval al gebeurd.
Ze hebben nog geen idee waarom die andere wagen op hun weghelft zat.
De bestuurder zelf weet het ook niet, hij is een stukje kwijt.
Heel veel sterkte voor jou en je familie.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:16

Ach meis, wat vreselijk. Heel veel sterkte gewenst.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:22

Verschrikkelijk!
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte, meer weet ik eigenlijk niet te zeggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:53

Gecondoleerd.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 02:17

oh god.... wat erg.... in 1 keer twee fijne mensen zomaar verdwenen uit je leven.... Scheve mond gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 02:19

jeetje Huilen heel veel sterkte meis, ik heb ok een keer een familie lid in een autoongeluk verloren Boos! ik weet hoe je je voelt. Heeeeeel veel sterkte meis en als je wil praten, PB maar of op MSN

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 08:48

Wat vreselijk '( Allebei tegelijk ......... jeetje. Heel veel sterkte voor jullie allemaal !

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:25

jeetje marije, wat vreselijk! weet niet echt wat ik moet zeggen... Scheve mond
geconcoleert, en heel veel sterkte, ook voor de rest van je familie.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:26

Wat ontzettend erg zeg!
Heel veel sterkte ermee..

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:24

Allemachtig wat vreselijk zeg!
Gecondoleerd!
Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies. Dit zou niet makkelijk voor je wezen zeg!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 11:32

Eerst allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. Dat betekend echt veel voor me...

Ik heb vannacht erg slecht geslapen. Ik kwam slecht in slaap en werd erg vaak wakker. Ook 1 keer met erge oorpijn. Ik heb namelijk sinds gisteren een oorontsteking...

Mijn moeder en haar vriend zijn nu naar Elburg, naar het huis van mijn opa en oma om alles te regelen. Mijn tweelingzus is naar haar werk. Gelukkig vangen ze haar daar goed op en het is natuurlijk een goede afleiding...
Mijn broer is bij mijn vader. Ook daar wordt hij goed gesteund. Hij is alleen zondag jarig en dat vind ik zo erg voor hem...

Ik ben nu alleen thuis, maar ga straks naar Chica toe. Daar blijf ik denk ik de hele dag en daar zullen ze me waarschijnlijk ook goed opvangen...

Ik kan en wil het nog steeds niet geloven. Maar het dringt steeds meer tot me door. Mijn moeder heeft gewoon allebei haar ouders in 1 klap verloren...Ik vind het zo erg voor haar!

Wat misschien raar klinkt, maar wat ik nog wel even willen zeggen is dat ik het eigenlijk een mooie dood vind...Ze zijn samen, ze hebben elkaar nu. Wat als de ene nou niet dood was? Dan zou die niet meer kunnen leven van verdriet....
'Tot de dood ons scheidt'. Nee, zelfs de dood scheidde hun niet...

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:14

Marije. heel veel sterkte.

Het laatste wat je zegt, daar zat ik ook al aan te denken. Het is verschrikkelijk, maar het is een klein lichtpuntje dat niet een van beiden alleen is achtergebleven.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 12:15

Ilindra schreef:
Gecondoleerd.
Mijn collega´s zijn bij dat ongeval geweest, toen ik in dienst kwam was het ongeval al gebeurd.
Ze hebben nog geen idee waarom die andere wagen op hun weghelft zat.
De bestuurder zelf weet het ook niet, hij is een stukje kwijt.
Heel veel sterkte voor jou en je familie.


Oh mijn god, dat meen je niet...

Wij hebben gehoord dat die bestuurder niks had. Wel dat hij even 's avonds naar het ziekenhuis is geweest, omdat hij pijn had in zijn borst.
Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden. Mijn opa had in ieder geval absoluut geen schuld. Hij was altijd zo voorzichtig. Zelfs mijn oma keek niet rechts of links naar buiten. Nee, ze keek altijd op de weg...

Het is voor mij wel moeilijk te bevatten, dat mijn opa en oma beide dood zijn, maar dat die bestuurder, de dader, helemaal niks heeft...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:21

Heel erg veel sterkte! Dit moet een enorme klap zijn!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:24

Marije schreef:
Het is voor mij wel moeilijk te bevatten, dat mijn opa en oma beide dood zijn, maar dat die bestuurder, de dader, helemaal niks heeft...


Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer zolang je niet precies weet wat er gebeurt is, toch niet te negatief over hem te denken. Misschien is hij even 'weg' geweest, en kon hij er absoluut niets aan doen.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 12:28

Miran"]
[quote="Marije schreef:
Het is voor mij wel moeilijk te bevatten, dat mijn opa en oma beide dood zijn, maar dat die bestuurder, de dader, helemaal niks heeft...


Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer zolang je niet precies weet wat er gebeurt is, toch niet te negatief over hem te denken. Misschien is hij even 'weg' geweest, en kon hij er absoluut niets aan doen.
[/quote]

Ik denk niet echt negatief, ik ben niet boos...Het is alleen best moeilijk...

Hij heeft zijn straf toch wel nu, hoe zou jij het vinden als jij 2 doden op je geweten zou hebben? Nee, hij heeft zijn portie wel gehad denk ik....

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:34

Marije schreef:
Hij heeft zijn straf toch wel nu, hoe zou jij het vinden als jij 2 doden op je geweten zou hebben? Nee, hij heeft zijn portie wel gehad denk ik....


Ik zou het verschrikkelijk vinden, ik rij ook altijd rustig, haal alleen in als ik er absoluut zeker van ben dat het kan enzo, maar je weet niet wat er kan gebeuren. Een vriend van mij is een keer flauw gevallen (of in ieder geval even weggeweest) in de auto, en is toen tegen een muurtje opgereden. Voor het zelfde geld had hij tegen een ander op, maar dat kun je iemand niet kwalijk nemen.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:38

Wat vreselijk zeg......
Gecondoleerd, heel veel sterkte, ook voor je familie......

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:57

Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte en gecondoleerd!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:40

Marije, gecondoleerd met het verlies van je opa en oma. Verdrietig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:44

Wat een vreselijk verlies voor jou en je familie.
Maar idd zoals je zelf ook al zegt, is het voor je opa en oma zelf misschien maar beter zo. Ik bedoel, ze zijn nu samen en hoeven niet het verlies van een van beiden te verwerken.
Voor jullie is het dubbel zo verdrietig dus eigenlijk heel "dubbel".
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte gewenst. Ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen en helpen met het verwerken van dit enorme verlies.