Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly


.
Ik weet niet of je dat kent?? Daar lossen ze zulke problemen vaak op. Je kunt ook naar Kassa gaan
Maar Radar is een programma speciaal voor dit soort gevallen

dit kun je niet maken tegenover je klant en zo kunnen andere mensen dit voorkomen, door geen reis daar te boeken. Zo kun je het misschien ook nog voor elkaar krijgen om toch die reis te hebben
Maar nee hoor.... Dus toen heeft mijn paps maar even gebeld met de mededeling dat als het geld er na 1 week niet op zou staan hij het persoonlijk kwam halen en dat niet vriendelijk zou komen doen 
Dag later stond het erop 
al door het gangpad naar voren. De hostess durfde er niks van te zeggen. Later klacht ingediend maar niet eens een reaktie ontvangen... Peter Langfout doet net of z'n neus bloed. Toen ze eindelijk reageerden zeiden ze: dan had je onderweg uit moeten stappen. Alsof je dat doet!
.
Wat asociaal dat ze zo omgaan met mensen die een reis boeken zeg!!