oktoberfest in januarie :)

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

stitch

oktoberfest in januarie :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 15:17

heheheh, laame effe uitleggen Haha!

Par weken geleden hadden een paar kennissen van ons me ouders uitgenodigt om daar te komen eten. Ikhad dus komentaar gegeven dat altijd als ze uitgenodigt worden dan worden aleen maar de ouders uitgenodigt. Dus toen me ouders bij hun waren hebben ze verteld dat ik dat heb gezecht. De dag erna kreeg me pa een email, dat de 17de (vandaag dus, voor de blondjes die een echte blonde dag hebben Schijnheilig ) dat we daar heen mogen komen, met de kinderen, maar aleen maar als de kinderen ook bier drinken Schijnheilig. Dus me vader heeft toen een email terug geschreven dat we een oktoberfest in januarie gaan houden Haha!

vanavond gaan we dus daarheen, me vader had ook het idee om een CD te branden met oktoberfest liedjes, dat heb ik dus gedaan Haha!

maar ja, dat is dus me verhaal, wish me luck tonight Tong uitsteken

namaarie
Stitch

PS: ja, deze kennisen kennen NL Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie