stiefvader Rowena krijgt 12 jaar +tbs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:30

hey pril, het is hier de US niet. hoe dan ook, het is iets wat de 2 daders de rest van hun leven blijft beheersen, en terecht.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:48

Pril schreef:
en flink gemarteld worden


nou nou dat is wel wat veel van het goede (slechte), we leven hier niet in Irak, de lijfstraffen zijn hier al een poosje afgeschaft.
Dan heb ik liever dat hij voor de rest van zijn leven opgesloten wordt.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:57

Ik ben verbijsterd over de lage straf voor iets dat men dan ook nog moeder noemt Misselijk , daar heb ik toch een heel andere voorstelling bij.
Maar ik val echt van mijn stoel wanneer ik hoor dat ze in beroep gaat tegen die straf omdat ze die te zwaar vindt. Boos!
Ze vindt dat ze al meer dan genoeg gestraft is omdat Rowena dood is. Ben ik nu in een gekkehuis terecht gekomen of denk ik dat alleen maar als ik de beelden op de tv zie.
Laat in hemelsnaam dit monster nooit meer de mogelijkheid krijgen een kind te baren.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:00

sarabande schreef:
Ze vindt dat ze al meer dan genoeg gestraft is omdat Rowena dood is.


Goh had ze niet verwacht zeker, nadat het kind in elkaar geslagen was en in stukken gezaagd Frusty

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:11

Jeetje van mij mogen die mensen nooit de gevangenis meer uit Boos! Stelletje (arg ik heb er gewoon geen woorden voor Verdrietig ) hoe kan je zoiets nou doen, echt ontzettend vreselijk zeg.
Veeeel te laag is toch belachelijk dat hij straks gewoon weer rond kan lopen, dna zouden ze het wel op zijn voorhoofd morgen zetten wat hij gedaan heeft zodat hij er altijd last van blijft houden

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:21

Voor veel mensen blijkt tbs uiteindelijk een soort levenslang. Veel mensen komen er niet meer uit.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:36

Dat arme meisie !
Ik vind 12 jaar nog wel meevallen eigenlijk,
Had langer verwacht

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:37

ik had niet anders verwacht, het Nederlandse rechtsysteem sucks...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:42

Ik heb hier nog wel een touwtje liggen, mogen ze wel gratis van me hebben.
Opgeruimd staat netjes en scheelt de staat een heleboel geld.

Touwtje is ook nog goed herbruikbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:07

Vooral de straf van de moeder snap ik niet Verward
Daar had toch minstens TBS bij gemoeten.
Ik heb helaas deze zaak van heel dichtbij mogen meemaken en ken erg veel details die je niet in de media leest maar wel in het dossier staan.
De rechter kent ze dus ook en besluit dan toch tot deze, in verhouding, lage straffen Frusty
WALGELIJK!!!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:30

Kayla schreef:
ik had niet anders verwacht, het Nederlandse rechtsysteem sucks...


Helemaal mee eens.

Maar als mensen in staat zijn zulke dingen te doen, je bloed eigen kind te vermoorden, dan zullen ze dat wanneer ze vrij zijn ook nog wel doen hoor. Dat is niet iets wat je even bij een psyg legt, en dat alles voorbij is. Als je tot zulke dingen in staat bent, vind ik het onverantwoord om deze mensen weer terug te plaatsen in de maatschappij. Dit geld voor beide personen. Maar ja, helaas denken ze hier in Nederland daar anders over.. Iedereen moet nog een tweede kans krijgen ofzo. Ja, maar er ZIJN grenzen.