mediacircus van invloed op STEMMEN???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Is je keuze veranderd sinds december 2002

ja
10 (50%)
nee
10 (50%)

Totaal aantal stemmen: 20


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 02:16

waar haal je dat vandaan ilindra dat is absoluut niet waar is rechtste propaganda smerig hoor

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:28

dat lijkt me ook een erg rare keus, zou idd best kunnen sarabande.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:32

sarabande schreef:
waar haal je dat vandaan ilindra dat is absoluut niet waar is rechtste propaganda smerig hoor


Werd gisteravond op de radio door Wouter Bos bekend gemaakt.
Dus niks geen smerige rechtse propaganda

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:33

Kan ik me niet voorstellen, aangezien hij vandaag nog zei dat hij het niet wist en morgen overleg had.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 23:44

Nee hoor Ilindra dat heb je verkeerd begrepen denk ik. Dit wordt door de LPF als propagandea gebruikt. Maar Bos heeft het al diverse malen absoluut ontkent. Trouwens hij heeft wel betere kandidaten in zijn boekje staan. En Melkert durft niet eens terug naar Nederland te komen. NIET WAAR DUS

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:45

idd en daar komt bij dat ik JP ook al een k*topmerking in die richting heb horen maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:55

Tja dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
We wachten maar af........
Vind het wel raar dat het dan nog steeds niet bekend is, mensen die PvdA willen stemmen moeten toch weten waar ze op stemmen Verward
Of is dat ook rechtse propaganda?
vind het eerder linkse struisvogelpolitiek

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:58

Ja tuurlijk moeten ze dat weten, maar het is heus voor woensdag wel bekend hoor, geen struisvogelpolitiek dus. En zijn meerdere goede kandidaten.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 00:07

Ilindra niemand in de PVDA had 2 weken geleden gedacht dat dit zou gebeuren. En ik vind Wouter heel helder, ik ga in de kamer. Balkenende en Zalm zijn zeker snel verdwenen als de PVDA de grootste wordt mark my words

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:12

Ik zie een CDA-PvdA coalitie nog wel zitten, liever dan CDA-VVD-(LPF) iig.

Dees

Berichten: 18923
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:46

Het is wat met al die poppetjes in de media...

Ik ben van huis uit VVD, wat zie ik bij Paul Witteman...een komplete klootviool van een REmkes Misselijk nou, mooi niet dat VVD mijn stem krijgt, wat een enge machtswellusteliing...

HEb persoonlijk grote sympathie voor Mat Herben, vind het echt jammer dat hij bij de LPF zit, want...Ed Maas op de tevee, moest opnieuw even met modder gooien...bleh... en Nawijn...ieeuuwww

Femke Halsema doet het goed, maar ik kan die Rosenwater maar niet van mijn netvlies wissen...is toch jammer....

Wouter Bos vind ik wel helemaal geweldig, die doet het goed, en het is mijn type wel kwa uiterlijk, dus dat is een dubbele pre. Maar ja, de rest van de PvdA vind ik wel heel dubieus...Jeltje, Wim, Ad....brrrr. oud paars moeten ze verbannen naar een verlaten eilandje....

Van het CDA krijg ik in zijn totaliteit de kriebels. Dat betweterige machtsbeluste toontje van die Balkenpotter...die heeft ze echt wel achter de ellebogen hoor. Da's 'n fyne, zegt men hier in het noorden...uitkijken dus!

SP vind ik te sociaal...dat kan gewoon niet goedgaan. Die reclame tune vind ik perfect, maar die tekst past bij elke partij....SP is niet sociaal, maar communistisch. foute boel, zeker als je net als mij een jaar of 30 bent. Nu Sp aan de macht, betekent letterlijk geen voorziening meer betaalbaar over een jaar of 25, net wanneer je ze nodig gaat hebben... eng.

U leest het al, ik ben zwevende...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:52

Nou ban Rosenmoller van je netvlies en stem GL Haha!

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:53

de vraag is natuurlijk óf ze het moeten weten! ons systeem kent geen gekozen minister-president! In feite doet het er niet toe dus........

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:38

Het is Cohen geworden dus, goede keus.