zien jullie deuren???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

zien jullie deuren???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 12:30

als vervolg op: [LZP] 20 jaar, naar bejaardentehuis; p.13: na half jaar naar huis

ik ben nu dus in mijn eigen huis. al ruim een week zowaar. tis heerlijk! gisteren is de nieuwe keuken geplaatst. helaas door een of andere reden zie ik nog steeds mijn oude tijdelijke keuken staan. ik zal wel gek zijn. ze hadden toch echt beloofd dat hij er eergister in zou worden geplaatst... Vork ik heb contact gehad, ze komen hem nu komende dinsdag en woensdag plaatsen. hij is al binnen, dus dat excuus kunnen ze niet gaan gebruiken Knipoog

verder zou ik voor de bouwvak (die begint vanmiddag) weer deuren in huis hebben en zou alles netjes afgewerkt zijn. het is vast heel mooi geworden, maar ook hier weer: ik zie ze niet??? ik heb foto`s gemaakt, mss dat jullie ze zien? Knipoog
Afbeelding
(jaja, de gangkastdeur zit er nog wel in, maar die is er niet uit geweest Knipoog )

http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... 1215771967

http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... 1215772015

ook mijn drempels zijn heel mooi afgewerkt. wel raar dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik door kuilen rijd en er nog steeds stof opstuift als ik over mijn nieuwe afgedekte drempels rijd...
ook weer foto`s:
http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... 1215770638

dit is het puin dat ik nog zie op de plekken waar nu volgens hun overgangdrempels zouden liggen...
http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... 1215771741

Afbeelding

hier kun je zien hoe diep het is:
http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... 1215771893

mooi afgewerkt net huis heb ik he? ik heb boven geen foto`s gemaakt. dat is nog erger. hebben ze een draagbalk doorgezaagd... lkkr gevaarlijk... is in mijn slaapkamer...
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 12-07-08 18:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto's in link geplaatst

romatjuh

Re: zien jullie deuren???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:32

Jeetje.. En nu? Gaan ze het nog wel afmaken?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:34

Práchtig! Bloos! Echt een droomhuis/keuken!

Nee maar dit kunnen ze toch niet zomaar maken? Lips are sealed Gewoon net zo vaak terug laten komen totdat het goed is! Asociaal....
Wat zeggen ze zelf? Maken ze het weer goed?

Ach gut

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:53

Zien ze het zelf wel ga je je afvragen(of beter...willen ze het wel zien???)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:55

Zo zijn veel bouwvakkers/plaatsers nu eenmaal, zal maar niet praten over wat wij allemaal gehad hebben. Is nog erger dan dit

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:56

Hmm wanneer zeggen ze zelf dat het wordt afgemaakt? Want zo kan je natuurlijk geen 3 weken zitten??

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:56

Kun je ze niet opgeven voor: help mijn aannemer is klusser ofzo? ROFL jesus wat een elende zeg, zo laat je iemand toch niet achter in de bouwvak?

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:57

ja idd Viv...ik dacht daar ook meteen aan

*offtopic hoe is het met Keesssieee? Met Danc alles goed Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 13:03

Vippie schreef:
Kun je ze niet opgeven voor: help mijn aannemer is klusser ofzo? ROFL jesus wat een elende zeg, zo laat je iemand toch niet achter in de bouwvak?

die hadden wij ook al verzonnen... kwam iemand van de thuiszorg langs, en er zaten vrienden van mij. zegt ze: kan niet gewoon 1 van jullie doen alsof je getrouwd bent... en dan opgeven voor help mijn man is klusser!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:29

Ik dacht eerst dat dit (weer) een paranormaal topic zou zijn, dus zat mijn hersens al te kraken waar ik dan deuren zou moeten zien (geesten, entiteiten, bolletjes op foto's en noem maar op die kennen we nu wel).

Hebben ze Hans Klok in de arm genomen? Of zijn dit de kleermakers van de Keizer?

Knipoog

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:50

Nee hoor, Rocamor. Dit heet; 'Woningbouwvereniging' Lachen
Is heel normaal.

Jeetje, ik dacht dat onze woning (die we gekocht hebben van de woningbouwvereniging) slecht was afgewerkt, maar dit slaat alles Scheve mond

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:53

Ojee ik hoop voor je dat die niet 3 weken dicht zijn met de bouwvak! Dit kan je zo toch niet achter laten...

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:53

Nou lekker dan, woningbouwvereniging Clown
Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt voordat je huisje op orde is.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:55

foutje Bloos
Laatst bijgewerkt door Nibbit op 11-07-08 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:00

Jeetje, dit kunnen ze echt niet maken!
Balen zeg.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 14:35

Nibbit schreef:
Ojee ik hoop voor je dat die niet 3 weken dicht zijn met de bouwvak! Dit kan je zo toch niet achter laten...

ik ben bang dat het hopen niet veel nut heeft. de woningbouwvereniging heeft idd geen bouwvak, maar diegene die mijn deuren gaan doen dus wel... maar ik zie ze nu nog steeds niet... zal de woningbouw zo maar even bellen...

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 15:59

ikenindi schreef:
mooi afgewerkt net huis heb ik he? ik heb boven geen foto`s gemaakt. dat is nog erger. hebben ze een draagbalk doorgezaagd... lkkr gevaarlijk... is in mijn slaapkamer...

euh ... laat je daar wel zo snel mogelijk iemand met verstand naar kijken?
die balk gaat je niet even waarschuwen voor de boel naar beneden dondert ...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 17:14

ze gaan volgende week komen, ondanks de bouwvak... werd net gebeld. ze bellen nog om te zeggen wanneer ze precies komen.

en over die draagbalk... ik had wel gezien dat ze veel te ver waren gegaan en een stuk betonnendink kapot hadden gemaakt, maar de opzichter van de woningbouw zelf zei dat het een latei (=draagbalk) was... ik hoop dat ie t nog een weekje houdt... heb ook geen idee wat ze daaraan kunnen doen. neem toch aan niet een nieuwe draagbalk? dan moeten ze t hele huis slopen Tong uitsteken

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:44

tja, een constructeur kan hier een goed antwoord op geven, ligt eraan hoe zwaar de schade is, en hoe het eventueel kan opgelost worden zonder het hele huis te slopen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 11:40

heb even gekeken en gemeten... de balk is over 120 cm lang 3 cm ingekort.
verder is hij helemaal door qua hoogte, maar niet qua diepte. dat scheelt 3 mm denk ik zo op de gok...

ik maak even plaatje... foto`s zijn erg onduidelijk

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:45

meid het is bij jou niet anders dan bij me zus. Verdrietig Die krijgt ook aanpassingen in huis!! Een verhoogde wc in de vorm van een plastic ding die je niet kan schoonmaken. Waarom 2 trapleuningen als u man toch niet naar boven kan. Een andere douche hij kan het toch ook benede bij de kraan!!! Heb met een aannemer door het huis gelopen en steeds gezegt, noteert u even dit, dat ect. Die man werd helemaal gek van. Bij het weg gaan heb ik gezegt, u zorgt wel dat dit voor het einde van de week in orde is he. Zegt hij zal ik dat even noteren mevrouw! Vork

je moet blijven bellen hoor, ze zullen het in orde moeten maken, zo kan het toch niet.

O ja we nadere de bouwvakvakantie, sorry iedereen 3 weken vrij. Cool Koe

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 11:50

nope, ze komen als t goed is komende week. ondanks de bouwvak... hadden ze maar niet moeten beloven dat t voor de bouwvak klaar zou zijn Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 11:53

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 13:07

Nou erg fijn weer...
Zucht.
Het boeit ze ook echt niet of ze mensen in de zooi laten zitten of niet...
Sterkte ermee!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 09:07

ik heb eindelijk contact gekregen weer met t bouwbedrijf dat de deuren zou plaatsen...
oke, ik ben dan misschien wel gemeen geweest, maar het heeft gewerkt! ik heb hedi bouw in biddinghuizen gebeld. even mijn beklag gedaan over het werk dat ze mij leveren, of eigenlijk vooral niet leveren... uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik de baas te spreken kreeg... ik heb mijn hele verhaal gedaan. over de beschadigde vloer, de doorgezaagde draagbalk, de drempels die er uit zijn gehaald en de spijkers die nog omhoog staken toen ik in huis moest gaan wonen weer, en over alle afspraken die steeds niet na werden gekomen...

hij zou bellen met de mensen die waren geweest bij mij, en zou mij nog bellen. ik heb gevraagd wanneer ik telefoon kon verwachten van hem. dat wist hij niet... ik heb hem gezegd dat ik hoopte deze week nog wat van hem te horen, dat ik het anders anders ging aanpakken. zoiets als hart van nederland zal vast wel erg happig zijn op mijn verhaal...

en toen stond er smiddags ineens iemand op de stoep... van hedi bouw... hij kwam de spijkers voor me weghalen.

HAHAHAHAHAHA

ik heb hem verteld dat ik dat inmiddels zelf wel had gedaan (2 maanden geleden!). dat ik anders al best wat gaten in mijn banden zou hebben gehad... maar ik zei dat hij best even de deuren er in mocht plaatsen als hij er toch was... hihi... dat kon hij niet, maar goed, hij belde even met de zaak en kon me vertellen dat ze dat maandag op de planning hadden gezet... ik ben benieuwd. ik heb getuigen...