Zo zielig, te erg voor woorden

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

co2

Zo zielig, te erg voor woorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 17:59

Ik kreeg een mail van mijn zus, het ging over poezen in een 'potje'. Ik heb hem gekopieerd zodat jullie hem kunnen lezen (misschien dat sommige mensen hem al gehad hebben):
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo allemaal,
Dit is echt te walgelijk voor woorden, ben er zelf helemaal kapot van. Willen jullie alsjeblieft ook jullie handtekening zetten en hem doorsturen? er MOET iets gebeuren!!!!! VOOR IEDEREN DIE VAN DIEREN HOUDT, WE MOETEN REAGEREN !! Een site die we vorig jaar al hebben kunnen sluiten is nu blijkbaar terug. We moeten deze site dus opnieuw weg krijgen! Een Japanner in New York kweekt en verkoopt katjes die BONSAI CATS worden genoemd. Dat zou leuk klinken, als het geen katten waren die een spierenkalmerend middel krijgen, in flesjes worden gestoken, en worden OPGESLOTEN voor de rest van hun leven!! De katten krijgen eten via een rietje en hebben een klein slangetje voor hun ontlasting.Het skelet van de kat neemt vorm van de fles als het katje groeit. De katten worden gebruikt als originele en exclusieve souvenirs. Deze onmenselijkheden zijn de laatste trend in New York, China, Indonesiƫ en New Zeeland . Als je er tegen kan, dan kijk op de site: http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html
en zie de methodes waarmee jonge katjes in flesjes worden gestoken. Deze protestlijst moet 500 namen krijgen, dus schrijf a.u.b. ook je eigen naam op!!!! MAAK EEN KOPIE VAN DE TEKST!!!( Dus niet op Doorsturen/Forward klikken. Dit om de vervelende bijwerkingen van Forwards te vermijden), schrijf je eigen naam en stuur deze mail naar iedereen die je kent. Als je ziet dat de lijst 500 namen heeft, stuur het dan naar: anacheca@hotmail.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Onder de tekst zat nog een lijst met 334 namen, maar die heb ik niet gekopieerd omdat het dan wat lang wordt. Wat vinden jullie hier nou van?
Ik weet dus niet wat ik hier van moet zeggen, in mijn ogen te erg voor woorden Verdrietig

Greetz Coco (Kyralovertje)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:03

Dat is nep! Er zijn al meer topics over geweest.

:evaw:

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:19

Ik an het me gewoon niet voorstellen. Echt niet. er gebeuren vreemde dingen op de aardbol, maar in deze ga ik toch echt met Sjimmy mee.

Gast4532

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:23

Gaaaap hoe vaak komt die er nog op te staan?
Is gelukkig fake

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:32

Maar 1 vraaje er stonden ook fotos van op internet , hoe hebben ze die dan gemaakt?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:35

Zoek maar even op 'Bonsai', dan zie je hoeveel topics hier al over zijn geweest en ook dat het dus allemaal nep is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten