"Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

"Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:51

Ik kon even geen andere titel bedenken...

Omdat ik beiden heb meegemaakt vroeg ik me af hoe andere bokkers hier nu over denken...

Ik ben 2 keer 'schoolmeisjes' verliefd geweest, vlinders overal, slecht eten en slapen, ontzettend verlegen, niet zeggen wat je denkt, alles best vinden, je kent het vast!

Beide jongens hebben me op nogal l*llige manier gedumpt en daar ben ik beide keren ook echt kapot van geweest....

Met mijn huidige vriend was het echter heel anders...
Ik voelde me op mijn gemak vanaf het begin, kon gewoon mezelf zijn! Ook als ik iets niet leuk vond of iets dergelijks... Zeg maar vriendschap, maar dan net een beetje meer...
Zonder roze-bril effect!

Hoe denken jullie hier nou over, en van welke vorm denk je dat het de meeste kans van slagen heeft?

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 06:24

laatste vrom heeft het meeste kans van slagen vooral omdat je vriend je neemt zoals je bent Lachen

BiBaMi
Berichten: 749
Geregistreerd: 27-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:29

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:46

De laatste.
Ik ben een aantal keren "schoolmeisjes-verliefd" geweest. En die jongens hebben me gekwetst, echt verschrikkelijk.
Mijn huidige en eerste vriend, voelde ik me meteen bij op mijn gemak. Ik zag hem voor het eerst, en toen moest ik eerst een kwartier bij hem in de auto zitten, voor we bij hem thuis waren.
Ik was zenuwachtig, maar ik werd rustig van hem.
Nu ben ik nooit bang met hem aan mijn zij, als ik hem zie wordt ik helemaal blij, en ik durf te zeggen wat ik wil bij hem.
Het enige probleem is dat ik verschrikkelijk onzeker ben.
Verliefd ben ik zeker, maar niet zoals vroeger.

Zilvermoon
Berichten: 1081
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:54

De laatste idd!
Ik was hiervoor ook altijd schoolmeisjes verliefd zoals je t zo mooi zegt. En heb nu bijna 2 jaar verkering met mn huidige vriend en ik kan gewoon alles tegen m zeggen en doen en laten wat ik wil. Zo hoort t gewoon. K woon dr ook al bij in. Is vrij snel maar als t goed voelt waarom niet? We wonen nu een jaar samen en t gaat perfect!
Tis inderdaad wel anders als vroeger. Tuurlijk mis je m als je m een week niet gezien hebt en krijg je de kriebels weer als hij eindelijk komt. maar verlegen en niet durven zeggen wat je denkt of wil is dr nu wel af!

powiepower
Berichten: 761
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: op Snis =)

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:59

ik denk(hoop) ook de laatste,

mijn vriend heb ik leren kennen in een periode dat ik "vooral niks serieus" wilde Bloos
daarom had ik een uitzonderlijk nuchtere kijk op alles Lachen erg fijn!
dat was bijna 9 maanden geleden Knipoog

Anoniem

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:11

Hahaha heel herkenbaar!!!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:14

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit schoomeisjesverliefd ben geweest *LOL*
Ik ben van nature redelijk nuchter en romantiseer personen ook niet gauw: ik doorzie vrij snel hoe iemand is Ja

Neemt niet weg dat ik wel helemaal hoteldebotel was toen ik mijn huidige vriend leerde kennen en dat ik echt wel een onzekere periode gekend heb, maar dat was voordat we iets kregen en omdat hij nog in een relatie zat Nagelbijten / Gniffelen Ik wist dat hij ook wel interesse had, maar durfde niet te hopen op een goede afloop (voor mij Knipoog ). Die is er uiteindelijk wel gekomen en vanaf dag 1 dat we samen zijn, was het alsof we al maanden samen waren, zo vertrouwd en goed voelde het Ja

We zijn inmiddels bijna 3 maanden samen en we voelen beide wel dat dit 'meer' is dan een gewone verliefdheid. We zijn gek op elkaar, hebben maar een half woord nodig om elkaar te begrijpen en dat we ons na nog geen 3 maanden al zo voelen, zegt genoeg Lachen In de toekomst kijken kun je nooit, maar we hebben beide wel het idee dat dit een groeiende liefde is. Alles tegen elkaar kunnen en durven zeggen, gewoon jezelf zijn, vanaf het begin af aan eigenlijk Lachen

En hoewel ik smoorverliefd ben, ben ik ook helder genoeg om in te zien dat vriendlief ook maar een mens is die, net als ik, zo z'n goede en slechte eigenschappen heeft Haha! Maar dat maakt je relatie alleen maar sterker denk ik; het is lastiger om na 6 maanden van roze wolk te vallen en er achter te komen dat je al die tijd toch wel een geromantiseerd beeld had Clown

Anoniem

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:18

Jij had toch dat ene topic?
Heb het helemaal meegelezen!

Ja, met mijn vriendje was het ook wel verliefd, maar dan zeg maar wat minder geromantiseerd idd...
We zijn (morgen) inmiddels een half jaar verder, en het gaat nog steeds prima!!!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:06

Ja, dat 'Verliefd, maar hij is bezet-topic' *LOL*
En na 3 maanden blijkt het, tot nu toe, de juiste keuze te zijn geweest Lovers

Dora88

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-11-05
Woonplaats: Gelderland

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:19

Klinkt zo herkenbaar. Overkomt mij nu ook. Het is voor mij heel gek dat ik me zó op het gemak voelt bij hem, wat ik normaal nóóit heb of gehad heb. Anders durfde ik ook nooit wat tegen de desbetreffende jongen te zeggen, maar met deze.. zó apart. Maar hoe dat gaat aflopen weet ik niet. Ellendige vakantie Vork

Ik denk wel alleen doordat het feit dat je alles aan die persoon kwijt kan, en niet zozeer denk ik op het uiterlijk bent gevallen maar juist doordat je hem langer kent verliefder bent geworden en het dus meer kans van slagen heeft Ja

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 05:18

Tsja herkenbaar en natuurlijk heeft de tweede een veel grotere kans van slagen... pas als je elkaar ziet als échte vrienden en elkaar accepteerd en respecteerd kan je volgens mij pas spreken van een échte relatie... ik heb dit ook 'pas' gevonden op mijn 20ste... zijn nu bijna anderhalf jaar samen en weet gewoon zeker dat ik met hem wil trouwen en kinderen krijgen Lachen
Zoals je op de foto in mijn profiel kan zien zijn wij echte soulmates... ik zou me geen raad meer weten zonder hem Lachen

Diane_

Berichten: 1984
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 07:15

Robijntjah: Gefeliciteerd met jullie halve jaar! Haha!

Ik heb zelf bij m'n laatste relatie niet gehad dat het met zo'n roze bril was, maar ik voelde te weinig voor 'm, ook al voelde ik me wel 100% op mijn gemak bij hem in de buurt. Ik had totaal geen vlinders en ik had er toch wat meer nodig. Knipoog
Maar ik denk dat het bij mij allemaal nog wel komt. Ben pas 16. Knipoog En tot nu toe was ik wat onberekenbaarder in de liefde en wist ik zelf ook niet precies wat ik nu van bepaalde jongens vond.

FleurBscht

Berichten: 485
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: zoetermeer

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 08:29

Bij mij en mn vriend is het echt grappig gegaan. Ik leerde hem kennen via een andere jongen waar ik toen een oogje op had. We gingen met zn allen uit en wie begint mij te zoenen? Mn huidige vriend Tong uitsteken haha.
Op het begin was ik niet eens zo erg verliefd; het was allemaal wel spannend en leuk enzo, maar had nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden Bloos (nu bijna 11 maanden). De liefde tussen ons is echt gegroeit door de maanden heen. En ik hou onwijs veel van hem.

Anoniem

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 17:57

Dankjewel Diane Lachen

Jouw verhaal herken ik ook wel, maar dan niet bij mijn huidige vriend!!

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:43

Ik denk dat het laatste toch beter is vooo de toekomst.
Denk dat ik een beetje een combi had van beide. Wel echt het roze bril effect, schoolmeisjes verliefd. Maar toch voelde ik me heel erg op mijn gemak bij deze jongen. Toen we uiteindelijk iets kregen, was het alles prima vinden ook wel snel over en zijn we nu een half jaar verder eindelijk erg gelukkig samen Lachen
( je kent hem denk ik wel Knipoog) Jij ook nog gefeliciteerd met 0,5e verjaardag !

Anoniem

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:51

Renee: Ik geloof niet dat ik hem ken :p Wie is het dan? Knipoog

Hahaha danku danku!
Maar jij hebt rozen gekrijgt en ik niet Stoom uit je oren

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:52

en een etentje... Lachen wat een schat he !
En ik had gewoon helemaal niks voor hem, dchat we gaan gewoon lekker samen koken en eten.. Krijg je rozen en een etentje ....

Anoniem

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:09

Vet lief!! Ik kreeg wat anders Verdrietig Tong uitsteken

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:22

s*ks, of ruzie?

Anoniem

Re: "Schoolmeisjes" verliefd of groeiende liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:26

Jij weet het Knipoog

Het tegenovergestelde van jullie Knipoog