Verliefd of niet??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corinagirl

Verliefd of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 09:58

Kon geen beter titel bedenken Vork .

Maar ik vroeg me wat af en ik wou mijn verhaal gewoon wel kwijt.

Ik heb ongeveer 3 weken geleden mijn eerste eigen autotje gekocht bij een garage. Deze mensen zijn goede vrienden van mijn broer, dus betrouwbaar adres Lachen .
Nou ging mijn broer 1,5 week geleden op vakantie met zijn vriendin en met de J. (met vriendin). J. is de broer van Marc (zie verdere verhaal).

Vorig weekend kreeg ik ineens een smsje van mijn broer vanuit Tjechie (hun vakantie adres). "He Corina, je hebt een stille aanbieder. Wat ik ook weet is dat je je auto altijd langs mag brengen als er wat mee is". Ik wist niet wat ik ervan moet denken haha. In het smsje stond ook een mobiele telefoon nummer, dus ik maar een smsje sturen. Ik had in mijn achterhoofd al dat het Marc zou zijn, waar ik mijn auto dus weg heb. En ja hoor. En hij wou maar al te graag wat afspreken Lachen .
We smsten steeds en gelukkig hebben we ook eventjes op msn elkaar gesproken.

Hij is zelfs afgelopen donderdagavond en gisteravond bij mijn verzorgpaard op stal geweest. Vet lief!! Gisteravond zijn we zelfs nog even samen wat gaan drinken, want ik was toch vroeg klaar met paard. Was best gezellig Lachen . Vandaag hebben we dus afgesproken om uit eten te gaan en naar de bioscoop te gaan. Brr wat een zenuwen Bloos! .

Ik heb al in tijden geen vriend gehad. Mijn eerste en laatste was toen ik 13/14 jaar was. Deze "relatie" duurde 2 maanden en toen is hij ervandoor gegaan met mijn beste vriendin Boos! . Hij was altijd wel heel lief enzo, maar het klikte ook niet altijd. Hij kwam mij zelfs vertellen hoe ik moest zoenen, want dat ging niet goed volgens hem Verward . Nou dan schaam je je ook dood. Geen leuke ervaring gehad dus!

Nu ik weer met een jongen aan het 'daten' ben, weet ik niet wanneer en hoe ik weet of het echt verliefdheid is of niet. Hij is echt superaardig, we hebben elkaar nu 2keer gesproken en vanavond dus verder. Hij lijkt wel erg geinteresseerd in mij. Maar ik ben er zelf heel onzeker over. 'Hoe denkt hij over mij? Heeft hij gevoelens voor mij? Wil hij iets beginnen?'
En ik ben ook steeds super zenuwachtig als we hebben afgesproken. Als hij er dan eenmaal is, dat valt het wel weer iets mee, maar door mijn onzekerheid voel ik me nog niet helemaal op mijn gemak (maar dit kan groeien natuurlijk). Door die zenuwen eet ik gewoon ook minder als normaal Bloos .

Vanmiddag om 16u komt hij me thuis ophalen. Nou dan zie ik mijn familie ons al uitzwaaien Rolleyes . Ik heb gister nog een supermooi jurkje gekocht samen met mijn vriendin. Echt heel netjes jurkje, deze trek ik dan ook vanavond aan.

Maar brrrr zenuwen als ik eraan denk Bloos! .
Zijn er mensen die tips hebben voor mij? Of mensen die ook zoiets hebben mee gemaakt?

Ik ben trouwens 19 jaar en Marc is 26. Al wel wat ouder, maar daar zit ik niet zo heel erg mee.

Somebitch

Re: Verliefd of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:02

Gewoon je zelf zijn en kijken wat er van komt. Lachen

Heel veel plezier vanavond Haha!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:02

Ghehe, volgens mij... horen die zenuwen er gewoon bij Haha!
waarschijnlijk ben je gewoon verliefd Haha!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:05

Een jongen spreekt echt niet zo vaak met je af als hij je niks aan vind hoor Ach gut
Hij kan je natuurlijk 'gewoon' aardig vinden, maar ik denk dat er meer achter zit Ja Ik denk dat het wel zal blijken na de bios.... Knipoog Knipoog Knipoog
En wees jezelf Haha!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:06

Idd gewoon jezelf zijn!
Niet teveel over die dingen nadenken en er een leuke avond van maken !!
Het komt vanzelf wel goed joh !
Veel plezier alvast ! Haha!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:07

Heeey Corina!
Hahah wat spannend ja!
En zenuwen horen erbij hoor,heel normaal;)
Ik wens je heeeel veel plezier vanaaf ,maak 't gewoon gezellig, en ook al word 't niks,dan heb je er misschien wel een leuke 'gewone'vriend bij Knipoog Haha!

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:09

Veel plezier vanavond. En idd blijf jezelf. En als hij leuk is ga ervoor en kijk hoe het uitpakt.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:10

Zenuwen is normaal Haha!

Gewoon alles rustig over je heen laten komen, geen dingen doen waar je nog niet aan toe bent.

Zorg dat je elkaar beter leert kennen en dan zie je vanzelf wel of er vonken komen of niet

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:55

just relax and enjoy!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:03

Corina meis wat een superr leuk verhaal.
ik denk dat het misschien wel slim is om is lekker te daten met hem dat jij hem beter leert kennen en hij jou. en als er eenmaal een gesprekje is dan merk je het van zelf wel.
of je echt verliefd bent kan ik niet echt uit je verhaal halen maar kan er een beetje uithalen dat je hem wel beetje leuk vind. jammer van je eerste 'relatie' maar onthoud meis ze zijn niet allemaal het zelfde die jongens. net zoals wij meisjes zijn ook verschillend.
misschien dat je tegen hem kunt zeggen als hij duidelijk laat zien dat hij je leuk vind dat je zelf ook misschien wel iets meer wilt maar dat je het wel rustig aan wil doen. dan komt het vanzelf weer goed en kun je gewoon je eigen grenzen aan geven. want als hij je echt leuk vind dat vind hij jou zeker de moeite waard om het rustig aan te doen.

Geniet vanavond super van je avondje uit meis. Haha! vind het echt super leuk voor je.
Heel veel plezier Kusje Kusje

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 11:50

Bedankt voor de leuke reacties.

Ik post rond 15u/15.30u nog wel even wat. Ik ga nu naar Otello, even wat afleiding he Haha! .

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:01

Meid volgens mij zou er eerder iets mis zijn als je níét zenuwachtig zou zijn Haha!

Heel veel plezier straks!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:07

Aah leuk verhaal! Lachen
Veel plezier vanavond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:30

Hé wat leuk, die jongen doet die moeite vast niet voor niets, die vindt je hartstikke leuk! Gewoon lekker van genieten vandaag, en kijken wat het wordt. De situatie mooi zelf in de hand houden, en geen dingen doen die je niet echt wilt. Dus als jij vanavond geen zin hebt in zoenen, dan wordt er niet gezoend. Maar als je er wél aan toe bent, geniet er dan ook gewoon lekker van.
Eind van de avond weet je wel of het echt verliefdheid is of niet Knipoog
Heeeeeel veel plezier gewenst!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 07:34

En, was 't gezellig?
Haha! Knipoog

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:08

En hoe was het?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:12

Heeeej meis,

ga er gewoon voor.

*ik zit in een zelfde situatie, alleen ja... geen monteurtje Tong uitsteken maar de rode lijn is het zelfde Knipoog *

gewoon genieten, wees niet bang. (makkelijker gezegt, dan gedaan...)

groetjess

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:19

Wat een bekend verhaal over de zenuwen en afspraakjes Lachen . Meid het komt wel goed ga er gewoon voor je hoef totaal niet zenuwachtig te zijn hij neemt je zoals je bent en het gaat toch helemaal goed ..
Marc zal je vast wel lheel leuk vinden hoor dat hij al die stappen onderneemt kom helemaal goed Lachen

Btw: Hoe was het afspraakje gistermiddag?

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 08:38

Lachen

Haha, nieuwsgierige mensen Haha! .

Hij kwam dus om 16u mij ophalen. Ik helemaal in het netjes en hij vond het heel mooi staan Ja . We zijn eerst nog bij ons thuis was wezen drinken. Me moeder, zusje en broer waren er ook, maar het was wel gezellig. Marc is een kletskous (nou ja, af en toe ook wel beter, valt het ook niet stil) .
Opeens was het alweer 18u en zijn we maar weg gegaan. Thuis begonnen ze ook met eten.

Zijn we naar een WOK restaurant hier dichtbij geweest. Wel lekker eten. We hebben beide wel heel weinig gegeten Clown . Om 20u zijn we richting bioscoop gegaan. We hebben "The Happening" gekeken. Film was best spannend, maar geen leuk verhaal zat erin. Het was wel gezellig om met ons 2en heen te gaan, er is verder niks gebeurt Knipoog . Had zelf wel zoiets van, als hij mijn hand zou pakken, zou ik het geen probleem vinden, maar goed Haha! .
Hierna was het alweer half 12. Hij heeft me weer thuis gebracht en is nog even 10 min blijven zitten. We werden beide wel erg moe, dus is hij ook snel weer weg gegaan.
Ik heb het verder nog niet over mijn onzekerheid gezegd. Zou wel graag weten wat hij voelt e.d. , maar dat is niet gemakkelijk.

Ik heb straks (11uur) les met Otello en hij komt waarschijnlijk ook kijken Lachen . En heel misschien gaan we vanmiddag zelfs met zijn bootje het water op Cool . Dus nog even afwachten allemaal....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:44

Klinkt niet verkeerd! Enne... als je 't zelf ziet zitten, dan kun je ook het initiatief nemen. Mogelijk vindt hij het net zo eng als jij Knipoog

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:47

Nou dat klikt niet verkeerd leuk hoor , gezellig ook vanmiddag het water op het je goed weer voor nou veel plezier dan maar Lachen

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:49

Wat spannend allemaal! Veel plezier vandaag! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:49

Wel ff zonnebrand in je rugzak stoppen he. Handig tegen het verbranden én om even je nek/rug in te laten smeren Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:00

Corina : wat leuk meis Haha!
ben benieuwd. van het praten komt dadelijk wel ee goed momentje en dan doe je het vanzelf zonder dat je er erg in hebt. Knipoog

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:08

Hahaha oooh wat komt het mij allemaal bekend voor!
Die zenuwen, onzekerheid, pfff.. Knipoog Maar het gaat wel over, als je eenmaal gewend bent aan het idee dat hij je toch écht leuk vindt zoals je bent.

Veel plezier als jullie vanmiddag nog gaan varen.. ben benieuwd Knipoog