.Maar ik vroeg me wat af en ik wou mijn verhaal gewoon wel kwijt.
Ik heb ongeveer 3 weken geleden mijn eerste eigen autotje gekocht bij een garage. Deze mensen zijn goede vrienden van mijn broer, dus betrouwbaar adres
.Nou ging mijn broer 1,5 week geleden op vakantie met zijn vriendin en met de J. (met vriendin). J. is de broer van Marc (zie verdere verhaal).
Vorig weekend kreeg ik ineens een smsje van mijn broer vanuit Tjechie (hun vakantie adres). "He Corina, je hebt een stille aanbieder. Wat ik ook weet is dat je je auto altijd langs mag brengen als er wat mee is". Ik wist niet wat ik ervan moet denken haha. In het smsje stond ook een mobiele telefoon nummer, dus ik maar een smsje sturen. Ik had in mijn achterhoofd al dat het Marc zou zijn, waar ik mijn auto dus weg heb. En ja hoor. En hij wou maar al te graag wat afspreken
.We smsten steeds en gelukkig hebben we ook eventjes op msn elkaar gesproken.
Hij is zelfs afgelopen donderdagavond en gisteravond bij mijn verzorgpaard op stal geweest. Vet lief!! Gisteravond zijn we zelfs nog even samen wat gaan drinken, want ik was toch vroeg klaar met paard. Was best gezellig
. Vandaag hebben we dus afgesproken om uit eten te gaan en naar de bioscoop te gaan. Brr wat een zenuwen
. Ik heb al in tijden geen vriend gehad. Mijn eerste en laatste was toen ik 13/14 jaar was. Deze "relatie" duurde 2 maanden en toen is hij ervandoor gegaan met mijn beste vriendin
. Hij was altijd wel heel lief enzo, maar het klikte ook niet altijd. Hij kwam mij zelfs vertellen hoe ik moest zoenen, want dat ging niet goed volgens hem
. Nou dan schaam je je ook dood. Geen leuke ervaring gehad dus!Nu ik weer met een jongen aan het 'daten' ben, weet ik niet wanneer en hoe ik weet of het echt verliefdheid is of niet. Hij is echt superaardig, we hebben elkaar nu 2keer gesproken en vanavond dus verder. Hij lijkt wel erg geinteresseerd in mij. Maar ik ben er zelf heel onzeker over. 'Hoe denkt hij over mij? Heeft hij gevoelens voor mij? Wil hij iets beginnen?'
En ik ben ook steeds super zenuwachtig als we hebben afgesproken. Als hij er dan eenmaal is, dat valt het wel weer iets mee, maar door mijn onzekerheid voel ik me nog niet helemaal op mijn gemak (maar dit kan groeien natuurlijk). Door die zenuwen eet ik gewoon ook minder als normaal
.Vanmiddag om 16u komt hij me thuis ophalen. Nou dan zie ik mijn familie ons al uitzwaaien
. Ik heb gister nog een supermooi jurkje gekocht samen met mijn vriendin. Echt heel netjes jurkje, deze trek ik dan ook vanavond aan. Maar brrrr zenuwen als ik eraan denk
. Zijn er mensen die tips hebben voor mij? Of mensen die ook zoiets hebben mee gemaakt?
Ik ben trouwens 19 jaar en Marc is 26. Al wel wat ouder, maar daar zit ik niet zo heel erg mee.

Ik denk dat het wel zal blijken na de bios....

maar de rode lijn is het zelfde
. Om 20u zijn we richting bioscoop gegaan. We hebben "The Happening" gekeken. Film was best spannend, maar geen leuk verhaal zat erin. Het was wel gezellig om met ons 2en heen te gaan, er is verder niks gebeurt
. Dus nog even afwachten allemaal....