Ik blind in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hallow

Ik blind in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 09:21

Hoi bokkers,

Mijn vriend en ik zijn nou al twee jaar samen en ik vraag me af of ik misschien degene ben die blind is in de relatie.
Het is namelijk zo dat hij het al een paar keer uit gemaakt heeft, 2 keer omdat hij niet meer verliefd was en 1 keer omdat hij een ander meisje ontmoet had op vakantie.
Telkens heb ik hem gewoon weer terug genomen omdat ik hem miste.
Ondertussen is er weer het een en ander gebeurt waardoor ik toch weer met dingen rond ga lopen.

- Toen ik op zijn hyves keek kreeg hij erg veel berichtjes van 1 meidje, ik heb het uitgezocht en zij beweert dat ze 2 keer met hem gezoent heeft, hij beweert van niet.
- Hij heeft voor zijn hele klas verzwegen dat hij een vriendin had, toen ik in zijn geschiedenis keek had hij het over andere meiden zoenen en weet ik het tegen een klasgenoot van hem. Ik had naar uitleg gevraagt en het bleek niet veel voor te stellen opzich.
- Hij heeft contact gezocht met een bokker en na lang met dr te praten op msn kreeg ik mijn twijfels. Hij was praktisch nooit op msn en nu ineens wel en praatte steeds met haar. Toen ik op zijn msn zat kreeg ik een soort van liefdesverklaring van haar. Heb dit maar even doorgegeven aan mijn vriend. Heb haar wel uitgelegt dat ik zijn vriendin ben e.d.. ze wist van niets. Net als een andere bokker waar hij mee praatte die wel gewoon een vriend had wist ook van niets.

Na al die dingen voelde ik me erg klote. Ben er met hem over gaan praten en hij heeft zijn excuses aangeboden, was ook niet echt eerlijk van hem.

Het probleem is, ik ben een echte binnenvetter. Ik krijg het niet uit mijn systeem en blijf maar rondlopen met gedachtes.
Ik vroeg me laatst af of hij niet gewoon vrij wilde zijn, te doen met meiden wat hij wil..

Komt nog een klein update-je als ik terug ben van stage

Raja

Re: Ik blind in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:26

weetje wat,

Ik zou echt nier verder gaan met zo'n jongen.
Hij bedriegd je, liegt tegen je en jij pikt dit allemaal??

Hij maakt het al 2 keer uit omdat hij niet verliefd meer is.
is hij dan ineens weer wel verliefd na 2 weken???

Ik zou maar eens heeeeeel goed nadenken of je hier we mee door wilt...

En een antwoord op de vraag of jij blind bent in je relatie: JA!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:28

If it looks like oliebol, and it smells like oliebol.... it probably is oliebol...
Wat ik probeer te zeggen is, vertrouw op je intuitie!
En zelfs zonder die intuitie, als je deze dingen zo opsomt, zou ik zeggen dat je meer waard bent dan dat! In een relatie draait het om jullie en niet om heel veel andere meisjes. Grapje of niet, waar of niet, het is respectloos.
I say, dump the loser!! Je vindt er geheid een mooiere liefde voor terug, waar je niet aan hoeft te twijfelen.
Ik moet denk ik ook bevestigend antwoorden op je vraag.
succes!

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:32

Als min vriend zou doen wat jij in je post hebt geplaatst was het wel over!

Ik denk dat je gewoon op je gevoel moet vertrouwen Knipoog

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:36

Dumpen die vent hoe eerder, hoe beter. Hoe hij met jou omgaat

Trap er niet weer in. Delete zijn nummer/msn en uit je hooft, zo'n jongen is het niet waard om jou vriend te zijn.

Of je blind bent, imo ben je heel blind. Doe je ogen open! Zo horen relaties niet te gaan! Hij gebruikt je...

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:39

Gaaaap ik sta eigenlijk versteld. Probeer 's objectief naar je verhaal te kijken alsof het een ander betreft, ik denk dat dan wel heel duidelijk is wat je moet doen toch? Deze jongen heeft het wel heel makkelijk zeg en doet lekker waar ie zelf zin in heeft. Daar voel je je toch hopelijk wel te goed voor?

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:40

Ik ben het met Eva eens. Lees je eigen verhaal een goed door en je weet zelf ook dat hij je gewoon gebruikt. Omdat jij hem steeds mist en bang bent om alleen te zijn neem jij hem terug en voor hem is dat lekker makkelijk. Zet je erover heen, en het zal best even moeilijk zijn, maar je bent echt beter af zonder hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:41

Duidelijk geval van twee walletjes willen eten.
Hij wil met andere meiden zoenen en dingen doen, maar hij wil ook jou als back up niet verliezen en daarom zegt hij alles om je niet kwijt te raken, maar geeft hij de andere meiden ook niet op.

Ik vind het eigenlijk getuigen van een laag zelfbeeld dat je dit blijft pikken ( niet banketstaaf bedoelt hoor Knipoog )
Ik zou hem lekker laten gaan en iemand zoeken die je wel op de juiste manier, zoals je verdient behandeld!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:52

Stop ermee. Hij is duidelijk niet geinterreseerd in een vaste relatie met je. Aan alle kanten doet hij alsof je niet bestaat, en alleen als hij even niets beters heeft, wilt ie bij je zijn.

Dit is een relatie van niks. Je hoort beide evenveel in de relatie te stoppen, en dat gaat niet als je van 2 walletjes wilt eten.

Natuurlijk zijn er relaties waarbij dat prima werkt, maar ik heb niet de indruk dat je op zo'n relatie zit te wachten... ga er dus ook niet mee verder en zoek iemand die wel helemaal voor je wilt gaan..

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:13

Mee stoppen...en als je goed bij jezelf nadenkt en je verhaal terug leest weet je het ook zelf al.
Maar loslaten is moeilijk...maar deze jongen gaat je niet gelukkig maken hoor!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:29

Lusitano schreef:
If it looks like oliebol, and it smells like oliebol.... it probably is oliebol...

ROFL

Ja, je bent blind.

You get treated the way you let yourself get treated.

Waar is je zelfrespect?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:33

inderdaad!

mijn vriend hoeft dit niet te flikken. Voor minder dan de helft had ik hem al definitief hert huis uit gekickt.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:35

Las ik nu in een reactie ergens anders van je dat je bij hem en zijn ouders in woont?

Geen idee waarom je tot dat besluit bent gekomen, maar waak ervoor dat je niet in je relatie vastklampt omdat het een manier is om van je eigen thuis weg te zijn.

Misschien dat er zoiets op de achtergrond meespeelt en dat je daarom koste wat het kost je eigen relatie vast wil houden? Bedenk wel dat een relatie gelijkwaardig is en niet alleen voor als het hem of jouw uitkomt. Vergeet niet dat jij ook op moet staan om je grenzen aan te geven. En als die keer op keer worden overschreden, maar je dit zelf ook laat gebeuren dan ben je mijns inziens inderdaad wel blind.

Verder start je dit topic met een reden, dat je het je afvraagt zegt ook al een heleboel natuurlijk.. Goed om dit voor jezelf te overwegen, succes.

Edit: typo´s
Laatst bijgewerkt door Bienotje op 25-06-08 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:37

Hey meis, het zou inderdaad heel goed voor je zijn om zo snel met deze relatie te stoppen. Dit kan gewoon niet, deze gozer gebruikt je verschrikkelijk Verdrietig

Je kunt het echt wel! Ik weet dat het heel moeilijk is om een relatie te verbreken, maar wees sterk!! Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:38

dumpen jij verdient beter ookal hou je van hem ben je nog zo gek op hme je vind wel een jongen die wel goedvoor je is

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:39

Of je blind bent?? Nou, ik zou alvast een geleidehond aanvragen als ik jou was.... Wat een gigantische droplul.....!!!!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:42

meid denk er eens goed overna, ben je gelukkig? Neem je genoegen met dit? Of wil je meer? Hij wil blijkbaar meer..Ga je wachtten totdat hij je helemaal zat is? Je moet het zelf beslissen, en ik kan begrijpen dat je hier schrikt van alle reacties, en dat je nu het gevoel hebt dat je het MOET uitmaken. Neem bijv. eerst even een pauze, ga uit met vriendinnen en kijk naar andere jongens. Er zijn jongens genoeg, ook jongens die WEL om je geven, want uit je verhaal blijkt dat je vriend dat niet doet. Erg veel sterkte met je beslissing:)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:43

Raja schreef:
weetje wat,

Ik zou echt nier verder gaan met zo'n jongen.
Hij bedriegd je, liegt tegen je en jij pikt dit allemaal??

Hij maakt het al 2 keer uit omdat hij niet verliefd meer is.
is hij dan ineens weer wel verliefd na 2 weken???

Ik zou maar eens heeeeeel goed nadenken of je hier we mee door wilt...

En een antwoord op de vraag of jij blind bent in je relatie: JA!
Je kunt wel zeggen van pik jij dit allemaal? maar wacht maar eens tot jij in diezelfde situatie komt, heb het meegemaakt, en snap haar!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:46

Ik heb in zo'n situatie gezeten. Het sloopt je. Zachte heelmeesters, stinkende wonden....

Ken je het principe van The Secret: als je diep in jezelf gelooft dat je niet beter verdiend, zul je ook nooit beter krijgen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:46

jah ik vind t ook allemaal zo makkelijk gezegd. Heb gelezen in ander topic dat TS bij haar vriend woont enz.. En elke relatie heeft zijn dipjes, we kennen het stel natuurlijk ook niet.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:47

BitchyWitchy schreef:
Of je blind bent?? Nou, ik zou alvast een geleidehond aanvragen als ik jou was.... Wat een gigantische droplul.....!!!!

Sorry, maar die is wel heel grappig! ROFL

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:48

Oeps... Dus na aanleiding van het vreemd-ga-topic ben je toch gaan nadenken. Zonde dat dit nu de uitkomst is. Ik denk dat SuzanneF ook nog wel gaat reageren Knipoog.

Het is erg moeilijk, en een stap die je nu niet durft te zetten, maar stop op den duur met deze jongen!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:49

pinuts schreef:
jah ik vind t ook allemaal zo makkelijk gezegd. Heb gelezen in ander topic dat TS bij haar vriend woont enz.. En elke relatie heeft zijn dipjes, we kennen het stel natuurlijk ook niet.

Ja, en omdat je er bij woont, pik je alles maar, laat je je maar gebruiken? Hij kan ook wel denken: "Ach, ze kan/ gaat toch nergens anders naar toe, dus ik kan doen en laten wat ik wil". En waar blijft haar zelfrespect? Er zijn vrouwen met 2 kinderen, zonder opleiding en/of baan en een koophuis met dikke schulden en daar gaat de man ook van weg en die zullen het ook op moeten lossen...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:52

uhm nee, dat hoef je niet te pikken nee.. maar tis wel verdomd lastig als je dr woont

Blizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:53

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt
3 jaar een vriendje 2 x vreemgegaan
tig keer uit en aan gegaan...hij vond het wel makkelijk als hij weer ff lief tegen me deed was ik weer helemaal verkocht...
Maar nu is het sinds 4 weken echt uit...ik mis hem soms ja...maar ik voel me zoveel beter en vrijer omdat ik niet meer steeds hoef op te letten

dus mij advies...dump hem hoe moeilijk het ook is