Dat er personen zijn die het nodig vinden te PROBEREN mijn persoonlijke leven kapot te maken, (met nadruk op proberen, het lukt toch niet) kan ik niet snappen

Dat IEDER BERICHT dat ik plaats, alles wat ik doe, nauwlettend in de gaten wordt gehouden, alle stappen die ik neem gevolgd worden, is niet normaal meer.
Cyberstalking, digitaal treiteren, noem maar op en noem het wat je wilt, ik heb er genoeg van.
Zeker als ik nu te horen krijg dat ik leugens zou verspreiden en ik zou stoken tussen mensen en ik bepaalde dingen op mijn bord krijg, waar ik nog NOOIT en te nimmer van gehoord heb, laat staan dat ik deze ooit verteld heb!!!
Ik denk dat een aantal personen nu juichend achter de PC zit al zou Oranje Europees Kampioen geworden zijn - jeuh, het is GELUKT!!!!! We hebben haar zover gekregen dat we haar weggepest hebben...
Bedenk slechts één ding - kwaad straft zichzelf en achter de schermen gebeurt méér dan je denkt

Ik vind het jammer dat het boktplezier mij ontnomen is, want met velen had ik leuke contacten

En als straks de storm weer is gaan liggen, dan zien jullie mij wel weer verschijnen - scherp als altijd

Het gaat jullie goed bokkertjes - blijf genieten van jullie paardjes en de sport!
Liefs,
Barbara