http://www.apple.com/trailers/thinkfilm/noise/hd
Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benfan schreef:Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!
Benfan schreef:Doen die er wel wat aan dan? alsof het niet erger kan gaat er nu nog een auto steeds af. Ik woon in een aso-aut-alarm (AAA) buurt!.. Ik hoorde net dat als je ze kantelt zo'n 45graden.. dat ze dan niet meer afgaan.. iemand ervaring?
Marije112 schreef:Benfan schreef:Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!Benfan schreef:Doen die er wel wat aan dan? alsof het niet erger kan gaat er nu nog een auto steeds af. Ik woon in een aso-aut-alarm (AAA) buurt!.. Ik hoorde net dat als je ze kantelt zo'n 45graden.. dat ze dan niet meer afgaan.. iemand ervaring?
PardonWat ben jij voor een aso dan! Je blijft toch gewoon met je tengels van die auto af, en al helemaal niet 45 graden kantelen. Ben je niet goed bij je plaat ofzo?