gaat steeds een auto alarm af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

gaat steeds een auto alarm af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 22:31

Ik word GEK hier, er staat een vreemde polo hier op het parkeerplaats en het alarm gaat steeds af. Ik krijgt sterk de neiging om die auto een rede te geven om af te gaan Tong uitsteken Deed me dus sterk denken aan de volgende film

http://www.apple.com/trailers/thinkfilm/noise/hd

Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!

Lynn_Nikita

Re: gaat steeds een auto alarm af

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:32

politie bellen???

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 22:39

Doen die er wel wat aan dan? alsof het niet erger kan gaat er nu nog een auto steeds af. Ik woon in een aso-aut-alarm (AAA) buurt!.. Ik hoorde net dat als je ze kantelt zo'n 45graden.. dat ze dan niet meer afgaan.. iemand ervaring?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:40

Er zal wel in vlieg in de auto zitten die net op de sensor gaat zitten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:05

ja, en net als jij die autp gaat kantelen komt eigenaar en heb je probleem met hem
geluidsoverlast,..... kan je melden hoor

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:06

even bij de buren langsgaan..

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:07

Afbeelding
?

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:12

Zat opties hoor:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:37

Benfan schreef:
Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!

Benfan schreef:
Doen die er wel wat aan dan? alsof het niet erger kan gaat er nu nog een auto steeds af. Ik woon in een aso-aut-alarm (AAA) buurt!.. Ik hoorde net dat als je ze kantelt zo'n 45graden.. dat ze dan niet meer afgaan.. iemand ervaring?

Pardon Bloos! Wat ben jij voor een aso dan! Je blijft toch gewoon met je tengels van die auto af, en al helemaal niet 45 graden kantelen. Ben je niet goed bij je plaat ofzo?

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:10

Marije112 schreef:
Benfan schreef:

Benfan schreef:

Pardon Bloos! Wat ben jij voor een aso dan! Je blijft toch gewoon met je tengels van die auto af, en al helemaal niet 45 graden kantelen. Ben je niet goed bij je plaat ofzo?

Volgens mij begrijp jij de ondertoon van het bericht niet helemaal, dus ben jij niet helemaal goed bij je plaat dat je dit niet snapt? Vork

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 10:53

Ik ga toch niet serieus een auto van een ander kantellen! kom op hahah ik zat er ook aan te denken er groot op te schrijven "Greetings Tim Robins" maar denk niet dat hij die hint gaat snappen. Maar goed, rond half 1 was het eindelijk over en die auto staat er nu niet meer. De volgende keer schrijf ik even een briefje met de vriendelijke verzoek het alarm de volgende keer uit te laten en het even te laten nakijken.

En even voor de wiskundige aspecten hier, een auto kun je niet op zijn kant zetten als je hem 45 graden kantelt.. das 90 graden Tong uitsteken je zou hem dus even met de krik een stukje omhoog moeten zettten. Daar valt geen schade mee te maken en ik durf er op te wedden dat er genoeg hulp uit de buurt zou komen ook. Er is niks zo irritant als wonen in een wijk waar vaak genoeg een paar uur lang auto alarmen af gaan.

@Nielsie, jij snapt me helemaal Haha! Alleen vraag ik me af wat de schade tot mijn tuin is als ik een atoombom laat afgaan *denk*