Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uitgaansgelegenheiden wel 

, maar zijn allemaal prima tenten. Monza is echt een discotheek met veel clubhouse, Filemon heeft ook best veel clubmuziek, Pakhuis is idd een beetje meezing en alles door elkaar (die 2 zitten trouwens naast elkaar) en Havana is ook wel clubachtig, echte dansmuziek maar dan meer richting salsa enzo. Daar zijn inderdaad de cocktails (voor een redelijke prijs).
(maar die is echt voor studenten).

Verder de kneus als je echt lang door wil gaan. Zit allemaal op vredenburg/janskerkhof heerenplein bij leepelenburg/lucas bolwerk
maar wel leuke mensen vind ik
Bedankt allemaal! Moet je in Utrecht eigenlijk ook entree betalen bij de discotheken enzo?

) is leuk én goedkoop. Al zijn de meningen daar wel vaak over verdeeld, maar ik vind het persoonlijk erg gezellig en best lekker! Verder heb je een paar spotgoedkope pizzarestaurants (Mr Jacks, La fontana) maar die raad ik je af want dat is gewoon niet te eten.JumpingQueen schreef:EEN DING GA NIET NAAR CLUB MONZA vreselijk ik vind hetdaar echt stom en heb gehoord van andere dat het daar ook niet leuk is.. verder zijn er op de ik geloof oude gracht wel leuke dingetjes en wat wel heel leuk is is de winkel van sinkel das ook een club
Blijkbaar vinden veel mensen het wel leuk, anders is het er niet altijd zo godganse druk