Lekker hapje Wouter Bos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:19

Kleintje schreef:
CDA-lijsttrekker en demissionair premier Balkenende is gisteren niet komen opdagen bij een uitzending van Radio Rijnmond. Balkenende wilde niet met de presentatrice van het programma, Natascha Kuit, geconfronteerd worden.

Kuit presenteert ook voor de IKON en kwam zodoende eerder deze week Balkenende al tegen tijdens het IKON-radioprogramma Met Wie?. Balkenende vindt dat hij in dat programma onbehoorlijk en onheus door haar bejegend is. Hij zou door haar ondermeer met een stuk zeep zijn vergeleken.

De woordvoerder van de premier meldde dat Balkenende nog wel wilde


Balkenende heeft groot gelijk! Duidt tenminste op politiek zelfrespect en moraal, ipv mediagekke mannetjes die voor elke vorm van belangstelling te paaien zijn.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:47

Ik ben dan zeker de enige vrouw die Wouter Bos echt 3 x niets vindt. Wat een arrogant zelfingenomen ventje is dat Misselijk

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:48

Fitzroy schreef:
Ik ben dan zeker de enige vrouw die Wouter Bos echt 3 x niets vindt. Wat een arrogant zelfingenomen ventje is dat Misselijk


Nee hoor je bent niet de enige...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:48

Wouter Bos een lekker ding??? Verward
Dat is echt nog nooit in me opgekomen
De enige persoon die naar mijn mening prettig is om naar te kijken in de politiek is Femke Halsema, ondanks dat ik 100% hetero ben Haha!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:51

Gedver.. Misselijk een politicus die lekker is?? Misselijk ik zal wel wat aan mijn ogen mankeren Knipoog

ik weet het nog niet, maar het word zeker geen PvdA, het spijt me..

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 14:34

Btw word er hoogstwaarschijnlijk geen 4 jaar tegen zijn koppie aan gekeken.. Hij heeft volgens mij toch echt duidelijk gezegd dat hij GEEN premier wilt worden, omdat hij nog niet genoeg ervaring heeft of zoiets. (of zit ik jullie nu iets te vertellen dat niet waar is..? )

Het is idd toch wel de meest 'good lookin' lijsttrekker sinds tijden Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 14:55

Nou dat zegt genoeg over de vorige lijsttrekkers Bloos

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 15:43

Maarten schreef:
oh my god!! Dit is werkelijk iets wat ik nog nooit gezien heb.... vrouwen die zwijmelen bij de gedachte aan een eventuele premier!!! *LOL*


Tijd voor een carriere - move??????? Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:01

marel schreef:
Vraag maar wat u wilt, dan willen wij dat ook; vooral de PvdA kent in deze geen enkele scrupule meer......

Niets lijkt meer heilig om de kiezergunst te paaien. Een partij met haar programma doet er blijkbaar niet meer toe, het gaat om de lijsttrekker.
Ik krijg vooral de laatste dagen het gevoel dat lijstrekkers als aapjes worden tentoongesteld. Ze mogen even hun 'kunstjes' laten zien, en de aap met de snedigste kunstjes verwerft roem in de daarop volgende opiniepeiling.
Zou een nuchtere nederlander nou echt niet in staat zijn om door de farce van een Wouter Bos heen te kijken? Bijvoorbeeld ook een springende Zalm achter een flipperkast, die ondertussen wordt geinterviewd door 2 tv-babes waar de massa aan de voorzijde niet in verhouding staat met die tussen de oren hoort te zitten.
Stem voor de principes die er toe doen.


daar heb je helemaal gelijk in en ik erger me er mateloos aan. en dat is toch iets wat je Femke Halsema na moet geven, ze zegt wat ze vind, ook als ze zelf wel weet dat ze zich daar niet populair mee maakt.

enne pssssst niet verder vertellen, maar ik vind Thom de graaf ook wel ok, niet een onwijs lekker ding, maar hij heeft wel wat....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:04

marel schreef:
Vraag maar wat u wilt, dan willen wij dat ook; vooral de PvdA kent in deze geen enkele scrupule meer......



nog 1 keer Haha! :

Afbeelding

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:07

Cody schreef:
Wouter Bos een lekker ding??? Verward
Dat is echt nog nooit in me opgekomen


Ook niet in mij, maar ik vind het wel één van de best uitziende mannelijke lijsttrekkers.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:09

Ja, maar dan heb je ook geweldig vergelijkingsmateriaal... Schijnheilig

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:10

haha idd, wilde ik ook net zeggen, je bent ook wel makkelijk de leukste tussen en Zalm en een Harry Potter Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:13

Nou, ik ken anders mensen die helemaal weg zijn van Harry Potter.
Kan me er niets bij voorstellen overigens.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:13

jaa hijs leuk! hij is bij ons op school geweest bij een politiek forum toen ie nog staatssecretaris was, en toen was ie al leuk! Haha!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:00

Hij doet me aan de Kennedy's denken. Ook, voor deze functie, vrij jonge mannen met een groot charisma. Ik ben het er mee eens dat het idioot is om op een partij te stemmen omdat het boegbeeld een lekker ding is. Maar is het nog veel idioter dat we gaan stemmen op mensen en beloftes waarvan je eigenlijk zeker weet dat ze die niet gaan uitvoeren. De excuusTruus komt altijd later in real life wel weer om de hoek zetten, "ja maar .... er zijn onvoldoende financiele middelen...".
Ik ben nog zwevend!?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:03

volgens van dale:
wou-ter-meis-je (het ~ (v.)) ,
oudere vorm van de zg. jimmymeisjes, vertoont duidelijke overeenkomsten met het bekende pennymeisje.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 22:33

SuperPepeijn schreef:
volgens van dale:
wou-ter-meis-je (het ~ (v.)) ,
oudere vorm van de zg. jimmymeisjes, vertoont duidelijke overeenkomsten met het bekende pennymeisje.


Haha! Schijnheilig kon t niet beter omschrijven Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 22:55

ik ga ervan uit dat deze stemmers iets genuanceerder zijn dan hun jongere versie. denk niet dat we zitten te wachten op de politieke versie van jim van idols.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:30

SuperPepeijn schreef:
volgens van dale:
wou-ter-meis-je (het ~ (v.)) ,
oudere vorm van de zg. jimmymeisjes, vertoont duidelijke overeenkomsten met het bekende pennymeisje.


WHAHAHAHA *ligt onder de tafel van het lachen*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:31

SuperPepeijn schreef:
ik ga ervan uit dat deze stemmers iets genuanceerder zijn dan hun jongere versie. denk niet dat we zitten te wachten op de politieke versie van jim van idols.


*grinnikt nog even na*
dat hij er best mee door kan betekent zeker niet dat ik op hem ga stemmen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:35

Hij ziet er zeker niet slecht uit, alleen heeft hij helaas dezelfde standpunten als Melkert, alleen weet hij ze net wat leuker te brengen. En met al die standpunten heeft paars jaren geregeerd, en iedereen weet wat daar van gekomen is.

Nee, het mag een lekker ding zijn. Maar stemmen op hem, doe ik zeker niet...........................................beetje simpel gedacht ook, om te stemmen op een man die er lekker uit ziet. Ik heb liever een lelijke man die weet waar hij het over heeft, en niet iemand die op uiterlijk wint.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:37

*oef* you give me hope...

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:37

SuperPepeijn schreef:
volgens van dale:
wou-ter-meis-je (het ~ (v.)) ,
oudere vorm van de zg. jimmymeisjes, vertoont duidelijke overeenkomsten met het bekende pennymeisje.


*LOL* proud to be a wouter-meisje Haha! (maar ga ook niet op hem stemmen, hoor)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:38

Ik mag hopen dat de gemiddelde Nederlander er ook zo over denkt...