Leuk adresje vakantiehuisje (weekend + paard)?

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Myke

Leuk adresje vakantiehuisje (weekend + paard)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 13:49

Hoi,

Nogmaals een berichtje van mij. Ik wil in elk geval iedereen bedanken die eerder al gereageerd hadden op een ander topic. Ik zoek nu alleen weer net iets anders. (Duinzicht op Schiermonnikoog ga ik alleen heen;-))

Wie oh wie kan mij helpen... Ik zoek een leuk adresje in NL, Belgie of aan de Duitsegrens. Iets van een vakantiehuisje, chalet, appartement, stacaravan voor 3 personen. Mag op en rondom een stal/manege zijn. De mensen om wie het gaan willen ook graag paardrijden Haha!

Voor 2 of 3 nachtjes gedurende een weekend zal maar zeggen. Weet je zelf iets leuks, heb je zelf ervaring ergens mee. Please let me know.

Ik wil een vriendinnetje van mij die het op dit ogenblik erg moeilijk heeft graag wat afleiding bezorgen. *LOL*

Alvast onwijs bedankt. Misschien nog zoektips?

[edit:BartVB]Titel+groetjes[/edit]

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:55

les chevaux is erg leuk, zie www.leschevaux.nl. ze verhuren daar huisjes en je kan daar erg leuk buiten rijden.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:19

Ik ga over een paar weken naar het Heijderbos van Center Parcs, met een manege. Misschien wel erg duur, maar ook veel faciliteiten op het park (ik weet niet wat je zoekt?)

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 14:37

Weer aquadelta en wat ook erg leuk is om te doen is de Veluwe Ranch, daar slaap je boven de stallen, wil ik nog altijd een keer doen.....
Lief van je dat je dit voor je vriendin wil doen!

;-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie