Ik ben blij dat ik niet in Rusland woon nu...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:09

Pipo schreef:
Naar aanleiding van andere postings van Desiree wil ze juist niet dat mensen in Nederland komen wonen. Nederland was vol geloof ik...........


Ik denk dat Joost dit sarcastisch bedoelde *LOL*

Maargoed, wij hebben het bij geschiedenis nu over de geschiedenis van Rusland, en al had het er tropisch geweest, dan had ik er nog niet willen wonen Haha! Maar -50 is wel extreem koud *bibber* Ik vind het hier met -10 al freezing *nogmaals bibber*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:14

Pipo schreef:
Aanpassen? Waarbij/op/voor?
joh, die mensen kunnen toch best aanpassen aan -50. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 16:16

Tuurlijk, daar moet je je gewoon op kleden

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:13

Pipo: je hebt gelijk: we moeten meer bont gaan fokken. Bont is het enige dat je namelijk nog warm kan houden bij -50, en dat is echt geen grapje.

Dat en veel stoken. Met extreem koud weer blijf je vooral veel binnen. Af en toe en met sommige beroepen is het echter wel nodig dat men buiten gaat. Met name willen we toch wel dat de postbode en de vuilnisman blijven werken. En o ja: ik moet ook naar het werk. Naar werk was weer leuk vanmorgen. In mijn garage was het lekker warm met +20. Naar huis terug was het wat minder. In de parkeergarage van het werk was het ook -23, en dan moet mijn dieseltje toch even goed voorgloeien voordat hij aan de slag gaat. Misschien moet ik toch eens een blokwarmer gaan aanschaffen. Overigens zijn veel Finnen er heilig van overtuigd dat hun voorouders een schroefje los hadden toen ze naar het noorden afsloegen ipv naar het zuiden, zoals de Hongaren deden. Wij hopen dus allemaal heel veel op het broeikaseffect. Het is ons al járen beloofd, waar blijft het nou?