Avril Lavign virus *zucht*

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast654

Avril Lavign virus *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 17:37

Een opdrachtgever belde met net dat zijn computer super traag was en dat hij rare mails kreeg en verstuurde. Het ging over ene Avril.
Oftewel zijn computer is besmet met Livra virus. Hij heeft wel een virusscanner van Norton maar is hij dus door heen geglipt.

Ik kan op internet geen eenvoudige verwijdertool vinden, alleen de virusscanner van mac affee (www.virusscan.nl.nu)

Weet iemand van jullie hoe ik het beste dat stomme virus weer uit zijn omputer krijg?

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:49

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 17:55

Daar heb ik ook gekeken en ook zij hebben geen verwijdertool op de site staan. Wel de aanwijzing om je computer te scanen met de online scanner van MAc Affee. Ik vrees dat dus de enige oplossing is. Ik hoop wel dat de computer het daarna weer gewoon doet.

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 21:14

Ik kan intussen geen virusscanner meer zien... Frusty Argh, bij mijn computer gaat het prima via de online Mac Affee scanner die wordt geadviseerd om het virus te verwijderen maar bij mijn opdrachtgever uiteraard niet. Had ik kunnen weten... Lips are sealed

De computer van mijn opdrachtgever werkt intussen supertraaag en na een uur bezig geweest te zijn stopte de scanner. Hij doet niks meer en is pas op 5617 files...

Dan maar misschien proberen met de originele opstartdiskette maar ik denk niet dat hij die nog heeft en ik heb een andere windows versie dus wat dan? En hij heeft nog keiveel werk te doen. Dacht zich goed beveiligd te hebben met Norton Anti Virus maar hij krijgt het altijd voor elkaar om toch de rotste virussen binnen te krijgen.

Heeft er alsjeblieft iemand een tip?

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:45

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie