mag jim winnen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

jim mag winnen?????

ja, het is een gewoon een hunk!!
30 (27%)
ja, hij zingt goed!!
27 (24%)
nee, hij is niet de beste!!
42 (38%)
nee, dat zou niet eerlijk zijn!!
10 (9%)

Totaal aantal stemmen: 109


Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 14:52

Heb je wel eens goed naar Jim gekeken?

Als je nou goed op zijn doen en laten let dan zie je dat hij een fraaie show opvoert. Ik denk dat hij nu nog wel leuk is, Idols wint straks en daarna kunnen alle fans doodvallen.. Let op mijn woorden, dat gaat gebeuren! Het kan een jaar duren, het kan twee jaar duren, maar hij gaat zijn fans afzeiken, hij is nog maar een knulletje wat hier niet mee om kan gaan joh!

Hind krijgt mijn stem en Jamai ook! Als er eentje is die ik het gun is het Jamai wel! Wat een lieffie! Lovers

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:01

Tallie1979 schreef:
Heb je wel eens goed naar Jim gekeken?


Sterker nog; heb je weleens goed naar hem geluisterd??

En jamai is idd een lieffie, ik hoop dat hij of Dewi wint.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:16

Zijn er nog niet genoeg Jim-topics geweest? Gaaaap
Nu is toch wel duidelijk wat iedereen van Jim vindt? De ene vindt hem vreselijk en de ander geweldig. Er zijn nu al zóveel topics over hem geweest .
Maar ik snap trouwens nog steeds niet dat hier sommige mensen iets tegen Jim hebben omdat veel van zijn stemmen van 'meisjes met op hol geslagen hormonen' komen (zo komt het in ieder geval over), daar kan hij zelf toch niets aan doen? Dan zou je, lijkt mij, wat tegen die 'meisjes met op hol geslagen hormonen' moeten hebben.

En om maar even ontopic te gaan: Het maakt mij helemaal niet uit wie er wint, als het maar Jim is Tong uitsteken. Nee, het maakt mij echt niet uit, er zijn er zoveel goed (Jamai, Hind, Jim, Marieke, Zosja, Dewi..)! De besten vind ik denk ik dan toch Jamai, Jim en Dewi. Lachen

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:28

Ik heb niets tegen Jim, ken hem niet eens. Ik vind hem gewoon niet goed zingen en ja, ik baal ervan dat Jim gaat winnen, voornamelijk om zijn uiterlijk. Dan hadden ze beter een modellenwedstrijd kunnen organiseren.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:06

Lis, je slaat de spijker op zijn kop Haha!

Haha, moest wel lachen om het berichtje van Nathalie. Loopt te zeuren dat tienermeisjes op hem stemmen omdat hij zo'n leuk koppie heeft, en ondertussen heeft zij het alleen maar over hun uiterlijk en kleding Frusty En vindt ze ook nog dat hij moet winnen! Bloos

Jaja jongens, sinds de komst van Jim zijn er meer hormonenfeestjes dan Hema's in Nederland Misselijk

Overigens, ik heb ook NEE gestemd. Jim mag NIET winnen. Hij heeft een stem van een gewurgde kalkoen, geen gehoor vind ik het.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:22

Jim is zo´n Sukkel!!

Ik wil dat er iemand wint, die ook echt goed kan zingen en dat kan hij niet.
Hij zingt niet slecht maar niet de beste.
Ik vind dat hij niet als winaar gekozen mag worden omdat hij alleen een leuk koppie heeft (niet dat ik dat vind,vind hem echt een kwal)

P.S. jim heeft zo´n eentonige stem als hij zingt. Val ik in slaap Slapen

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 18:46

Hij blijft toch het ideale idool. Hij is gewoon heel knap en ze stem is de slechtste niet. Er zijn wel mensen die heel beroemd zijn en een vreselijke stem hebben maar alleen maar bekend zijn om hun uiterlijk. Dat zal bij hem denk ik ook wel zo gaan alleen zijn stem is niet zo vreselijk. Ook de beste niet denk ik. Ik vond Jamai eerlijk gezegd beter qua stem...

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 18:54

ja Jim mag winnen van mij Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:35

Dennis v m schreef:
Ik wordt godverd*mme strontziek van die jonge overal waar je loop Jim dit Jim dat. Kom je op school komt er een meisje naar me toe: "was Jim zaterdag in Venlo?". Ik zo rot op met je Jim ik kan die naam nog niet meer horen, en het kan me een rotzorg zijn waar hij zich bevind. Alleen maar omdat meisjes hem leuk vinden gaat de jongen van 15 die lang niet het beste kan zingen gewoon de winnaar van Idols worden terwijl dat helemaal niet terrecht is.


Lichte jaloezie Dennis }> Haha!

Maarre..hij is niet de beste nee!
Mijn stem gaat naar Jamai of Dewi. Jamai is veel spontaner en lekker vrolijk, en met een superstem!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:38

Tallie1979 schreef:
Ohh, en nog even een toevoeging: Hind zingt gewoon 10x beter!

En als er gestemd moet worden dan krijgt zij de mijne.. 17 jaar en dan al bijna mensen wegblazen met je stem is superknap! En ik vind dat dat best gezegd mag worden.. Haha!


Ooh is ze pas 17? Jeetje..ook al volwassen ziet ze er dan uit.. Ik dacht zoiets van een jaar of 25...

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:42

JIM JIM JIM Kunne we het niet is over wat anders hebben Knipoog
Maar ik vind hem dus echt niet geweldig zingen vind Hind en Jamai 10x beter zingen Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:32

Jamy schreef:
ja Jim mag winnen van mij Haha!


oh had dat eerder gezegd Frusty Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:41

Lekker ventje Kwijl en hij kan nog goed zingen ook Lachen Van mij mag hij wel winnen hoor.
En tssss ik dacht dat jullie echte fans waren Schijnheilig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:42

Clautje"]
[quote="Dennis v m schreef:
Ik wordt godverd*mme strontziek van die jonge overal waar je loop Jim dit Jim dat. Kom je op school komt er een meisje naar me toe: "was Jim zaterdag in Venlo?". Ik zo rot op met je Jim ik kan die naam nog niet meer horen, en het kan me een rotzorg zijn waar hij zich bevind. Alleen maar omdat meisjes hem leuk vinden gaat de jongen van 15 die lang niet het beste kan zingen gewoon de winnaar van Idols worden terwijl dat helemaal niet terrecht is.


Lichte jaloezie Dennis }> Haha!

Maarre..hij is niet de beste nee!
Mijn stem gaat naar Jamai of Dewi. Jamai is veel spontaner en lekker vrolijk, en met een superstem!!!
[/quote]

Sorry hoor maar ik zou niet weten waarom ik jalours zou zijn op zo'n jonge die alleen verder komt omdat de meiden hem leuk vinden. ik heb er schijt aan of meiden mij leuk vinden. Ik heb een vriendin die heel lief voor me is en ik hoef ook geen ander meer dus het boeit me niet eens wat andere van mij vinden.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:42

Ik ga voor Jamai of Dewi. Omdat ze het beste kunnen zingen. Hind is ook goed, maar ik vind Dewi toch beter, en leuker. En Jamai ben ik fan van, die komt er sowieso wel, met of zonder Idols!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:46

Dennis v m schreef:
Ik wordt godverd*mme strontziek van die jonge overal waar je loop Jim dit Jim dat. Kom je op school komt er een meisje naar me toe: "was Jim zaterdag in Venlo?". Ik zo rot op met je Jim ik kan die naam nog niet meer horen, en het kan me een rotzorg zijn waar hij zich bevind. Alleen maar omdat meisjes hem leuk vinden gaat de jongen van 15 die lang niet het beste kan zingen gewoon de winnaar van Idols worden terwijl dat helemaal niet terrecht is.


Mee eens Haha!

Jim schijnt een hele aardige jongen te zijn, een meisje van m'n werk is z'n beste vriendin, maar ze snapt absoluuuut niet dat al die meisjes hem nou zo knap vinden *LOL* Eerlijk gezegd begrijp ik dat ook wel, tis gerust een leuke jongen, maar om nou te zeggen Wauw Jim Kwijl Nee dank je vriendelijk Lachen

Van mij mag Dewi, Jamai, of Marieke wel winnen, die vind ik alle 3 erg leuk, Roger had ook mogen winnen maar ja... dies weg Scheve mond

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 17:19

nou zegt opeens iedereen jim te kennen, er naast te wonen, blabla... *LOL*
Knipoog
maar liesje ik geloof je wel hoor!! ik vind ook dat je gelijk hebt.
ik zie niet echt veel in hem... het lijkt me best een leuke jongen,
maar niet als idool.. hij komt op mij een beetje sloompjes over... Verward ..

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:48

Nou Jim ziet er leuk uit, en kan ook wel zingen, maar ik vind niet dat hij de beste is.
Ik ga voor Dewi, omdat ik haar gewoon heel gaaf vind en ik vind dat zij gewoon het beste kan zingen.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:49

Ik vind dat hij goed is, maar de anderen zijn ook goed. Ik weet het echt niet Verward

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 11:07

ik vind dat jim niet moet winnen..... hij zou waarschijnlijk alleen maar winnen voor zijn mooie koppie(wat ik niet vind hoor Misselijk ) hij kan best een leuke jongen zijn.......maar hij kan niet echt zingen als de beste........ik vind dat dewi een grote kans moet krijgen.....ze heeft echt een stem om bij t kwijlen Kwijl en ik vind dat ze er trouwens ook erg leuk uit ziet.....ik hou niet zo van dreads......maar bij haar....... erg mooi!!!!! het is trouwens ook een mooi meisje (ik ben geen lesbi ofzo....maar gewoon....ze ziet er wel goed uit)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 11:14

Dewi vind ik een toppertje... Jim kan me niet zo boeien Haha!
Jim wordt door zo veel pubermeisjes geadoreerd dat ie er toch wel komt,
niet idols dan wel een ander die hem schaakt (platenmaatschappij).
Het halve maken is gedaan.

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 14:24

veel mensen die ver gekomen zijn bij idols zullen wel een platencontract krijgen!! iedereen die er nou nog bij zit in ieder geval!!! kijk naar roger,
die zal nou wel al iets anders hebben aangeboden, die komt er ook heus wel zonder idols!!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:33

Dewi of Jamai mag van mij wel winnen!
Jim heeft wel een lekker koppie maar met z'n stem blijft ie wel een beetje achter.
Hij kan aardig zingen maar Dewi en Jamai vind ik toch wel 10 x beter!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:39

Ik vind dat hij wel mag winnen hoor!! Graag zelfs. Hij kan best goed zingen, en als hij z`n platen heeft opgenomen dan is hij alweer 17/18 en dat is een mooie leeftijd toch? En ik heb liever dat een idool er lekker uitziet want dan kan ik tenminste mooie posters ophangen. Ik ga echt geen poster ophangen van iemand met een stom hoofd!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:59

Ik ga ook niet voor Jim,voor dezelfde redenen die eerder genoemd zijn.
Hij is niet slecht,maar er zijn gewoon beteren,en als hij alleen maar wint omdat hij zo'n lekker ding is,had het beter een moedellenwedstrijd kunnen zijn.