Joepie , verhuizen !! witgoed e.d inkopen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Joepie , verhuizen !! witgoed e.d inkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 20:26

Nou , ik heb vandaag dus gehoord dat ik per 1 februari een huisje heb , binnen een straal van een kilometer van mijn werk en van mijn paardje.
Sinds een paar maanden werk ik bij een nieuwe baas , heb het geweldig naar m'n zin *blij* .
Rena is een maand geleden naar hetzelfde dorp verhuisd en staat nu met 2 paarden , een pony , een paard-hengst-jaarling en een bont Shetje op een mooi plekje , stallen achter schitterend huis.
Flink eind land achter het huis , en aan de overkant nog een een mega-grote wei waar ze nog steeds heerlijk kunnen grazen...verder een bakje
met tapijtsnippers , is erg fijn spul.
Nu ga ik zelf dus ook in Oostvoorne wonen , en moet dus nog wel alle apparaten kopen van wasmachine , koelkast/vriezer , wasautomaat , heteluchtoven enz.

Ik heb eigenlijk geen flauw idee bij welke zaak ik dat het beste kan doen , er zijn er zo veel !
Hebben jullie aanraders , afraders , tips en waarschuwingen ?

Het liefst koop ik alles zoveel mogelijk bij dezelfde zaak.

Maarja welke is betrouwbaar als je bv. naderhand problemen krijgt ?

Misschien dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:53

nog een verhuizer Tong uitsteken wij willen fotos he Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:18

Tip: kijk even op www.energiepremie.nl, want je kan behoorlijk wat energiepremies terugkrijgen als je oplet!
Er was ook nog iets als je meerdere apparaten van hetzelfde (nederlandse) merk kocht, maar dat weet ik niet meer precies. In een witgoedzaak kunnen ze je dat wel vertellen!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 08:12

Bij Mediamarkt kun je alles halen wat je nodig hebt en dat is daar veeeeelll voordeliger dan bij de witgoedzaak ertegenover. Service is ook goed.
Merk wasmachine: nooit een Indisit kopen!!!! Beter wat meer uitgeven en een beter merk dan een indisit.
Wij hebben nog een gasfornuis over met electrische oven, heb je daar wat aan, pas 3 jaar oud en als nieuw. Alleen kunnen we die pas eind februari kwijt (ivm onze eigen verhuizing), ideetje?
Succes met verhuizen en inkopen doen!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 08:49

Loop de diverse witgoedzaken af en bekijk wie de goedkoopste is. Van die prijs kan je makkelijk nog 10% afdingen, heb ik ook gedaan! Schijnt trouwens gebruikelijk te zijn, zeker met die dure apparaten. Zelf heb ik een Miele, mijn vorige was een erfstuk van mijn oma en is na 30 jaar trouwe dienst weggebracht omdat het er naar uitzag dat hij binnen een paar jaar zou stuk gaan! Dus Miele, er is geen betere.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:26

Vlak bij de Arena in Amsterdam, zit een afdeling van Bosch die witgoed verkoopt dat licht beschadigd is, of een paar dagen op een beurs gedraaid heeft.
Ik heb al mijn spukken daar vandaan, deukje in de vriezer, krasje op de koelkast enzo, ik kan me daar niet druk over maken en het scheelt enorm veel geld.
En de garatie en service zijn hetzelfde als bij de 'gewone' winkel.
Ik weet helaas niet precies hoe die straat heet.

Navragen is beter dan afvragen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:22

Ik hebn goede ervaringen bij BCC, en bij de Block...
Mijn wasmachine en koel/vriescombinatie zijn allebei van AEG. Mijn droger is van Bosch. Ik heb nu eenmaal iets met Duitse Merken. Ik zou ook (als ik Miele centen had) voor een Miele gaan.

Je suis Charlie.

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 18:44

Aha , Indesit is dus prut Haha!
Ik weet wel al dat ik nikks van Philips/Whirlpool/Aristona wil , zelf namelijk slechte ervaringen mee in de familie...

Ik wist eigenlijk geeneens dat Mediamarkt ook in wasautomaten e.d. deed ! *LOL*
Miele is idd echt heel goed bekend , hoor je overal van dat die apparaten tientallen jaren meegaan , toch altijd weer leuk om het weer van nog eens iemand anders te horen Lachen

Fabienne , Vippie , Eleonoor , Jasmijn , Cassidy : Bedankt !!
Ik heb zeker wat aan jullie reacties ! Lachen *thumbs up*

Enne ...stitch....die komen vast wel Knipoog !

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:13

Wij hebben zelf de keuken vol met Bosch apparaten. Eerst hadden we een hele oude Miele vaatwasser (die heb je niet nodig), maar dat ding was zo oud dat er geen onderdelen meer voor te krijgen waren. Weet niet waarom, maar nu is alles nieuw (bekendste merk is Bosch). GEloof wel dat we een miele wasdroger hebben (iig gehad).
Ik vind de Bosch vaatwasser en koel/vriescombi echt buitengewoon super, zijn dan wel de luxe uitvoeringen, maar dan nog, echt top spul!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dominique_96 en 39 bezoekers