Hoe vaak douchen jullie ????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe vaak douchen jullie per week ??

meer dan 7 keer per week.
55 (34%)
7-6 keer per week.
50 (31%)
5-6 keer per week.
18 (11%)
5-4 keer per week.
13 (8%)
4-3 keer per week.
10 (6%)
3-2 keer per week.
12 (7%)
1 keer in de week of minder.
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 160


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:19

Ik ga zowieso 1x per dag...
Soms (lees: best vaak *LOL* ) heb ik gewoon zin om 's avonds lekker in bad te 'springen' Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:26

ik douch elke dag en soms ook wel en bad en dan soms savonds bad en sochtend douch

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:31

Meestal 2x keer per dag zo sóchtend, en als ik naar de paarden ben geweest ook meeteen en ander's sávond om lekker warm te worden. Meestal ook 2 keer per week in bad, ben een beetje een water rad Cool

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:38

napoleon schreef:
Ik vindt het gewoon geen prettig idee dat ik na het paardrijden zo in mijn schone bed stap en in de ochtend is het zeer noodzakelijk om een douche te nemen omdat mijn haar anders als een punkkapsel omhoog staat


Hoe herkenbaar. Mijn haar doet ook niet wat ik wil, als ik niet gedouched heb. Ik was dus ook 7 x per week mijn haar, iedere ochtend dus.
Verder verschoon ik sinds ik weer rijd (paard dus) mijn bed zo'n 2 x per week. Nu niet denken dat ik smetvrees heb ofzo, want zo'n schoonmaakster ben ik niet, maar dat bed.. dat is een obsessie

Ik ben zoooo jaloers op diegenen met een bad... Zit erover te denken om zo'n minibad te kopen. Ik kon in mijn vorige huis uuuuren in bad liggen (slapen/lezen).

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:09

ik was ook elke dag m'n haar, zeker nu ik m'n cap weer op heb altijd

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:26

Hmmmz, ik douche drie keer in de week en dat vind ik genoeg, Ik heb het niet zo op de douche... He Syph? Die noemt me om me te plagen weleens 'stinkie' hihi. Niets mis met mijn hygiene hoor, maar van mij hoeft het niet zo nodig, ik moet mezelf er nu al onder schoppen. 's Zomers wil ik weleens wat vaker douchen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:32

Ik douche iig iedere ochtend, anders wordt ik chagerijnig Tong uitsteken !
Als ik zomers erg bezweet ben, wil ik er nog wel eens extra onder stappen, net als ´s winters, als ik "bevroren" uit de stal kom.
@Lis, ik dacht dat ik al "overdreef" met ieder week bed verschonen, maar jij verslaat me helemaal Tong uitsteken !
@Leentje, zolang zich niemand beklaagd dat je stinkt Knipoog , ben je echt schoon genoeg hoor! Ook zonder 7 x per week douchen Lachen !

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:33

Iedere dag. Heb altijd m'n haar vol gel zitten en als ik er mee ga slapen lijkt het de volgende dag helemaal nergens meer op. Maar als er een X wat tussen komt 's avonds 'moet' ik de volgende ochtend gewoon ff. Meestal als ik bij de paarden vandaan kom en daar kom ik iedere dag. In het weekeind wat onregelmatiger, hangt er een beetje van af of ik moet werken. Meestal is het vrijdag schoo+ werken en de volgnede ochtend naar de paarden, en 's avonds weer werken. Dan douce ik voor het werken en niet na school.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:53

Bijna elke dag. Was in ieder geval elke ochtend me haar,anders zit het niet (op de kop hangen in het bad Haha! ) . Bijna altijd ga ik s'avonds dan helemaal onder de douche.Soms red ik het echt niet en douche ik een dagje niet. Toch wel zo'n 5 keer per week. s'zomer douche ik elke dag s'ochtends en s'avonds.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 02:14

Minimaal 2x per dag.
's Ochtends en eind van de middag als ik klaar ben met de paarden.
Maar vaak ga ik 's avonds of 's nachts nog even kort douchen als ik wakker ben. Maar dat is vaak maar 5 minuten.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 02:34

Minimaal 1x per dag, maar vaak 's avonds ook nog even. Heel soms sla ik zondagochtend het douchen over omdat ik toch alleen maar naar de paarden ga, maar meestal krijg ik dan 's avonds toch de kriebels en stap ik er onder.
Mijn haar was ik maar 1x in de week aangezien ik het rood verf en anders de kleur er zo snel uit is. Gelukkig heb ik het nooit vaak gewassen door wordt het ook niet snel vet Haha!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 08:32

Sowieso iedere ochtend. Maar heel vaak ook nog 's avonds na het paardrijden, is wel zo fris vind ik. Ook lig ik graag in bad, ook overdag in het weekend bijvoorbeeld, als ik even niets te doen heb. Maskertje erbij, beetje aantutten, maar dat "telt" voor mij niet als een douchebeurt. De volgende morgen dus gewoon weer lekker onder de douche! Verder was ik ook iedere dag mijn haar, anders vind ik het niet zitten.

eveline_B

Berichten: 2832
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:15

Ik douche elke dag, omdat ik mijn haar anders 's morgens niet in het gareel krijg Haha! . En ook wel vaker, bv als de binnenmanege erg stoffig was, of als ik samen met mijn vriend wil douchen. Dus ik heb gestemd op meer dan 7 keer per dag.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:21

Douchen doe ik elke ochtend, anders kan ik niet wakker worden. Als ik "vies" van de paarden terug kom, dan ga ik 's avonds nog een keer.
Als ik eens een nachtje bij mijn ouders slaap ga ik altijd een keer in bad. Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:35

's Morgens om enigszins wakker te worden en 's avonds om niet naar paard en kuilgras ruftend in het mandje aan te komen Haha!
Twee keer per dag dus. Erg slecht voor je huid, maar met Dove red ik het wel.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:46

Ik douche iig elke avond, voordat ik het bed instap.
Ik kan anders echt niet slapen! Dan voel ik me zo vies en plakkerig.
Af en toe ook 's ochtends, ligt aan het weer.
Minstens eens per week ga ik bij mijn ouders in bubbelbad/stoombad/stortdouche, das echt genieten en dan kan het hele ritueel zo uren duren!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:58

Ik moet douchen voor het slapen gaan. Anders wordt ik gek als ik wakker wordt met een paardenlucht op mijn kussen. Ik voel me anders zo vies als ik zo vanuit stal mijn bed in duik, bah...
Alleen in de zomer als het warm is dan wil ik ook wel een s'ochtends douchen of in het weekend eens een extra bad nemen.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:12

Iedere ochtend. Dan was ik ook mn haar anders is er nix mee te beginnen...

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:24

Ik douche in de winter om de dag, zomer elke dag, soms twee keer. Maar ik was mijn haar niet meer dan 2 a 3 keer per week, heb heel droog haar, met kullen dat ander kroeserig wordt, echt vet wordt het nooit...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:26

Eleonoor schreef:
Ik moet douchen voor het slapen gaan. Anders wordt ik gek als ik wakker wordt met een paardenlucht op mijn kussen.

Dat is ook de reden dat ik elke dag mijn haar was,
goed is het niet, maar jammer dan, liever fris en haar weggebonden in staart als een mooie losse stinkende bos *LOL*

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:18

Ik douch minstens 7 dagen in de week, en ik was mijn haren om de 2 dagen.

??????
Voor de mensen die niet elke dag douchen, wassen jullie dan wel de belangrijkste dingen met een washandje ofzo?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:33

Zoals ik al eerder zei, ik was me wel elke dag zowel 's ochtends als 's avonds volledig aan de wastafel, dus met washandje en inclusief de "belangrijkste dingen" (voor mij is elk plekje op mijn lichaam belangrijk om schoon gehouden te worden, dus elk plekje krijgt tweemaal daags een wasbeurt)

En nee, niemand klaagt er dus over dat ik stink, omdat ik me gewoon altijd goed was. Niet douchen wil daarom nog niet zeggen dat je niet schoon kan zijn he.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:45

dat zei ik ook niet.
Maar je hebt van die mensen die hun doos gewoon 3 dagen niet wassen.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:51

Ik ga bijna iedere dag onder de douche.. Mede omdat mijn haar heel snel vies word..

Ik heb wel moeten leren dat ik mijn haar minder was, anders word het steeds erger. Dus bijna iedere dag onder de douche en om de dag het haar wassen.. Lachen

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 12:21

Miss X schreef:
dat zei ik ook niet.
Maar je hebt van die mensen die hun doos gewoon 3 dagen niet wassen.


Hoe weet jij dat nou??