computer kopen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

computer kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 10:33

Ik wil heel graag een computertje voor mezelf, er hoeft niet perse internet op (zou wel leuk zijn) maar dat ik gewoon lekker mijn schooldingetjeskan maken.
Wei weet wat er dan een geschikte (niet te dure) computer is?

Renee

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:45

Ik zou gewoon ff naar een PC winkel gaan en je daar laten adviseren. Die knutselen zo wat voor je in elkaar wat helemaal naar jou wens is. Dan krijg je hem kant en klaar afgeleverd. Thuis in pluggen en gaan met die banaan.
Als je wat handiger ben zou ik gewoon zelf gaan knutselen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:51

zie pb

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 10:55

Dennis schreef:
Als je wat handiger ben zou ik gewoon zelf gaan knutselen.


ik, handig

Sjimmie, ik heb je een pb teruggestuurd.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:56

Als je er niet veel op hoeft te doen, behalve af en toe wat typen etc. dan kan je denk ik beter een 2de handsje kopen. Dan heb je voor een paar honderd euro al een leuk computertje en een modem zit er tegenwoordig bijna standaard in, dus kan je een gratis internet-account aanvragen en ben je helemaal klaar.

ff naar Marktplaats o.i.d. dus

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:21

Polly"]
[quote="Dennis schreef:
Als je wat handiger ben zou ik gewoon zelf gaan knutselen.


ik, handig
[/quote]
Daar was ik al bang voor Schijnheilig .
Je kan natuurlijk ipv de winkel ook een handige kennis vragen of die wat voor je in elkaar wil knutselen(al dan niet 2e hands).
En Maxx heeft gelijk, zo als je het hier stelt wil je niet te veel van je PC gaan vragen. Dus zal een 2e handsje ook prima voldoen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 12:58


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 13:02

Maxx schreef:
Dan heb je voor een paar honderd euro al een leuk computertje en een modem zit er tegenwoordig bijna standaard in, dus kan je een gratis internet-account aanvragen en ben je helemaal klaar.

ff naar Marktplaats o.i.d. dus

Verward
Ze hoeft niet op internet, maar zo wel, dan is het toch goedkoper om gewoon de verbinding te delen. Weet niet of ze nu via kabel/adsl of telefoonlijn zit.

Enne... gratis internet accounts zijn tegenwoordig niet meer zo gratis. En een internet account hebben ze al.

Maar goed, back ontopic...
Kijk eens op marktplaats of tweakers.
Daar kan je vast wel een leuk tweedehands dingetje vinden wat niet te duur is en goed voldoet aan jouw wensen!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 13:13

Kleintje schreef:
:?
Ze hoeft niet op internet, maar zo wel, dan is het toch goedkoper om gewoon de verbinding te delen. Weet niet of ze nu via kabel/adsl of telefoonlijn zit.

Enne... gratis internet accounts zijn tegenwoordig niet meer zo gratis. En een internet account hebben ze al.

Ik ging er vanuit dat ze ergens anders (bijv. op school) zat te bokken. Maar idd. als je ouders\huisgenoten al een verbinding hebben, dan kan je dmv. een netwerkkaart en een kabeltje via die verbinding internetten. (Er is vast wel iemand in je familie/vriendenkring die weet hoe dat moet.)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 15:10

we hebben nu kabel, mijn vriendje is vast wel zo handig.
Ik was ookal op marktplaats wezen kijken en mijn vriend is nu ook aan het kijken (ik snap het toch niet).

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:18

ik zou ook zelf een PC in elkaar knutselen, heb er al zo'n een in me kamer staan Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:19

Idd marktplaats, maar ik zou eerder zeggen nog een computerblaadje. Op marktplaats komen veel mensen, ook 'leken' en daardoor kunnen ze daar de prijzen in feite een stuk hoger maken dan in die computerbladen, omdat de kenners weten wat zo'n ding in het echt ook nog waard is.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 18:39

De nieuwere pc's en dan de goedkoopste zijn rond de 800 a 900 euro...dan heb je meestal een celeronetje. Maar dat is voor die paar dingetjes meer dan zat.

Je heb de laatste tijd vooral veel packerd bell pc's rond die prijsklasse, de andere zoals bijv compaq zijn duurder en als je een HP wil dan ben je al snel veel geld kwijt.

Ik ben namelijk zelf op computer pad, heb verleden week 4 dagen achter elkaar gezocht naar pc's.
Dus ik zie de pc's om me heen draaien en weet geloof ik bijna van elke pc de prijs uit me hoofd Knipoog Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 19:00

Ik zou geen nieuwe kopen als ik jou was.. alleen voor dat soort dingen heb je geen nieuwe pc nodig. Een 'oud' ding voldoet daar ook wel aan. Ik denk meer aan de P3 - 600 Mhz ofzo ongeveer. Misschien zelfs nog wel iets minder. En ik denk dat je dan voor een eurootje of 300 wel daar bent. (misschien wel minder, goed zoeken!)

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:05

je kan ook op ebay zoeken