Iemand ervaring met paarden overvaren naar wadden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Iemand ervaring met paarden overvaren naar wadden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 22:50

Wij zijn net terug van Terschelling en hebben voor de zomervakantie al een huisje uitgezocht waar je je paard mee naartoe kan nemen.

Ik zie alleen erg op tegen de bootreis van 2 uur met paarden die dat niet gewend zijn. Ook al zijn ze erg cool en niet bang in de trailer.

Iemand hier ervaring mee?

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:00

je moet ze wat kalmerend geven, eenn homeopatisch middel of desnoods iets van de dierenarts.
Ik weet niet met welke boot julllie gaan, maar als jullie met de Kogelwiek ofzo gaan raadt ik jullie aan om zeker te vragen of jullie jullie paardjes na de motor in mogen laden.
Ik ga elk jaar naar Terschelling en het is heel geliefd bij motorrijders en die moeten hun motord gewooon naar binnen rijden en dat geeft een rook en herrie.
En ik denk niet dat ja paard dan rustig blijft...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:03

In de Koegelwieck mogen geen auto's. Ik dacht dat Buitenzorg wel eens met haar paard naar Terschelling was geweest, pb. haar maar eens.

Ben trouwens vreselijk jaloers op je, net op Terschelling geweest, m'n favoriete eiland ! Ik moet wachten tot september Huilen .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:43

Ik had weinig problemen.
Als je paard makkelijk op de trailer staat maakt dat weinig uit.
Groot hooinet ervoor en klaar.
Onze hengsten zijn beide naar terschelling geweest om te dekken en dat gaat ook altijd zonder problemen.
Na ameland ook.
Ligt ergewoon aan hoe ze zijn die van ons zijn braaf en al staan ze bijwijze van spreken 3 dagen op de trailer dan nog staan ze stil.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie