Hans Teeuwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Hans Teeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 21:15

Wat vinden jullie van Hans Teeuwen?? Ik vind het echt lachuh elke keer over nieuw.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:19

Helemaal geweldig Haha!

Vooral de Jostiband o wat heb ik daarom gelachen Verder vind ik kaboutertje's en paarden ook erg leuk! Lachen

Nog meer aanraders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:36

Ik vind hem erg grappig.
Mijn avatar is een stille ode aan zijn stukje over paarden (ja, een steigerend paard tegen een ondergaande zon Haha!)

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:33

hij heeft echt leuke stukjes
en kan echt lachwekkend grof zijn! *LOL*

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:39

Teeuwen Hans met het nummer Paarden
Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.

En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.

En na die week was het paard dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op paardenjacht! En dan joegen wij het paard zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een paard heb' benen hè? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
Máár dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantiëren, dat waren mensen die vond het leuk leuk, die om als dat het paard dood op de grond lag om dan.... het dode paard... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken!

*LOL*

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 02:06

Aanrader is het stukje over vrouwen, die is echt goed! Dat staat ook op dat dan weer wel, en begint met vrouwen, zijn allemaal poedersuiker... maar dan, geweldig hoe hij de jaloerse vriend speelt, ik herken hier zoveel in van mijn ex dat ik er extra om moet lachen!
En van diezelfde show, geweld, ook erg goed!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 03:04

Alle Vrouwen! Geweldig ja ... alleen minder voor de dames die snel op hun teentjes getrapt zijn.

"Wat moet je dan als man? Dan ligt er, in je bed, een verlept wijf, met een rooie kop, zwetent in bed te mekkeren en die vraagt dan nog 'Vind je me nog aantrekkelijk?' Ja ... Neehee!"

"Menopauze. Oh, pauze? Tweede bedrijf? Niks tweede bedrijf! Ga eens dood! Ga eens dood!"

Haha!

Oh en Fistfucken is ook geweldig!

En luister ook eens naar 06-Lijn van De Mannen van de Radio! Hans Teeuwen, Pieter Bouwman en Theo Maassen. Ook al zo'n geweldig stukje!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 03:14

Ik bedenk me ook nog Auw, auw, papa uit de eerste show van Hans Teeuwen samen met Roland Smeenk. De show heet Heist

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 11:21

Daar komen de kabouters Joechei joechie Haha!

GE-WEL-DIG!
Ik heb even aan hem moeten wennen met zijn accent en zijn prutsmuts, maar nadat ik door Maxx werd gedwongen om hem na iedere meeting te kijken is het bij mij ook goedgekomen! Vind hem erg goed.
Kan niet zeggen dat hij de beste cabaratier is, maar in ieder geval erg goed!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 12:24

Kleintje schreef:
... maar nadat ik door Maxx werd gedwongen om hem na iedere meeting te kijken is het bij mij ook goedgekomen!

Weer een goeie daad verricht Knipoog

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 14:07

Citaat:
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.

En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.

En na die week was het paard dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op paardenjacht! En dan joegen wij het paard zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een paard heb' benen hè? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
Máár dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantiëren, dat waren mensen die vond het leuk leuk, die om als dat het paard dood op de grond lag om dan.... het dode paard... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken!


Misselijk
verschrikkelijk vind ik die vent!

geef mij maar Herman Finkers, die heeft pas echt humor!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 14:51

Ik vind hem echt wel lachen!!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 16:09

hhahah herman finkers is ook leuk. Maar die van schaapjes ne*ken is ook leuk.