Een dag zou 40 uur moeten hebben....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Een dag zou 40 uur moeten hebben....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 22:00

Vinden jullie ook niet? Ik kom gewoon tijd tekort,
daar ik graag wil uitslapen, en ook nog eens héél lang bij Jamey ben.
Vooral op lange schooldagen zou dit handig zijn. Oja, het moet ook wat langer licht blijven. Haha!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:03

Bart zei laatst zelfs tegen mij dat een dag 60 uur zou moeten hebben *LOL* *LOL*
ach ik ben ook wel blij met 24 uur, kan ik ook zat doen en uitrusten Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:09

Sommige dagen zouden idd veel langer moeten duren zodat we er veel langer van zouden kunnen genieten...
Maar er zijn ook dagen die snel mogen omvliegen van mij Haha!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:32

Ja, dan duren de vakanties ook langer Haha! Deze ging zo snel voorbij. Ik had het er laatst nog over Knipoog De tijd gaat ook zo snel bij de paarden!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:55

ik heb ook een chronisch tijdgebrek!werk 45 uur per week, heb 2 paarden en ook nog een bijrijdpaard, en heb ook nog tijd nodig voor mn vriend!

1 voordeel, kan op deze manier weinig geld uitgeven dus het sparen voor mn rijbewijs schiet eindelijk op!!!!

maar wordt zo gestressed en chagie van deze opgejaagde manier van leven...echt niet leuk!

heb meer tijd nodig!met 30 uur per dag ben ik al blij!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:56

Ze moeten iets uitvinden waardoor je niet meer hoeft te slapen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:59

Niet meer hoeft te slapen? Maar slapen zie ik niet als een verplichting, eerder als een hobby *LOL*
24 uur vind ik wel prima hoor, 40 uur in een dag en dan ook nog druk, druk, druk, nee dat zie ik echt niet zitten.
"Morgen is er weer een dag" Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:05

Slapen is niet erg, maar je bed uitkomen wel. En aangezien ik soms van die korte nachten maak is slapen niet leuk en zie ik savonds al tegen het uit mijn bed komen op Haha! .

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:06

lol, het mag soms ietjes langer ja maar niet altijd Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:22

40 uur in een dag, dat zou wel lekker zijn, maar dan niet net zo druk hebben als nu, maar gewoon extra vrije uurtjes..
Of van de ene dag wat tijd aftrekken en dan bij een andere dag weer optellen, als het zo zou kunnen *droomt weg Slapen*
Slapen zelf is meestal wel fijn, maar het opstaan idd, daar zie ook ik 's avonds al tegenop!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:33

ja ik heb dat ook, ik zie er nu al tegenop dat morgen om 7.05 mn wekkertje afgaat en ik om 7.30 thuis weg moet omdat ik om 7.30 moet gaan werken(lekker luxe, dichtbij bij mn schuin-overburen!)
t is wel superleuk werk(springstal)maar zo vermoeiend, en ik moet nog zoveel andere dingen doen!paardrijden, af en toe uitgaan, vriendinnen zien, mn vriend heeft aandacht nodig, en zo kan ik nog wel 100 dingen noemane.....*zucht*..... t leven is maar zwaar!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie