Verschil AMD athlon en AMD Duron??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Verschil AMD athlon en AMD Duron??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 20:05

Jaaaaa het is tijd voor een nieuwe pc!! Maaaaar nou neem ik dus in ieder geval een AMD maar ik weet niet wat het verschil is tussen athlon en Duron.

Wie kan het me uitleggen???

22 Januari verwachten we ons kleintje


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:08

allebei niet nemen... amd is sleeeeeeeeeeecht Tong uitsteken
neem een intel pentium.. die lopen 1½ keer sneller en die smelten niet weg als de cooler eraf is Cool

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:10

amd is niets mis mee, sneller dan een pentium voor het zelfde geld.

de athlon is een luxere en dus snellere processor dan de duron, maar allebei van amd. ongeveer hetzelfde als de pentium en celeron van intel. de ene is luxe, de andere low-budget.

Amor Vincit Omnia

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:13

amd is beter dan pentium. zoals SP zei, athlon is beter maar dan ook duurden dan de duron en ze zei allebei lekker goedkoop Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 20:20

Ja dat AMD beter en sneller is dan intel wist ik wel

Ja dat dacht ik al SP...maarja ben niet al te slim, blijf blond! Dus ik denk vraag het maar ff

Celeron hoef ik dus echt NOOOOIT meer wat een bagger zeg Haha!

Thnx voor jullie reacties!
Laatst bijgewerkt door Haagsemeid op 02-01-03 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

22 Januari verwachten we ons kleintje

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:20

SuperPepeijn schreef:
amd is niets mis mee, sneller dan een pentium voor het zelfde geld.

de athlon is een luxere en dus snellere processor dan de duron, maar allebei van amd. ongeveer hetzelfde als de pentium en celeron van intel. de ene is luxe, de andere low-budget.


gelijk SP, ik heb een AMD Athlon, ding is nog NOOIT stuk geweest terwijl die P4 van m'n broer al x-aantal moederborden heeft versleten.

Pentium hoeft overigens niet snel te betekenen, hangt er maar vanaf wat voor een processor je erin ramt. Als je bijvoorbeeld een AMD Athlon 1.2 GHZ hebt (zoals mezelf) en je steekt er in de plaats een XP processor in kom je erg aardig in de buurt van een P4 hoor... Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Blue_flower, DemiSisa, eva1969, Facebook, GoogleAdsense, Hjartje, joyce83, L_Flo, laura22, miereneter, Niwla, rollyjogered, SparkYY_8, Vavane en 188 bezoekers