Door wie voel jij je klein?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:06

ik voel me altijd groot Verdrietig
ben namelijk 1.83.. Boos!


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 22:48

Hihi ja ik ben ook redelijk groot (1.80).En ik sta met beide benen op de grond en echt niemand anders kan mij klein laten voelen.Het kan me niet schelen wat anderen van me vinden.
Maar mn ex is de enige die me waardeloos kan laten voelen zonder dat hij een woord gezegt heeft, alleen zn aanwezigheid al.
Ik kan me er ook niet overheen zetten, elke keer dat ik hem zie neem ik me voor gewoon mezelf te zijn.Maar dat lukt niet.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 03:24

Echt "klein" voel ik me eigenlijk bij niemand, maar er is één iemand die me altijd het gevoel geeft, dat ik maar een-of-ander suf trutje ben Scheve mond . Het grappige is, dat een heleboel mensen het altijd meteen merken als ze zo tegen me doet en dat iedereen dan altijd tegen mij zegt, wat ze zich weer op een idiote manier tegen me gedraagt. 2 Jaar geleden, wist ze n.b. op mijn eigen verjaardag, mijn bezoek te vertellen, wat voor problematisch figuur ik had Verward Iedereen zat elkaar al ontzet aan te kijken, zo van "wat krijgen we nou" en ik... ik wist helemaal niet hoe ik kijken moest Clown ! (Zo erg is het imo ook niet hoor, mijn figuur bedoel ik Knipoog !)
Er mee omgaan doe ik niet al te vaak, maar het moet noodgedrongen af-en toe; ze is de vrouw van mijn man zijn compagnon Haha! en tja... dan kom je elkaar op bepaalde gelegenheden toch tegen! Ik denk altijd maar zo: "doe maar beleefd, dan doe je niets verkeerd Knipoog !" . Als ik nl. wat zou zeggen, is het meteen ruzie en dat heeft hoe-dan-ook z´n weerslag op onze echtgenoten (dat gedoe hebben we 10 jaar geleden al eens gehad) en het allerbelangrijkste is tenslotte dat die 2 het goed met elkaar kunnen vinden, zij zijn tenslotte degene die al bijna 15 jaar behoorlijk succesvol samenwerken en dat moet ook maar lekker zo blijven Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 06:03

ik voel me eigenlijk niet klein, door niemand Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk