Wat doe jij met oud en nieuw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:40

Nou ik heb m'n besluit genomen.
Mijn zusje gaat mee en we gaan samen naar Groningen, heb ik toch nog een beetje familie in de buurt *LOL*
Dus dat wordt stappen. En dan in Groningen pitten.


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:41

Wij gaan naar kennissen, het wordt heel gezellig en daar blijven we misschien wel tot half 3 en daarna gaan we denk ik maar naar huis Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:41

Ik hoef vandaag voor de verandering niet te werken. En morgen gelukkig ook niet (vorig jaar moest ik nieuwjaarsdag om negen uur beginnen).
Maar ik ga niets bijzonders doen vandaag.
Krijg wel wat visite omdat ik jarig ben maar niet zoveel en verder heb ik geen plannen eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:42

Het is allemaal nog een beetje een verrassing. Er zijn verschillende mogelijkheden, na 12-en ergens naar een feest, of misschien wel verschillende. Wel handig hoor, VIP lijsten, vooral als je overal op de lijst staat Haha!.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 14:22

Ik wil óók feesten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:04

Op iedere hoek van iedere straat is er toch wel een feest vanavond??

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:25

Deze zieligerd is ziek, dus die zit ook in d'r eentje op de bank vanavond. Huilen Maar ik eet wel bij de buurtjes vanavond, dus ik ben niet de hele avond alleen. Lachen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:58

Wat gaan er veel mensen op de bank zitten???
FOUT!
Wij gaan lekker met zn zessen naar een discotheek, sylvesterparty, . Eerst komt een vriendin hierheen, samen ff indrinken, kletsen, daarna met zn allen iets eten en daarna tot in de hele vroege uurtjes (7.00u) feest vieren!!! Heb er nu al zin in!!!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:03

Lekker met z'n zessen een nieuw huisje inwijden met een hap van de Chinees, daarna eh... tv? Spelletjes? Kletsen? En ondertussen wachten tot het nieuwe jaar begint.

Overigens is daar nog geen internetaansluiting aanwezig, dus ik kan jullie niet om middernacht een goed nieuwjaar toewensen. Daarom maar vast zo:

[PF] Ameretto wenst jullie een happy 2003! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:05

Sinds een paar uur zij onze plannen min-of-meer geweizigd Haha! !
We waren met de kerst een week in Oostenrijk en een deel van de fam. had besloten Scheve mond dat ze daarna wel mee naar ons zouden gaan, om O & N te vieren! Ik zat dus v.a. zaterdag met een heel huis vol (4 volw. en 2 kleintjes extra) Zaterdags begon mijn dochter met Misselijk ; zó erg, dat we ´s avonds nog de dokter hebben laten komen. Dat ging v.a. gisteren wel weer beter. Gisteravond kreeg mijn schoonmoeder een epileptische aanval en ´s nachts begon mijn zoon te Misselijk !
Vanmorgen, toen ik bij de paarden was, besloot iedereen opeens om toch maar naar huis te gaan! Van mijn schonouders kon ik dat nog wel begrijpen, maar van m´n schoonzusje en zwager... Verward !
Nou ja, al te veel aangedrongen of ze tóch niet wilden blijven, hebben we ook niet, het was wel érg druk met die 2 kleine terrorristjes van ze }> !
We hadden al wel afgesproken om vanavond met de fam. en alle buurtjes te gaan eten, dat gaat dus voor ons wel gewoon door Knipoog ! Daarna feesten we weer in de grote tent, die we -net als vorig jaar- buiten hebben opgezet! Vorig jaar was ik om 5.45 uur weer thuis, mijn man zelfs een uur later Clown ! Ik wens jullie iig allemaal een hele gezellige avond toe en natuurlijk het allerbeste voor het volgende jaar Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 17:07

Ik ga samen met mn vriend lekker kokkerellen en dan filmpje kijken. Even gezellig samen uitpuffen van het harde studeren (over iets meer dan een week hebben we examens). We hebben geen champagne en mogelijk blijven we zelfs niet wakker tot middernacht. En dat vinden we heeeeeeeeeelemaal niet erg Haha!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 17:10

Ik zit op de bank, met een mega schaal oliebollen. Haha! En ik kijk naar buiten naar de mensen die vuurwerk afsteken (mij is het te link...)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 17:24

ik ga naar de evenementenhal feesten Lachen
En tot een uur of 2 zit ik dus gezellig voor de bokkers die thuis blijven op bokt Tong uitsteken
Alleen ben ik niet helemaal fit en daarbij ook nog HARSTIKKE moe Verdrietig nouja.. heb een kaartje ds ben verplicht heen te gaan Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 19:40

Volgens mij wordt dit mijn grootste nieuwjaarshappening ot nu toe Lachen Vorige jaren inderdaad op de bank gezeten, even buren gedag zeggen.. behoorlijk boring allemaal. Maar nu heeft vriendlief me meegecharterd naar zijn vrienden om eerst de conference te kijken, daarna gaan we naar een galafeest waar hij achter de bar staat en ik gast mag zijn en af en toe een handje mee mag helpen Knipoog tot 9 uur en dan hebben we 's ochtends een receptie. Ben nu al aan het bedenken hoe ik wakker blijven kan Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:32

ik ben ook thuis, ga iets voor twaalven naar buiten om alles hooi te geven Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 22:45

Ik zit nu bij Karin (dr_jacksel) achter de puter... Eindelijk toetsenbord veroverd Haha!

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 09:02

Verrek ik heb in heel 2002 geen oliebol gegeten volgens mij...
Of het moet 1 januari geweest zijn.
Jammer dat ik You van 't Hek niet heb kunnen zien.
Wordt dat nog een keer herhaald?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, _Nadia_, Abiola, Amazonbot, Antonius, Chantalla, Justme_24, marley93, meintje, Muronia, NogSteedsGek, Swift, troi, Wintu en 200 bezoekers