Dikker worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Philadelphia

Berichten: 889
Geregistreerd: 05-09-05

Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 10:14

ja al die topics over afvallen is hier een meisje dat dikker wil worden
ik ben 1.75 (wel langer denk ik) en weeg (vanochtend gedaan) 50,8 kilo
eerst was dit 55 kilo hier kon ik mee leven maar nu. ik keek in de spiegel het is gewoon niet mooi
echt niet mooi, en ik eet meestal gewoon (soms wel weinig maar ik kan echt niet meer op).
ik ben altijd al mager geweest maar dit sloeg echt op alles. ik wou altijd al gewoon een beetje aankomen.
ik schrok me echt dood 5 kilo eraf en ik was echt op de goeie weg. nu denk ik dat dit eigenlijk door het uitgaaan komt
ik sta dan de hele tijd op de dansvloer en als ik een beetje ben aangeschoten dan ben ik de volgende dag misselijk waardoor ik de halve dag niets kan eten.
Weet iemand waar je dik van word (niet alleen maar vet eten)
ik eet nu in vakantie 3 broodjes en tussendoor chips en van alles en nog wat. en avond eten ook gewoon groente enz.
als ik op school ben kan ik zo 4-6 broodjes meenemen terwijl ik sóchtend ook nog 2 broodjes eet.
ik heb niet de aanleg om dik te zijn.
trouwens ik ben 16 jaar, misschien ook handig om te weten... wie kan mij helpen?
veel vla eten?
of aardappels ofzo?

Sodeletuut

Berichten: 21303
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:16

en in je profiel ben je 14?...

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:16

Heb je niks aan je schildklier? Een collega van mij had dat namelijk ook, en die bleek dat ze een overijverige schildklier heeft. Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan, die kan dan even bloed afnemen. Verder zou je naar een diëtiste kunnen gaan, zij kan jouw voeding zo voorschrijven dat je er van aankomt, maar wellicht stuurt de huisarts je wel door Lachen .

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:19

Idd de schildklier kan de oorzaak zijn, als die te snel werkt ga je niet bijkomen.
Er zijn ook diëtisten die je hiermee kunnen helpen. Veel snoepen en ongezonde vette dingen gaan eten
zou ik idd ook niet doen. Succes ermee!

Ik ben ook 1.75m en was vroeger ook aan de magere kant, ik woog ook 54kg toen ik jouw leeftijd had.
Bij mij zijn de kilo's er vanzelf aangevlogen Haha! Ben nu bijna 24

Philadelphia

Berichten: 889
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 10:21

Rinske schreef:
Heb je niks aan je schildklier? Een collega van mij had dat namelijk ook, en die bleek dat ze een overijverige schildklier heeft. Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan, die kan dan even bloed afnemen. Verder zou je naar een diëtiste kunnen gaan, zij kan jouw voeding zo voorschrijven dat je er van aankomt, maar wellicht stuurt de huisarts je wel door Lachen .


hm ja over bloed afnemen ...ik heb dat al erg vaak gedaan (waarvoor weet ik allemaal niet meer)
ik zet het hier neer omdat mijn ouders nu opvakantie zijn ik denk dat ik even met ze ga overleggen
want dit wil ik niet meer:S

hihi iedereeen zegt het ik moet nodig mijn profiel veranderen het is 2 jaar geleden dat ik actief zat te bokken
ik ben nu 16, toen 14:P

traan_beauty

Berichten: 3837
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Eibergen

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:21

Ik volg dit even.. Ben net als jij ook teveel afgevallen. Ben rond de 1.73 lang en weeg 50,9 Nagelbijten / Gniffelen (eerst was ik nog 54). En dat terwijl ik de laatste tijd meer eet dan normaal.. Ik beweeg dan wel wat meer per dag, daar zal het wel aan liggen bij mij.

Philadelphia

Berichten: 889
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 10:22

Nickytje schreef:
Idd de schildklier kan de oorzaak zijn, als die te snel werkt ga je niet bijkomen.
Er zijn ook diëtisten die je hiermee kunnen helpen. Veel snoepen en ongezonde vette dingen gaan eten
zou ik idd ook niet doen. Succes ermee!

Ik ben ook 1.75m en was vroeger ook aan de magere kant, ik woog ook 54kg toen ik jouw leeftijd had.
Bij mij zijn de kilo's er vanzelf aangevlogen Haha! Ben nu bijna 24


ja ik hoop dat het bij mij ook even wat eraan komt..misschien toch even kijken hoe dat zitmet die schildklier
waarschijnlijk ben ik ook nog langer en mijn heupbotten steken er echt eeen stukje uit vind dat zo vies

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 10:24

Ga naar de huisarts en/of de dietiste! Die kan je helpen met een gebalanceert programma om aan te komen en niet zomaar zelf vet enzo gaan eten dan wordt het ongezond!

En inderdaad ook ff checken of je schildklier in orde is! en trouwens een dietiste wordt meestal gewoon betaald door de verzekering!

Anoniem

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:26

Topic staat verkeerd ik tem even.
Ik heb dit vroeger ook gehad, was 1.76 en woog...45 kilo.
Ik mankeerde niets kan echt gewoon je stofwisseling zijn,
alles deed zeer, spijkerbroeken sneden op mn heupbotten
en durfte geen korte mouwtjes aan te trekken schaamde me.
Toen ik dertig werd is dit veranderd, mn moeder zei het al..
Wacht maar tot je ouder wordt. Knipoog
Ze heeft gelijk gekregen, vroeger at ik kilo's chips en soms een
hele bak slagroom om maar dik te worden, nu doe ik Sonja Bakker...
Nou dan weet je wel wat er loos is he Haha!

elbeauty
Berichten: 725
Geregistreerd: 14-04-04

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:20

Je bent pas 16 mijn vriendin heeft dit ook altijd gehad en begint nu langzaam dikker te worden. Zij is in 1 jaar tijd ongeveer 14 kilo aangekomen eerst woog ze altijd onder de 50 kilo en nu weegt ze iets over de 60. Als ik jou was zou ik niks extras gaan eten want als je dadelijk aankomt is het moeilijker om dan weer minder te gaan eten dus gewoon rustig afwachten.

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 22:08


iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: Dikker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 00:35