expres flauwvallen , mode?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:16

Moirsa schreef:
__KELLY schreef:

geregeld, yeah right Huilen van het lachen

Bij ons gebeurt het ook regelmatig hoor Knipoog

Maargoed, ik vind het nergens op slaan, wat heb je er aan? en wat gebeurt er precies?


Regelmatig lijkt me nogal overdreven, ten 1e val je echt niet snel flauw van annorexxia , (heb meerdere boeken er over gelezen). Je vald pas flauw als je echt een week helemaal niks heb gegeten (wat me nogal onwaarscheinlijk lijkt omdat je zowiezo met het avondeten moet sjoemelen waardoor je toch nog een klein deel binnen krijgt). Ten 2e heb ik hier (en jaa we hebben een hele grote school en jaaa dat soort dingen gaan hier als een lopend vuurtje) nog NOOIT iemand flauw zien vallen door annorexxia dus toevallig dat het bij jou school dan ineens regelmatig gebeurd (en regelmatig versta ik zeker 4 keer in het jaar of meer.)

Nell_

Berichten: 11191
Geregistreerd: 27-12-06
Woonplaats: Asperen

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:17

MarcoBorsato schreef:
IlsjePilsje schreef:
Belachelijk.
En een lekker gevoel?... die lui zijn niet goed wijs!
Ik heb jaren last gehad van flauwvallen en was daardoor juist erna een hele dag van de kaart en voelde me echt heel rot.


Ik denk dat dit wel anders voelt


Ik voel me ook altijd heerlijk als ik flauwgevallen ben hoor! Alsof ik nachtenlang geslapen heb!
Juist als ik voel dat ik moet flauwvallen, en ik ga me ertegen verzetten, DAt voelt rot!

virgin_lady

Berichten: 836
Geregistreerd: 10-11-07

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 20:18

nou waarom zou dat niet kennen ? misschien zitten die niet op jou school maar meerdere op een andere ken toch?

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:27

Ik heb inderdaad al vaak gehoord over suicide game/suicide race. In bepaalde culteren heel erg populair..
En dan niet alleen flauwvallen, ook gewoon echt van gebouwen en bruggen springen, zichzelf ophangen, voor de trein springen. etc..

echt echt belachelijk. (is trouwens ook een film over gemaakt, zo'n japanse film.. brr.)

Prince_

Berichten: 682
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:28

MarcoBorsato schreef:
Het heeft er mee te maken dat het een heel lekker gevoel geeft wanneer je na zuurstoftekort weer bijkomt. Maar het is onwijs gevaarlijk.



Dat 'lekkere' gevoel wat je krijgt is dat het dan net lijkt alsof je net wakker word ofzo heel raar gevoel,nja bij mij is dit zo.
Ik ben een paar keer flauwgevallen niet door dit soort grappen ,maar gewoon echt flauwvallen en ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die voor de lol flauw gaan vallen Heel triest!
Laatst bijgewerkt door Prince_ op 29-04-08 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

virgin_lady

Berichten: 836
Geregistreerd: 10-11-07

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 20:28

gewoon echt van gebouwen en bruggen springen, zichzelf ophangen, voor de trein springen. etc..


nou dan ben je helemaal ziek !!

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:30

ja, dat kun je wel zeggen..

CandyQueen

Berichten: 1498
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:43

die zijn zot! doe je toch niet voor de lol! ziet er wel grappig uit, maar het kan toch echt goed misgaan..

llittlellady
Berichten: 207
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: Zundert

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:49

ik ben laatst op school 3x achter elkaar flauwgevallen doordat ik te snel weer wilde opstaan... de 3e keer duurde het best ff voordat k bij kwam. Nou ik heb het wel geweten hoor pff ik heb me der een partij hoofdpijn aan overgehouden en de volgende dag zoizo behoorlijk pijn op verschillende plekken.
En dan heb ik nog geluk gehad want op een cm na niet tegen een tafel geklapt. IK snap niet dat mensen dat expres doen, vaagheid!!

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:54

Ook ik ben al een aantal keer flauwgevallen, niet door dit soort geintjes, ik kan 'gewoon' niet tegen verhalen over bloed, ziekemhuizen, organen,ziektes etc. En dat fijne gevoel bij het bijkomen? Naja... Fijn... Duizelig, moe, geen kracht meer hebben.... Fijn! Not....

Waarom die meiden dit doen geen idee, stoer doen? Erbij willen horen?

Anoniem

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:55

__KELLY schreef:
Moirsa schreef:

Bij ons gebeurt het ook regelmatig hoor Knipoog

Maargoed, ik vind het nergens op slaan, wat heb je er aan? en wat gebeurt er precies?


Regelmatig lijkt me nogal overdreven, ten 1e val je echt niet snel flauw van annorexxia , (heb meerdere boeken er over gelezen). Je vald pas flauw als je echt een week helemaal niks heb gegeten (wat me nogal onwaarscheinlijk lijkt omdat je zowiezo met het avondeten moet sjoemelen waardoor je toch nog een klein deel binnen krijgt). Ten 2e heb ik hier (en jaa we hebben een hele grote school en jaaa dat soort dingen gaan hier als een lopend vuurtje) nog NOOIT iemand flauw zien vallen door annorexxia dus toevallig dat het bij jou school dan ineens regelmatig gebeurd (en regelmatig versta ik zeker 4 keer in het jaar of meer.)

Ik dacht precies hetzelfde.
Bij ons gebeurt dit amper (sterker nog: nog nooit gehoord, en ik heb dezelfde soort school als jij Tong uitsteken), enkel bij coopertest is iemand weleens weggevalen.

Maar goed, daar ging dit topic niet over. Ik vind het triest, diep triest. Lijkt me ook nog eens gevaarlijk (op verkeerde plek flauw vallen, zulke dingen) en het lijkt me überhaupt niet goed.

CandyQueen

Berichten: 1498
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:57

Ik ben nog nooit flauwgevallen.. Maar ik kan overal tegen, bloed, organen etc. Dus dat is geen probleem, ik ben daarintegen veel te mager, en mijn vriendinnen zijn altijd bang dat ik zou flauwvallen.. Maar dat kan toch helemaal niet? Ik eet altijd, maar ik blijf afvallen.. Dus dan kan je toch niet flauwvallen omdat je te weinig eet? Of wel soms.. Nu ja dat was een beetje offtopic.. Maar die meisjes van die filmpjes spelen echt met hun leven...

Debb

Berichten: 5359
Geregistreerd: 28-10-05
Woonplaats: Hoogwoud

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:00

Verward Jemig het moet niet gekker worden, lekker voor je gezondheid zeg. Straks houdt zo'n vriendin de keel te lang dichtgeknepen en dood is diegene...

Ik ben zelf gelukkig nog nooit flauwgevallen en daar ben ik echt blij mee. Ik snap niet dat ze dit nodig hebben om zich te 'vermaken'?

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:02

jafu schreef:
IlsjePilsje schreef:
Belachelijk.
En een lekker gevoel?... die lui zijn niet goed wijs!
Ik heb jaren last gehad van flauwvallen en was daardoor juist erna een hele dag van de kaart en voelde me echt heel rot.



Ik voel me ook altijd heerlijk als ik flauwgevallen ben hoor! Alsof ik nachtenlang geslapen heb!
Juist als ik voel dat ik moet flauwvallen, en ik ga me ertegen verzetten, DAt voelt rot!


Heel apart.. .nou ja ik voel me dan heel slap en echt niet lekker. Maar goed ook...... lijkt me niet iets waar ik aan verslaafd moet raken Knipoog

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:06

IlsjePilsje schreef:
jafu schreef:


Ik voel me ook altijd heerlijk als ik flauwgevallen ben hoor! Alsof ik nachtenlang geslapen heb!
Juist als ik voel dat ik moet flauwvallen, en ik ga me ertegen verzetten, DAt voelt rot!


Heel apart.. .nou ja ik voel me dan heel slap en echt niet lekker. Maar goed ook...... lijkt me niet iets waar ik aan verslaafd moet raken Knipoog


Even ter verduidelijking Ik val dus niet expres flauw! het flauwvallen tegenhouden vreet meer energie dan gewoon flauwvallen. Van gewoon flauwvallen ben ik zelf al helemaal gesloopt (en ik sta bekend als hyperactief geval, moet je nagaan) maar als ik het tegenhou heb ik nog wel een dag extra nodig om weer op krachten te komen.
Toch hou ik het liever tegen. De angst om dingen te raken, mensen aan het schrikken te maken etc is gek genoeg groter.

Leentje_

Berichten: 6062
Geregistreerd: 18-10-05

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:14

pfff hoe belachelijk..

maar sterven er dan niet elke keer hersencellen af door het tekort aan zuurstof dat ze hebben gehad?

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:15

OK, waarschijnlijk dat ik me daardoor dan ook zo rot voel. Aangezien ik het niet leuk vind, hou ik het tegen......

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:18

Hebben die meiden niks beters te doen dan iets te doen wat helemaal niet leuk is als het je echt overkomt. Probeer het altijd zoveel mogelijk tegen te houden aangezien als ik flauwval of begint te hyperfentileren of in een soort van shock terecht kom.

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:19

IlsjePilsje schreef:
OK, waarschijnlijk dat ik me daardoor dan ook zo rot voel. Aangezien ik het niet leuk vind, hou ik het tegen......

Je kan het ook beter tegenhouden heb ik gehoord. Hoeveel energie het ook kost!

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:24

__KELLY schreef:
Regelmatig lijkt me nogal overdreven, ten 1e val je echt niet snel flauw van annorexxia , (heb meerdere boeken er over gelezen). Je vald pas flauw als je echt een week helemaal niks heb gegeten (wat me nogal onwaarscheinlijk lijkt omdat je zowiezo met het avondeten moet sjoemelen waardoor je toch nog een klein deel binnen krijgt). Ten 2e heb ik hier (en jaa we hebben een hele grote school en jaaa dat soort dingen gaan hier als een lopend vuurtje) nog NOOIT iemand flauw zien vallen door annorexxia dus toevallig dat het bij jou school dan ineens regelmatig gebeurd (en regelmatig versta ik zeker 4 keer in het jaar of meer.)

Als ik ´s morgens niet eet en ´s middags wat later lig ik rond 12 uur knock out..
En ja het onder regelmatig is sowieso 4x in het jaar..

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 21:33

Dit is echt ziek. Ik heb een periode regelmatig last gehad van flauwvallen en dat was echt niet leuk. Ik vind het allesbehalve fijn. Ik wordt spierwit, ga heftig zweten en trillen en zak dan in elkaar. Eenmaal bijgekomen moet ik altijd overgeven. Ben ook een paar keer ongelukkig tegen een kast aan gedonderd. Ik blijf ook wel een stuk langer knock-out dan deze sukkels. Nou, vette pret...

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 22:02

Wat is dit nu weer??
Die meiden zijn echt gestoord, sorry dat ik het zeg !!

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 22:04

Echt zielig als je zoiets doet..
Straks gaat het mis.. Dat wil je niet.

Anoniem

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 22:07

Moirsa schreef:
__KELLY schreef:
Regelmatig lijkt me nogal overdreven, ten 1e val je echt niet snel flauw van annorexxia , (heb meerdere boeken er over gelezen). Je vald pas flauw als je echt een week helemaal niks heb gegeten (wat me nogal onwaarscheinlijk lijkt omdat je zowiezo met het avondeten moet sjoemelen waardoor je toch nog een klein deel binnen krijgt). Ten 2e heb ik hier (en jaa we hebben een hele grote school en jaaa dat soort dingen gaan hier als een lopend vuurtje) nog NOOIT iemand flauw zien vallen door annorexxia dus toevallig dat het bij jou school dan ineens regelmatig gebeurd (en regelmatig versta ik zeker 4 keer in het jaar of meer.)

Als ik ´s morgens niet eet en ´s middags wat later lig ik rond 12 uur knock out..
En ja het onder regelmatig is sowieso 4x in het jaar..


Ik eet s'ochtends niet, en s'middags ook niet. Meestal ook geen drinken. Gaat mákkelijk. Zie je maar weer hoe lichamen kunnen verschillen. *LOL* Ik val overigens bijna nooit flauw, maar ik vind het een geweldig gevoel. Lachen

llittlellady
Berichten: 207
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: Zundert

Re: expres flauwvallen , mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 22:27

nou ik kan me dus nog steeds niet voorstellen dat dat een geweldig gevoel is :S... ik ben flauwgevallen doordat ik idd niet gegeten had (al paar dagen nauwelijks en de avond van te voren en dag zelf niks) heel slecht geslapen had tijd ervoor, veel veel aan mijn hoofd had en alles bij elkaaar resulteerde in een instorting waarin ik dus ook helemaal aan het trillen was, koud had, tegelijkertijd zweette, niet op mijn benen kon staan en in eens neerknalde en ook spierwit was... en daarna duizelig, hoofdpijn, moe moe moe ... heerlijk gevoel :S