Ik haat mannen.. Weer voor de gek gehouden..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 12:09

Hehe.. That's the spirit, right? Haha!

Gelukkig heb ik altijd zat te doen naast een vriendje.. Dus tijdsverdrijf heb ik altijd.. Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:26

he dit komt me zo bekend voor!

maar toen heb ik bedacht dat ik gewoon 2x per week lekker op stap ga, veel dansen en flirten, maar lekker alle jongens&mannen afwijzen!
heel gemeen, ze eerst uitdagen, dan omdraaien en weglopen,maar dat is wel supergoed voor je ego!!

tot ik mn ex tegenkwam, die was zo leuk die kon ik niet laten staan, tot ik op t laatst als een braaf meisje thuis zat en nix van hem mocht niet eens uitgaan!
toen ben ik toch uitgegaan en heeft ie al mn spullen buiten gegooid(was met oud&nieuw) en toen ben ik diezelfde avond iemand van mn werk tegengekomen, die ik al wel leuk vond, maar toen nog n tijdje veel uit gegaan en om hem heengedraaid, nu zijn we alweer een hele tijd een happy couple!

en nog denk ik af en toe als t niet helemaal lekker gaat(hij snapt niet altijd dat je je paard niet paar dagen stil kan zetten, of dat je de dag voor n wedstrijd niet tot 4 uur opstap wil en wil drinken enz)
dan heb ik soms zoiets van, ik maak het uit, en ga weer lekker met vriendinnen op stap en heb dan ook nog eens alle tijd voor mn paarden!hoef ik lekker met niemand rekening te houden!

eigenlijk heeft single zijn een hele hoop voordelen!

1 nadeel, t is soms wel heel fijn als je toch die ene speciale persoon bij je hebt, zeker met de feestdagen, maar ach in mn eentje red ik me ook!mede dankzij mn vriendinnen&mn paarden!

dus doe gewoon alles wat je leuk vind, en mocht je iemand tegenkomen, blijf dan zelf een beetje afstandelijk, dan merk je vanzelf of ie wat moeite wil doen, doe alles rustg aan, en kom je weer zo'n l*l tegen die 'ineens' van mening veranderd, ja dan kan ie gelijk opzouten want dat ze in 1 dag zo erg van mening veranderen, dat bestaat niet!dan moet die twijfel er al eerder hebben gezeten!!
zo iemand is het niet waard om je tijd aan te verspillen!

veel succes meid! en leef je lekker uit, de ware kom je echt wel een keer tegen hoor!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:12

Thats the spirit

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 13:13

De eerstvolgende zal wel meer moeite moeten doen om te bewijzen dat hij het waard is..

Dat vind ik het nadeel aan een gebroken hart, je word er zo hard van.. Verdrietig

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:20

Jep en het kost ook tijd. Rot voor degene die nu tegen je aanloopt, want je wordt waarschijnlijk behoorlijk onzeker. Dat is wel lastig. Ik heb gelukkig een vent die me het rustig heeft laten verwerken. En nu ben ik eigenlijk bijna niet meer onzeker. Heel soms nog....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 14:06

Je bent toch niet voor de gek gehouden? Hij is bang en weet niet wat hij wil. Hij kan beter nu twijfelen dan over 5 maanden toch? Geef hem de tijd, misschien wordt het nog wat!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 14:15

Sypheron schreef:
Je bent toch niet voor de gek gehouden? Hij is bang en weet niet wat hij wil. Hij kan beter nu twijfelen dan over 5 maanden toch? Geef hem de tijd, misschien wordt het nog wat!


Roy, ik voel me wel zo.. Vrijdag was ik nog het liefste, mooiste en leukste meisje op aarde en gisteren was hij helemaal omgeslagen.

Waarom zegt hij dat soort dingen als hij twijfelt?

Bovendien, hij kwam er niet zelf mee, ik heb het eruit moeten trekken omdat ik voelde dat er wat was.. En dan komt het er met horten en stoten uit.. Tja, dan neem je me in de maling als je de ene dag zegt dat me helemaal geweldig vind en nog geen 24 uur later iets heel anders zegt.

Helaas werkt het bij mij niet zo dat ik ga zitten wachten. Ik heb een regel: Uit is uit. En daar is de kous mee af.. Ik klink misschien hard, maar ik heb geen zin om aan het lijntje gehouden te worden totdat hij zijn keuze maakt. Het moet raar lopen wil ik van deze gedachte afgebracht worden. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt.. *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 14:16

Uiteraard is het wel fijn dat het er nu uitkomt.. Daar ben ik wel "blij" mee..

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 14:31

Wat raar joh! Mannen zijn echt rare wezens neem dat nou maar van mij aan...
Maar er lopen genoeg jongens op de wereld voor jou hoor, maak je maar niet druk!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 14:34

Ach ja, s hit happens.. Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 15:58

Tallie1979 schreef:
Liek en Annemiek, jullie zijn geweldig! Lovers



Thanx Tallie Party!!

En heeft Rommie je al weer een beetje opgevrolijkt met een lekker koppie koffie Verward

Je weet me te vinden he als je even wil huilen of lachen Knipoog

Knuffels

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:00

Koffie doet wonderen.. *LOL*

En zoiemand als Rom met een rode puntmuts en knalrode neus wil ook wel helpen.. Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:05

Tallie1979 schreef:
Koffie doet wonderen.. *LOL*

En zoiemand als Rom met een rode puntmuts en knalrode neus wil ook wel helpen.. Haha!


Hahaha Haha! ik kan me er wel wat bij voorstellen Haha! En ja koffie doet inderdaad wonderen Knipoog met een neut erin is het nog beter Haha!

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:13

Als je dit vaker hebt meegemaakt voel je dit een beetje aankomen dus vandaar dat je het eruit hebt kunnen trekken knap hoor. Je kan het beter nu weten dan nog later. Ik leef met je mee en kan de situatie zo voor me halen. Ik zal je niet belasten met wat ik allemaal meegemaakt heb. Tot voor kort had ik ook ff het idee dat alle mannen zo waren, maar ik heb me erbij neergelegd dat er misschien toch wel ergens iemand rondloopt die eerlijk, lief, attent en oprecht is en 100% voor je gaat.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:22

Ik voel het inderdaad op een of andere manier aankomen. Vraag me niet hoe het komt, maar ik zit dan op een of andere manier niet lekker in mijn vel. Hij liet een dag niet van zichzelf horen. Dan gaat er bij mij altijd een belletje rinkelen, als ik er dan om ga vragen dan komt het hoge woord er vaak wel uit..

En ik weet wel zeker dat de juiste vandaag of morgen voorbij komt.. Haha!

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:55

Echt ik weet precies wat je voelt. Ik heb daar ook last van. Het is een soort van zelfbeschermende factor die bij sommige vrouwen zich ontwikkeld als een 6e zintuig. Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:20

Tallie1979 schreef:
Dat vind ik het nadeel aan een gebroken hart, je word er zo hard van.. Verdrietig

Tweede nadeel: Je zit met twee helften waarin het allebei even veel pijn doet Scheve mond