Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

virgin_lady schreef:Mijn vriendin van 18 heeft sinds pas een relatie met iemand van 31..
Vinden jullie dit kunnen?
Zijn er meer mensen die zo'n groot leeftijdsverschil hebben? En hoe vinden jullie dat?
Weet niet wat ik ervan moet vinden, maarja ze moeten het zelf weten

Simba_ schreef:virgin_lady schreef:Mijn vriendin van 18 heeft sinds pas een relatie met iemand van 31..
Vinden jullie dit kunnen?
Zijn er meer mensen die zo'n groot leeftijdsverschil hebben? En hoe vinden jullie dat?
Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Zij is 15 geloof ik? En haar vriend ook tegen de 30 . Heeft zelfs kinderen

Jantine_ schreef:Anita, ben het met je eens![]()
Vind 20 dan weer wat anders als 15, maarja ieder z'n eigen keus toch?
Wat heb jij trouwens geweldige paarden
herbey schreef:Simba_ schreef:Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Miss raar maar dat vind ik nu weer niet kunnen.
15 vind ik wel erg jong om dan een man van 30 te hebben met kinderen.
Geniet eerst van je jeugd.
Ik was 20 toen ik wat met mijn vriend kreeg en hij 35.
shaviera schreef:ik en mij vriend schelen ook ruim 9 jaar.
is prima te doen hoor.
Simba_ schreef:herbey schreef:
Miss raar maar dat vind ik nu weer niet kunnen.
15 vind ik wel erg jong om dan een man van 30 te hebben met kinderen.
Geniet eerst van je jeugd.
Ik was 20 toen ik wat met mijn vriend kreeg en hij 35.
Idd Technisch bekeken is hij gewoon een pedofiel.....
Tallie_Ho schreef:Mijn vriend en ik schelen 6 jaar. Dat is peanuts in vergelijking met deze verschillen![]()
Iemand van 18 is oud en wijs genoeg om eigen beslissingen te nemen, dus als zij er gelukkig mee is zou ik er geen punt van maken

Simba_ schreef:Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Ik heb er ook verder niet zo'n moeite mee.
haha
.Anoeska schreef:Ik vind eigenlijk elk leeftijdsverschil prima. Zolang beide partners maar volwassen zijn. 15 en 30 vind ik dus echt niet kunnen. Veel te groot verschil in levensfase, op je 15e ben je nog een kind (al denk je dan vaak zelf van niet) op je 30e ben je een volwassene. Voor allebei de partners een ongezonde situatie.
. Als het niet zou werken, merken ze dat snel genoeg en leren ze daar ook weer van!