na bijna 1.5 jaar is het uit...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

na bijna 1.5 jaar is het uit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 12:42

remo heeft het vannacht uitgemaakt. zo ineens uit het niets. hij zei ineens dat het beter zou zijn als hij alleen was omdat hij niet goed in zijn vel zat en volgens hem waren we te verschillend.
we hebben bijna 2 uur zitten praten, maar zijn besluit stond al vast, hij wou er niet eens nog een keer voor vechten.
het ging de laatste tijd juist er goed tussen ons dus ik had het ook totaal niet verwacht. afgelopen weekend hebben we allemaal plannen gemaakt voor de kerstvakantie en de zomervakantie. van de week had hij het er zelfs nog over om nieuwe ringen te gaan halen, onze oude zijn op een rare manier te groot geworden en zakten ons van de vingers af. en hij had het ook nog over de 25 jarige bruiloft van mijn ouders die pas in september is.
dus echt totaal onverwacht.
ik heb vannacht denk ik zo'n 3 uur kunnen slapen. hij is om half 4 opgehaald door zijn ouders en heb ik afscheid genomen.
nooit meer zou ik hem zien, nooit meer kan ik hem een knuffel geven, nooit meer zal ik in zijn armen slapen of leuke dingen met hem doen.
alles in mijn kamer herinnert me aan hem, ik kan bij elk ding wel iets opnoemen.
ik heb mijn relatiering nog niet af, ik kan dat nog niet. ik hoop echt dat ik over hem heen kan komen en verder kan met mijn leven
liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:46

tja. Misschien komt het toch nog wel goed. Maar waarom werd tie zo laat opgehaald door zijn ouders?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:48

Onbegrijpelijk.......Ik kan me voorstellen dat je behorlijk in de war bent en er niets van begrijpt......

Heel veel sterkte.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 12:48

omdat hij niet meer wou blijven... dus heeft hij zijn ouders opgebeld en werd hij opgehaald

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:48

Wat een rotstreek. Volgens mij was hij ergens bang voor, bang zich te binden. Waarom meteen helemaal uit? Waarom niet even een sabbatical? Een maand even helemaal geen contact? Waarom kan er niet gepraat worden? Is er een ander? Heb je echt antwoorden gehad op die vragen?

Maar heel erg jammer dat hij nieteens ervoor wil vechten. De pijn zal even duren, maar op een gegeven moment loop je wel tegen de ware Jacob aan...

Moeilijk om het nu zo te zien, maar hier gaat een deurtje dicht, en daar gaat een deurtje open.

Je suis Charlie.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 12:52

waarom meteen helemaal uit... tja het schijnt dus dat hij al 2 maanden zit te twijfelen, ik snap ook niet waarom hij hier niet eerder over heeft gepraat.
en nee er is geen ander, hij is ook niet vreemd gegaan, dat zou hij gezegd hebben, zo is hij wel
hij heeft nu zeker een halfjaar al last van spanningen en overgeven, hij wil alleen zijn om daar echt beter van te worden.
ik heb ook aan hem gevraagd waarom hij het dan meteen uit maakte. ik zei dat we wel bij elkaar zouden kunnen blijven ik hem zeker de tijd zou willen gunnen om even tot zichzelf te komen. zijn antwoord daarop: ik wil je geen valse hoop geven

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 13:41

Ik denk dat hij als dat de reden is meer aan een psycholoog/psychiater heeft dan aan het uitmaken van een relatie, maar wie ben ik...Knipoog
Misschien trekt het nog wel bij als hij zich weer wat beter voelt.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 14:14

Ook hier nog een keer heel veel sterkte meissie.
Als er iets is mag je me altijd pb'en.

Ik duim voor jullie Lovers

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 15:44

Kan hij dan alleen opknappen zonder jou? Ik begrijp dat dit een harde klap is, zeker omdat het voor jou zo onverwacht komt...
Misschien kun je hem overhalen om iig nog een keer met je te praten? Ik vind dat hij je wel wat uitleg schuldig is.
Iig heel veel sterkte.

* To Belg, or not to Belg *

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 15:46

Heel veel sterkte ermee Lissy!

:evaw:

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 17:07

heel erg bedankt allemaal voor de lieve woorden...
ik wil hem heel graag even bellen, maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is om te doen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:06

Op zich voelt hij zich heel schuldig dat hij vroeg of hij bij nacht en ontij opgehaald kon worden.

Ik zou zeggen, probeer hem een week niet te bellen. Maar dan zou hij ook kunnen zeggen dat je echt niet meer om hem geeft omdat je je niet meldt.
Maar doe jezelf een lol en ga niet achter hem aanrennen en proberen hem terug te krijgen. Dat is hij dus echt niet waard....

Je suis Charlie.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:12

Jeetje, wat vreselijk als zoiets zo onverwachts komt... Blijkbaar liep hij er al een tijd mee rond, maar voor jou komt het als een donderslag bij heldere hemel. Heel veel sterkte meis, dit moet behoorlijk moeilijk voor je zijn...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:13

Jemig, wat moet dat rot voor je zijn. Zomaar, zo onverwacht. Heel veel sterkte!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:19

Wat vreemd joh van hem!
Ik wens je ook erg veel sterkte en succes,sla je er doorheen!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 20:18

ik heb contact met hem gehad, ik moest hem gewoon even horen dus ik heb hem gebeld. ik heb uitleg gevraagd maar er kwam niet veel meer uit dan afgelopen nacht.
wel is het me nu duidelijk dat het volgens hem echt niets meer kan worden tussen ons. hij zegt dat hij zich te gespannen bij mij voelt al heb ik daar nooit wat aan gemerkt.
we hebben wel bijna een uur aan de telefoon gehangen, dat voelde heel erg raar. aan de ene kant had ik echt het gevoel ik praat hier met mijn vriend, maar aan de andere kant had ik weer het gevoel ik praat met hem als een vriend. dat is echt moeilijk, ik kan hem niet als een vriend zien en ik denk dat dat nog een heel tijdje gaat duren voordat ik dat wel kan

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:33

Mannen... dekken en in de wei zetten!!! Sterkte meid...

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:54

he balen joh.... Wel fijn dat jullie nog goed met elkaar kunnen praten. En die ring komt vanzelf wel. Ik heb de mijne ook nog een tijdje omgehad toen het al uit was. Als je er aan toe bent komt t wel.
Kop op hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 21:57

Heej meis, er is geen waarom of er is een daarom is een heel goed gezegde. Ik denk dat we dit allemaal wel eens mee hebben gemaakt het is heel erg rot, je voelt je zo alleen ineens, maar weet dat je dat echt niet bent hoor! Het moet slijten en een plekje krijgen. Heel veel sterkte!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:03

ow, sorry om het te horen Boos! sterkte meis

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:06

Lissy, niet metteen de moet opgeven hoor.
Na een paar uurtjes kan hij je nog niet missen als hij zichzelf ingepraat heeft dat hij beter af is zonder je..
Ik zeg niet dat het goed komt, maar je moet zker nog niet opgeven.
Geef hem even de tijd. Hij oet je toch wel gaan missen... 1,5 jaar is niet nix.

Sterkte

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:28

1,5 jaar is zeker niet niks...als dat zomaar ineens weg is.
Ik vind het heel erg voor je...en je moet zeker niet opgeven!!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:40

Dat is niet niets zeg!! Echt niet leuk. Sterkte en niet opgeven!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 01:04

hey Liselot, das mooi sh*t dat je vriend het heeft uitgemaakt, nog veel erger omdat je t helemaal niet aan zag komen... iig kop op he meis!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 12:01

heel veel sterkte meissie!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, bebble, cinniz123, ComscoreBot, hagelslag, Jet, Jooytjee, Lalladidoo, Lestrange01, LiannePuthzy, meniekske, Temeraire, Veldbloem, Xayah en 217 bezoekers