In 2006 ben ik begonnen met het Sonja Bakker dieet. Ik woog toen 115 kilo.
11 Maanden later woog ik 65 kilo. En dat ik nu nog steeds zo. Een korte tijd geleden heb ik een mail naar de redactie van Sonja Bakker gestuurd met mijn verhaal. Een soort van bedank mail zeg maar.
Ik kreeg gelijk reactie; of ik op de site wilde komen met verhaal en voor en na foto's. Daar heb ik natuurlijk ja op gezegd. Enkele dagen later kreeg ik een mail of ik een interview wilde doen voor een Duits tijdschrift. Zij schrijven een artikel over de Sonja Bakker methode en wilden dus iemand interviewen die heel veel was afgevallen.
Nu komt het leuke, bij dat artikel komt ook een foto (of foto's ) van mij te staan. Morgen komt er dus een Duitse fotograag+ styliste om wat foto's te schieten. Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje spannend vind.
Het is de eerste keer voor mij. Hebben jullie wat tips/opmerkingen voor mij???
Wat voor kleding kan wel of juist niet? Make up en haar wordt voor me gedaan.
Ik mag geen zwart/wit-donkerblauw-beige aan.
Ik kan graag wat advies gebruiken

Dussss???? Kom maar op
? 

maar dan niet met een dikke zwarte panty eronder, maar een huidskleurige denk ik 
Wat zul je trots op jezelf zijn zeg! Ik heb geen tips voor je behalve ervan genieten, jezelf blijven en veel lachen naar de fotograaf! Ik wens je een heerlijke dag toe!