Lastig gevallen op de fiets!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jimb0o

Lastig gevallen op de fiets!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 18:18

Ik ben zooo ontzettend boos over wat ik net het meegmaakt! Boos!
Ik was om 4 uur uur met mijn tweelingzus en we fietsen over het schoolplein naar huis, de hele school was zo ongeveer al uit, maar we moesten langs een groepje vmbo'ers die breeduit stonden. Ik ging er eerst langs en daarna mijn zus, vervolgens tuft een jongen op haar en daar zegt ze wat van, vrij logisch toch? Ik bedoel dat hoef je toch niet te pikken?
We fietsen wat verder en opeens komen ze met 7 man ofzo achter ons aan, te schelden en tieren en op de kruising zetten ze ons klem, wij vragen waarom ze dat doen en alleen maar schelden en tieren. We vragen of ze op niveau en normaal met ons konden praten, doen ze niet en ze beginnen mijn zus te duwen en opeens kwamen er nog een paar, begonnen te tuffen richting ons en ik zei van nou we gaan Beer, zegt zo'n dom wijf ik dacht het niet en zet mij ook klem. Toen zeiden ze ineens ja jullie zijn kleuters en blaba, dus ik zei wie is er nou een kleuter door zo achter ons aan te komen en te tuffen...

Nou toen had ik het gedaan hoor, dit en dat en schelden en hoe durf jij mij kleuter te noemen, toen ging ze me ineens duwen en slaan, vervolgens komt er nog een meisje aan. Dus ik vraag waarom kom jij er ook bij, zegt ze niks en vervolgens gaat ze ineens op mijn zus haar been inrijden met haar fiets...het was zo eng en bedreigend.
Ik zit hier echt met trillende handen. Ik ben zooooo kwaad Boos!

Uiteindelijk kwam een klasgenoot aanfietsen en dreigde de politie te bellen en toen lieten ze ons gaan. 200 m verder ben ik echt in huilen uitgebarsten...ik snap gewoon niet waarom ze dit doen, wij hebben ze niks misdaan, ik ken ze niet eens....ik snap het gewoon echt niet

secricible

Re: Lastig gevallen op de fiets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:20

walgelijk, dit soort mensen. Als ik jou was zou ik gewoon aangifte doen bij de politie. Kan me voorstellen dat je hartstikke bang bent en je helemaal niet prettig voelt.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 18:22

Mijn moeder heeft de politie gebeld en melding gemaakt, maar ze kunnen er niets mee doen, want omdat er niet geschopt is zijn er geen strafbare feiten gepleegd.
Ik ga wel morgen met die klasgenoot en zus (en docent) op school erachteraan, via smoelenboek misschien identificeren, maar wil echt niet weer oog in oog staan met die lui.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:23

Oeh! Je hebt je echt kalm gehouden. Ik was zo onmundig kwaad geworden en ik denk dat ik me zo bedreigt zou voelen dat ik als een gek in t wilde weg zou gaan schoppen.

Idd. Aangifte doen bij de politie, en de school waarschuwen.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:23

ik heb een vriendin die overal op in gaat dus als we terug fietsen van het uitgaan en iemand fluit of roept stopt ze en vraagt ze wat ze nodig hebben en dan krijg je ook dat gedonder pas een keer ook klem gezet maar toen kwam er net een groep aan die wij kende en weg waren ze maar het is inderdaad erg vervelend

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 18:24

Ja ik heb me heel erg ingehouden, maar ik kookte echt, het was zo beangstigend, ze duwden mijn zus maar ik kon niks doen, ze hadden mij klem gezet en ja als ik dan ga schoppen breekt helemaal de hel los, je kan gewoon niet normaal met ze praten.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:25

Jeetje, wat raar zeg, waar halen ze het lef vandaan om asociaal te doen! Ik hoop dat je ze via het smoelenboek nog kan identificeren of dat iemand anders weet wie het waren!

Wel goed dat er direct melding is gedaan.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:26

jeetje.
ik zou aangifte ook aangifte doen bij politie.
die mensen zitten ook bij juliie op school??
worden ze zo opgepakt, je hoort tegenwoordig zulke rare dingen wat er kan gebeuren als je begrijpt wat ik bedoel.

ga er mee naar politie en op school naar directeur ofzo.
sjonge wat zullen jullie bang zijn geweest.
sterkte ook voor je zus.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:27

edit
Laatst bijgewerkt door gipsyboy op 27-03-08 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:27

Jimb0o schreef:
Mijn moeder heeft de politie gebeld en melding gemaakt, maar ze kunnen er niets mee doen, want omdat er niet geschopt is zijn er geen strafbare feiten gepleegd.
Ik ga wel morgen met die klasgenoot en zus (en docent) op school erachteraan, via smoelenboek misschien identificeren, maar wil echt niet weer oog in oog staan met die lui.

ze hebben je toch geslagen?

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 18:29

Ja ze zitten bij ons op school, op het vmbo, wij zitten op vwo, dat is bij ons gescheiden.

Ja dat hebben we ook gezegd, maar de politie zegt dat het geen strafbaar feit is. Boos!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:34

Nou daar ben je dan lekker mee!
Ik ben in zo'n situatie ook niet 1 van de makkelijkste hoor, ik sla dan ook erg graag om me heen. Maar als ze met zoveel zijn ken je ook bijna niks beginnen he!
Sterkte!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:34

Nou fijn van de politie dan Verward

Ik was zo verschrikkelijk kwaad geworden.. Vind dat jullie je nog knap rustig hebben gehouden... Maar waar halen die lui het lef vandaan Verward

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:35

Ach gut
Het is onmacht, je doet er niks aan. Maar het is echt heel rot.
Wat stom van de politie... Als die mensen dit bij een agent doen worden ze wel terechtsgesteld, waarom niet bij de gewone brugers!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:35

Ik zou er echt werk van maken. Wil de politie niks (Wat ik echt belachelijk vind), dan zou ik morgen direct langs de directeur gaan.
Dit kan gewoon niet, schandalig gewoon Boos!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:49

Ik vind het heel erg voor jullie, maar dat 'stelletje VMBO-ers' steekt me. Er zijn genoeg normale VMBO-ers en ik ken ook genoeg VWO-ers die zulke dingen zouden doen. Niet alles over 1 kam scheren! Er stond gewoon een groepje sneue pubers.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:14

Ik neem er een petje van af dat jullie zo rustig zijn gebleven.
Ik was waarscheinlijk gewoon tegen ze in gefietst.
Ik vind het verder gewoon asociaal dat zulke dingen moeten gebeuren, en tegenwoordig gebeurt het veel vaker.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:03

Maflinger schreef:
Ik vind het heel erg voor jullie, maar dat 'stelletje VMBO-ers' steekt me. Er zijn genoeg normale VMBO-ers en ik ken ook genoeg VWO-ers die zulke dingen zouden doen. Niet alles over 1 kam scheren! Er stond gewoon een groepje sneue pubers.

Inderdaad! Ben ik het helemaal mee eens. Niet iedere vmbo'er is zoals jij nu hebt meegemaakt. Had net zo goed eentje van het gym kunnen zijn Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:01

Wat een achterlijke lui zeg en dat de politie niks doet is belachelijk!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:29

daaf4ever schreef:
Maflinger schreef:

Inderdaad! Ben ik het helemaal mee eens. Niet iedere vmbo'er is zoals jij nu hebt meegemaakt. Had net zo goed eentje van het gym kunnen zijn Knipoog

nou zelden Clown

Zie je wel weer met wat voor type mensen je te maken hebt, er valt niet mee te praten daar zijn ze niet ontwikkeld genoeg voor.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:42

Nou waar haal je dát nou weer vandaan LadyLuna?
Niet alle vmbo'ers zijn zoals die lui waar zij nou een conflict mee had. Ik weet niet waar jij dat zogenaamde feit op baseert?
Laatst bijgewerkt door daaf4ever op 27-03-08 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:47

Wie heeft het hier over álle vmbo'ers dan Blond
Ik heb het alleen over de gasten waarmee TS te maken mee heeft gehad.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:48

"Zie je wel weer met wat voor type mensen je te maken hebt, er valt niet mee te praten daar zijn ze niet ontwikkeld genoeg voor."

Sorry maar deze zin komt op mij heel anders over. Alsof je álle vmbo'ers zo onderontwikkeld vind en dat er met geen enkele vmbo'er te praten valt.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:57

Nors opkijken Die VMBO-ers ook... altijd weer hetzelfde liedje met dat rotvolk. Het zijn een stelletje aso's, allemaal! Ik zou voortaan met een grote boog om ze heen fietsen, want ze eten die slimme VWO-ertjes zo op!

Ik ben zelf een MAVO meisje Knipoog en ik erger me tot op heden nog mateloos aan mensen die zo praten over deze groep.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:06

Ik ook Litterbox! Tuurlijk is er ook rotvolk tussen. Maar dat heb je op elk niveau. Zelf heb ik ook vmbo gedaan en zou het niet eens in m'n hoofd halen om mij zo te gedragen als die mensen waar de TS gedoe mee had... Bah