Ik was om 4 uur uur met mijn tweelingzus en we fietsen over het schoolplein naar huis, de hele school was zo ongeveer al uit, maar we moesten langs een groepje vmbo'ers die breeduit stonden. Ik ging er eerst langs en daarna mijn zus, vervolgens tuft een jongen op haar en daar zegt ze wat van, vrij logisch toch? Ik bedoel dat hoef je toch niet te pikken?
We fietsen wat verder en opeens komen ze met 7 man ofzo achter ons aan, te schelden en tieren en op de kruising zetten ze ons klem, wij vragen waarom ze dat doen en alleen maar schelden en tieren. We vragen of ze op niveau en normaal met ons konden praten, doen ze niet en ze beginnen mijn zus te duwen en opeens kwamen er nog een paar, begonnen te tuffen richting ons en ik zei van nou we gaan Beer, zegt zo'n dom wijf ik dacht het niet en zet mij ook klem. Toen zeiden ze ineens ja jullie zijn kleuters en blaba, dus ik zei wie is er nou een kleuter door zo achter ons aan te komen en te tuffen...
Nou toen had ik het gedaan hoor, dit en dat en schelden en hoe durf jij mij kleuter te noemen, toen ging ze me ineens duwen en slaan, vervolgens komt er nog een meisje aan. Dus ik vraag waarom kom jij er ook bij, zegt ze niks en vervolgens gaat ze ineens op mijn zus haar been inrijden met haar fiets...het was zo eng en bedreigend.
Ik zit hier echt met trillende handen. Ik ben zooooo kwaad

Uiteindelijk kwam een klasgenoot aanfietsen en dreigde de politie te bellen en toen lieten ze ons gaan. 200 m verder ben ik echt in huilen uitgebarsten...ik snap gewoon niet waarom ze dit doen, wij hebben ze niks misdaan, ik ken ze niet eens....ik snap het gewoon echt niet