waarschuwing: lang verhaal
Ik had namelijk net de woningbouw aan mijn deur ivm een klacht van 1 van mijn buren

Maar ik zal bij het begin beginnen om duidelijker te zijn:
In september kwam ik hier wonen...maakte netjes kennis met de buren alhoewel mevrouw links (mijn leeftijd) gelijk bot reageerde.Mevrouw rechts (oude dame) reageerde wel gewoon positief
De vorige bewoner had mij al gewaarschuwd dat buur links graag de baas speelt en het op een vieze manier speelt.
Nou had ik al zoiets van "ja hoeft ze niet te proberen"
Bij de kennismaking met links ging alles dus heel stroef en herkende ik haar maar geen idee waarvan...
Netjes heb ik haar gevraagd onze gedeelde box op te ruimen en haar spullen op haar helft te zetten aangezien ik er ook dingen in kwijt wou,zij zou dit in orde gaan maken.
3maanden lang heeft zij de woning onderverhuurd aan een jongen met een hond, de jongen had ook overal maling aan en zijn hond was zeer aggressief en liet hij regelmatig op de gallerij los ,die dan weer een fikse stampij voor mijn deur (glas) stond te maken en waar mijn BM uiteraard op reageerde.
Uiteindelijk is mijn BM van kwaadheid dwars door het glas gegaan!! Dit heb ik gelijk laten repareren en tevens een plaat hout aan de binnenkant geplaatst
Afijn het was weer een tijdje rustig en ondertussen heb ik links meermalen gevraagd de box op te ruimen en heb ik stunten uit moeten halen om mijn fiets eruit te kunnen krijgen.
Ook luister ik het gejank aan van haar kleine keffer en bulderd er regelmatig radio 538 met windkracht 10 om 03.30 door mijn huis

ook ben ik er inmiddels achter gekomen dat ik haar dus ken van de vorige flat en zij mij oude woning over genomen had daar en dat dat ook niet zonder slag of stoot is gegaan.
Nou een kleine maand terug loop ik naar buiten om de honden uit te laten en staat links ook buiten die fiks staat te schreeuwen dat ze de politie gaat bellen vanwege het geblaf van mijn honden
oke?

Vervolgens loop ik weg en loop ik buurvrouw rechts in de armen die ineens begint te klagen over dat mijn kleine keffer al zeker een maand de buurt loopt te terroriseren
Ik meld de buurvrouw netjes dat als mensen niks tegen mij zeggen ik het ook niet kan weten en dan geen stappen onderneem.
Op deze actie heb ik uiteraard stappen ondernomen en een apparaat aangeschaft van maar liefst 168euro!!

Maargoed,apparaat helpt en meermalen overleg gehad met buur rechts of ze nog blaffen en nee hoor,ze had er geen last meer van...prima,probleem opgelost denk je dan

Mochten er nog klachten zijn dan zou ze dat laten weten. Nou prima

Nu ga ik dus net de honden uitlaten....praat nog met een andere buurvrouw van andere verdieping over mijn bel omdat ik die niet uitgeschakeld krijg en hier mensen te pas en te onpas maar aanbellen bij mij of de deur even open mag

Komen er 2 heren aanlopen en die blijken dus woningbouw te zijn....komen het gesprek binnen vallen omdat ze het woord woningbouw hoorde en vroegen mijn naam waardoor bleek dat ze net mij moesten hebben ...ow

Blijkt dat er iemand (wie willen ze niet zeggen) afgelopen 20 maart een klacht heeft ingediend

ivm geblaf van mijn honden

en ik schijn alleen een houten latje voor de deur te hebben in plaats van een normale glasplaat
(uhm

Ik vertelde de heren netjes dat ik allang een apparaat heb aangeschaft, dit allemaal ook al aan de woningbouwbalie gemeld had en ik zelf ook overlast heb van jan en alleman en huilende honden en ik het absurd vind dat ik overal de schuld van krijg!
Wie de klager is geweest weet ik dus niet en waar ik achter ben gekomen is dat buur links de beste vriendin is van de dochter van buur rechts en hun dus ook dikke vriendjes zijn ....
en ik dus het gevoel heb in de zeik te worden genomen.
Afijn door dit hele gebeuren kook ik van woede en wil ik graag eigenlijk actie ondernemen al zou ik dus niet weten wat!
Werl is in mij opgekomen buurvrouw rechts te vragen of ze nog last heeft gehad de laatste tijd..Nee? en dan prompt een papier uit mijn zak te trekken en vragen of ze dat even zwart op wit wil zetten!
en dit incl kopie bon enz allemaal naar de woningbouw te sturen!
Ik kan dus niks maar loop wel met woede rond en dat terwijl ik hier al helemaal niet meer lekker op mijn plek zit en ik druk aan het zoek ben naar wat anders al valt dat echt niet mee
Moest gewoon even de woede mij aftikken

Mocht je het hele verhaal gelezen hebben: bedankt!