bleeeehhh geblesseerd

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lonneke

bleeeehhh geblesseerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 20:32

een paar weken terug was ik in t zienhuis aan t badmintonnen in de sportzaal en toen was ik iets te fanatiek aan t rennen naar de shuttel en ging ik onderuit op mijn pols. dezelfde avond werd het blauw en kwam er een bult. de blauwe plek verdween echter niet en de bult komt telkens tijdens inspanning keihard terug. nu ben ik toch maar naar de dokter gegaan bij ons in t ziekenhuis en nu is er dus bindweefsel beschadigd en moet ik 4 tot 6 weken ingetaped zitten. dat is een soort rekverband maar dan met plakmiddel zodat het niet schuift. jaja nu raad je het al, ik kan die pols eeeeecht niet meer buigen. was dus ook de bedoeling aldus de fysio die het erom heeft gedaan. nu moet ik het steeds laten tapen en mag voorlopig even rustig aan doen. omdat ze het niet verstandig vonden dat ik zou stoppen met sporten i.v.m mijn geestelijke toestand mag ik rustig aan blijven spelen. gaat het echter niet beter moet ik dus ook 6 weken stoppen met sporten Frusty dan kunnen ze me opvegen denk ik want hier haal ik zoveel uit.

Het leven wint.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:40

welkom bij de club Haha!
beterschap!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:42

Nah lekker dan, had je net iets leuks gevonden en dan moet je er alweer mee stoppen... Maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje zeg ik altijd maar. Beterschap Lon!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:44

beterschap lonneke, dat je maar gauw weer beter mag zijn.

trotse moeder van 2 prinsesjes

lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 20:50

tja lon is wat te fanatiek he!! dat is wel een bekend euvel voor veel borderlinepatienten. en dan heb je al gauw een blessure te pakken. maaaaarrrrrrr ik moet me nu wel rustig houden dus dat word de komende tijd wat afzien, grrrrrrrrrr lon stuitert

Het leven wint.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:25

Zie PB Lachen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 08:26

He, wat balen. Nou, hopen maar dat je arm het volhoudt om een beetje te blijven sporten. Kan me voorstellen dat je anders tegen de muren op springt... Beterschap!

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie