Kerstpakket

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast546

Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 18:20

Vandaag hebben we op het werk onze kerstpakketten gehad, een blauw "stewardessen trekkoffertje" met daarin een blauwe fleecedeken, een thermoskan, een mikadospel en een zak autodrop (die ik nu aan het opeten ben Vork )
Hebben jullie ook al je kerstpakket gekregen?

dapperdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:36

Jep, alleen die van mij staat nog op werk, ik moet morgen even de fiets pakken zodat ik hem mee kan nemen.

dienbald met hoge randen en deksel. deksel is spelbord, drie glazen, kaasbolletjes, chocolade, de gebruikelijke dingen... Ze noemen het een ch@tbox... Alles is bruikbaar geen rare pate ofzo. Dus ik ben heppie!

Gek op mijn kleine tinkerbink...
http://www.dapperdier.nl Omdat je begrijpt dat kennis van paarden bijdraagt aan een blij paard, waardoor je geniet van samen werken aan een inspirerend partnerschap.
Elke maandag rond zeven uur gratis een tip op facebook!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:57

Ik heb mijn eerste kerstpakket binnen, van een onderaannemer waar ik veel mee werk. Een fles scottisch wiskey (was mijn vader heeeeeeel blij mee) en een fles witte wijn (daar was ik wel blij mee).
Op dit moment hebben we eigenlijk kerstdiner, maar ik ben ziek Scheve mond Ik heb keelontsteking en ik kan bijna niet slikken, lijkt me niet zo handig om dan thais te gaan eten.

:evaw:

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:03

Ik heb hem ook vandaag gekregen...
Er zaten 4 hele mooie Italiaanse pastaborden bij, + 1 bijpassende schaal. 6 placemats + servetten + servetringen in de Ital. kleuren. Verder ongeveer het hele arsenaal van het merk "epifine" (van tapenades tot olijven tot pasta enz enz) Een Trivial pursuit spel maar dan met kaarten van chocolade!!! nog 2 kleine spellen en een heel mooi glazen bordspel. Verder nog een spaghetti vork, dinerkaarsen, kaarsendover en een schaaltje + lepeltje voor geraspte kaas. Een echt Italiaans pakket dus! Ben er heel blij mee!

If it's not an icelandic, it's just a horse

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:44

jaaaaaaaaaaaaaa, ik kan nu lekker gaan vliegeren Haha! . We hebben nu drie dezelfde kerstpakketen Haha! . Dus alles drie keer:
drie vliegers,
drie strandtentjes
drie zakken chips,
drie radio's en verder nog allemaal lekkere dingen

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:09

ik heb me boodschapbonnen gehad die we altijd krijgen iedere jaar.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie