auw!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 22:15

Gister op mijn werk is het in mijn rug geschoten, leek mee te vallen tot ik vanaacht naar de wc moest HELLUP kon bijna mijn bed niet uit...natuurlijk was er weer niemand vanmorgen die me even kon masseren dus dan maar zo naar stal, was bijna blij dattik weer weg kon. Toen heeft mijn moeder mijn rug gemasseerd en ging het wel weer maar nu iedereen slaapt komt het weer opzetten, wordt weer heerlijk slapen.
Weet je volgens mij hoort dit bij onzin.
Nog iemand tips om (ZACHTJES iedereen slaapt behalve ik) van de pijn af te komen??

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

*Roos*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 22:17

au! Ik heb het ook een keer gehad. De enige oplossing is rustig gaan liggen en je concentreren op je ademhaling. dan val je vanzelf in slaap (ik wel tenminste)
Sterkte he!

Breng je talenten en die van je paard tot bloei en word de beste ruiter die je kunt zijn!

http://www.lentepaard.nl | Rechtrichten, Paardencoaching, Natural Horsemanship & Centered Riding

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 22:21

het is nu misschien een beetje warm, maar een warme kruik ter hoogte van de verkrampte spieren doet echt wonderen!

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 22:21

thnx ik zal zo mijn best gaan doen. oooooooow vrijdag kan mijn vriend weer ff rossen (mijn rug dan he) mijn moeder wil alleen zachtjes bang dat het erger wordt (jaja).
nou ik zal mijn best doen...

Enne een kruik maken, tsja idee maar dan gaat de boeiler weer aan en die staat naast de kamer van mijn ouders komen ze naar buiten 'slaap je nog niet??'

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Polly op 2001-06-20 23:22 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie