Het Boktjaar 2003: een vooruitblik

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 11:23

Ik heb een hoop plannen voor het komdende jaar 2003:

Allereerst wil ik begin maart beginnen met mijn E-rijbewijs en deze natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk halen, zodat ik lekker onafhankelijk ben en zelf op concours kan gaan! (mag de auto van paps mee Lachen )

Met Ameretto ons debuut maken in het L-SGW! We rijden in mei nog 1 keertje B en daarna gaan we het toch echt proberen in de L (is toch nog wel M pony's, dus als dat gaat lukken (en daar ben ik vrijwel zeker van) is Ret een superpony Haha! )!

Hopelijk kan ik dit jaar weer teruggeplaatst worden naar de M1, zodat ik weer lekker wat dressuurwedstrijdjes mee kan pikken en met een goed gevoel wat puntjes bij elkaar rijden..

Ook neem ik dat jaar de beslissing of Ret op deze pensionstal blijft, of dat het toch beter voor hem is dat we hem verhuizen naar een andere stal.

Ook wordt 2003 het jaar waarin ik Karin en Ret ga supporten tijdens hun endurancewedstrijden en natuurlijk hun debuut in de klasse II. Lachen
Samen met Maarten de supergroom Haha!!

Verder ga ik dit jaar driftig verder op zoek naar een stageplaats in het buitenland voor 2004. Curacao schiet voor geen meter op, dus misschien blijft het iets dichter bij huis (Frankrijk, Engeland, etc), of misschien blijf ik wel gewoon thuis Scheve mond ...maar we blijven zoeken!! (Zuid-Afrika kan ook nog een optie zijn....Lachen )

En ook ga ik het komende jaar de studiepunten uit het vorige jaar halen. ALLEMAAL!, want anders kan ik mijn stage in het buitenland wel vergeten.
Dus dat wordt nog ff goed mijn best doen!

En als laatste....in februari 2003 is mijn eerste persoonlijke kennismaking met de endurance Lachen...
Hellup, straks raak ik ook besmet met het virus en dan wordt het vechten om Ret, he Ka? Knipoog

Oh ja, nu echt als laatste...ik ga er gewoon een knallend (paarden)jaar van maken!!
(en ik spreek ook namens Ret Haha! )

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 11:52

Ik hoop iig weer over te gaan volgend jaar, mijn rijbewijs te halen (examen staat gepland op 27 januari!).
En op paardengebied..
Ik hoop mee te mogen maken dat Polly en gezond voldragen veulentje krijgt (als ze drachtig is) en natuurlijk dat het verder goed blijft gaan met Sharif samen.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:01

2003 wordt een heel spannend jaar voor mij (en Tica). Ze wordt ingereden en zal haar eerste show lopen hier in Nederland Lachen. Ik kan niet wachten!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:10

als eerste: LEKKER VERDER BOKKEN
Mijn schooljaar halen, mijn rijbewijs halen..
Lekker verder gaan met mijn vriendje (in februari zijn we alweer 3 jaar samen).
Verder hoop ik dat Polleke in 2003 een gezond en voldragen veulentje komt brengen, en natuurlijk dat ik erbij mag zijn.
Dat alles goed blijft gaan met mijn paardjes en met mijn ratje!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:10

Mijn hoofddoel: mijn Havo-diploma halen! Gaat wel lukken denk ik... Schijnheilig
Ook wil ik nu wel eens weten wat ik na de Havo ga doen. Ik ben er nog steeds niet uit...
Oh, en natuurlijke heel veel genieten van mijn vakantie Haha!

Met Chica wil ik graag wat onderlinge wedstrijdjes rijden en voor de rest lekker met haar trainen en heerlijke buitenritjes maken!

En voor de rest, ach ik zie het wel!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:41

hopelijk te starten met mijn paard: parouscha
En dat er een 2 merrie's op stal worden gedekt Tong uitsteken
Verder dat ik het goed doe in men examen jaar straks Haha!

En een gezond en mooi leven te gaan leiden Tong uitsteken