Muziek....Goed voor jongeren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Muziek....Goed voor jongeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 07:22

Mijn dochter, 8 jaartjes jong, houdt ontzettend veel van de muziek van Eminem. Zelf vind ik het maar rotmuziek en de woordenschat...daar wil ik nog niet eens over praten. Nu weet ik zelf wel dat mijn dochter die woordenschat niet gebruikt en het ook niet zou moeten proberen, maar wat denken jullie hiervan. Zou ik haar gewoon lekker naar haar muziek laten luisteren of het haar verbieden door het taalgebruik?

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:03

Ik zou haar gewoon haar muziek laten luisteren. Net als de stromingen en de mode in kleren is de muziekrichting waar je dochter van houdt erg leeftijds en tijdgebonden. Wees blij dat ze niet alleen voor Heavy Metal en headbang muziek heeft gekozen. En geef toe, de hele dag de Kelly Family is ook niet gezond....Haha!

Je suis Charlie.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:18

Ik denk niet dat verbieden zin heeft. Op straat, televisie en misschien bij vriendinnetjes zal ze het ook horen. Begrijpt ze trouwens wel wat het allemaal betekent?
Ik denk dat zolang jij duidelijk blijft dat je zulke taal niet wil horen uit haar mond er niet zo'n probleem is. Vroeg of laat krijgt ze er wel een keer genoeg van, denk ik.

* To Belg, or not to Belg *

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:56

Verbieden zal averechts werken. Laat haar maar, die komt vanzelf wel tot inzicht .Maar als je haar gaat pushen gaat ze zich er nog aan vastklampen en dat is het laatste wat je wil.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, kaatje89, Koekie_186, lastig, Muiz en 193 bezoekers