Ski-les nemen, hoe gaat dat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Ski-les nemen, hoe gaat dat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 14:21

In de kerstvakantie ben ik van plan skiles te nemen. Nu weet ik daar nog niks van en zit dus met een paar vraagjes:
Kom je eerst in een hele groep die het allemaal gaan leren, of krijg je priveles?
En ski´s enzo, moet je ze huren of zit dat allemaal bij de prijs in?
En wat is zo´n beetje een normale prijs voor skilessen?

Skieen jullie zelf ook wel eens indoor? Of gaan jullie gewoon met de kerst naar het buitenland?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 17:51

Mijn oom is skieleraar in Oostenrijk (= een Oostrijker ook). Je kan kiezen voor een groepsles of voor prive les. Prive les kan je dan ook met ze 2en nemen bijvoorbeeld. Dat is wel wat aan de dure kant maar zo leer je het wel snel. Wat de prijs precies daarvan is weet ik niet maar dat verschilt meestal ook wel. Als je een groepsles neemt ben je meestal met zo'n 8 mensen in een groep en moet je in het begin achter elkaar in een rijtje skien, tenminste dat doen ze meestal wel. Je kan dan kiezen voor 3 dagen of meer, dacht ik tenminste.
Skies moet je nog apart huren dat zit er niet bij inbegrepen. Dus die moet je dan nog een keer apart huren wat ook wel prijzig. En niet te vergeten.. je moet ook ski kaarten hebben! Wintersport is niet goedkoop

Ik zelf skie al vanaf mijn 4e en heb tot mijn 8e elk jaar in een skiklas (groep) gezeten. Natuurlijk kreeg ik ook wel prive les van me oom als we een keer met ze alle gingen skien. Zelf heb ik nog maar 1x indoor geskied in Snowworld. Vond het niet geweldig maar denk dat ik dat dit jaar nog wel een keer ga doen omdat we jammer genoeg deze keer niet op wintersport gaan (geen geld.. Huilen ) Daar baal ik echt ontzettend van!!

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag Party!!