Geen zin om te werken. Wie nog meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

virgin_lady

Geen zin om te werken. Wie nog meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 15:11

Morgen moet ik gaan werken.. Heb er echt geen zin in..
Zat te denken om mezelf ziek te melden maarja, mijn ouders zullen ook wel raar staan te kijken als ik dan ineens thuis ben.. En ik kan het eigenlijk ook niet maken wan dan moete ze weer een vervanger gaan regelen ensoww..

wie moet er morgen nog meer werken en heeft er ook geen zin in?

Anoniem

Re: Geen zin om te werken. Wie nog meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:14

Ik heb ook geen zin. Gisteren niet en vandaag ook niet. Morgen hoef ik maar een halve dag dus dan heb ik er denk ik meer zin in Vork Maar normaal heb ik wel zin om te gaan, (nu sta ik niet iedere dag te springen tot ik naar mijn werk mag) maar ik ga niet met de tegenzin zoals ik vandaag en gisteren had.

Ziek melden moet je dus niet doen, dat kan alleen maar tegen je werken. Gewoon even doorbijten en naar je werk gaan. Als je er bent zal het wel meevallen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:17

Ik heb ook echt geen zin..
Moet al om half 7 beginnen dus super vroeg uit mijn bed en ik moet donderdaag ook om half 7 beginnen.. Scheve mond

De tijd gaat dan ook nog eens zo langzaam. Slapen

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:20

Wil je je zomaar ziek melden als je geen zin hebt?

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:21

ik zou ook liever een miljoen willen winnen, zodat ik de hele dag kan doen wat ik wil...zolang dat nog niet gebeurt is moet ik mezelf ook iedere dag naar mijn werk slepen.. Haha!
maar ik denk maar zo.... als ik niet zou werken, dan zou ik ook mijn geweldige paarden niet hebben...dus daar denk ik dan maar aan ... Pling

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:22

Ik moet donderdag weer en zie er nu al tegen op, weet niet wat dat is maar soms heb ik gewoon even een dipje dat ik echt niet wil..
De 2 dagen erna ga ik al met iets minder tegenzin, en daarna begint het weer opnieuw, maar ach zo erg is het meestal dan niet als je er eenmaal bent Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:23

Ja, dat zou mij nu ook echt fijn lijken. Lekker genoeg geld hebben en alleen werken als je daar zin in hebt Vork Voor de rest lekker de hele dag met je paard of andere dingen bezig zijn. Maar helaas heb ik die miljonair niet gevonden Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:24

tsssk geef jezelf eens gauw een flinke schop onder je hol!!

Iedereen moet werken om zijn centjes te verdienen, dus ook jij !

Ik heb een enorm grote hekel aan uitkeringtrekkers die eigenlijk totaal niks mankeren... wel kunnen paardrijden, maar werken neeee dat kunnen ze niet... weinig respect voor zulke mensen.
Dus evenmin voor mensen die zich ziek willen melden omdat ze geen zin hebben Lips are sealed

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:25

ik heb ook geen zin, heb hier een olifant op mijn buro die toch gebeuren moet, ik zit nu even op bokt ( loop gewoon te rekken ) maar geef mezelf toch wel even een schop onder mijn kont nu....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:26

crossmonster schreef:

Ik heb een enorm grote hekel aan uitkeringtrekkers die eigenlijk totaal niks mankeren... wel kunnen paardrijden, maar werken neeee dat kunnen ze niet... weinig respect voor zulke mensen.
Dus evenmin voor mensen die zich ziek willen melden omdat ze geen zin hebben Lips are sealed

En miljonairsvrouwen? Wat vind je daarvan? Clown

Maar je hebt gelijk hoor, vreselijk dat er mensen zijn die gewoon kunnen werken maar het gewoon niet willen maar iedere maand wél hun handje kunnen ophouden bij de uitkeringsinstantie. Vervolgens moeten wij ons uit de naad werken om deze mensen te kunnen onderhouden. Vreselijk

snoeppapier

Helemaal met crossmonster eens...we hebben allemaal wel eens geen zin Schouders eronder een gaan met die banaan, en als je dit gevoel iedere dag hebt, misschien toch eens kijken naar een baan die je wél leuk vindt Ja

Tijgertje86

Een beetje verantwoordelijkheidsgevoel is wel op zijn plaats. Ja Iedereen heeft weleens geen zin, ik heb dat ook weleens, maar dat vind ik geen reden om thuis te blijven. Je werkt niet alleen omdat het moet, maar ook je te ontwikkelen en om je brood te kopen. Geen zin hebben en opgeven is geen optie. Wees blij dat je werk en een inkomen hebt. Ga lekker sparen, ontwikkel je of zoek werk wat beter bij je past, zodat je wel weer gemotiveerd raakt. Werk opzich is niet altijd leuk, maar denk ook eens aan alle leuke zaken die bij werk komen kijken! Knipoog Een uitkering aanvragen en op andermans zak gaan leven, vind ik te arrogant voor woorden. Lekker zelf je hachie bijelkaar sparen, zodat je jezelf kunt voorzien!

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:27

Ik heb ook totaal geen zin. Ik moet zometeen om 5 uur beginnen...

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:30

Dat je er alleen al over denkt om je ziek te melden terwijl je niet ziek bent daar kan ik al niet bij. Zelfs nu ik een fikse hersenschudding heb ga ik nog gewoon aan het werk... Ik wil straks ook weer mijn paard kunnen rijden dus kan ik ook wel weer aan het werk... Beetje doorzetten hoor !!

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:33

crossmonster schreef:

Haha! helemaal mee eens! ik ken er ook wel een paar die wel kunnen rijden en winkelen en weet ik veel nog meer....maar werken,,,nee dat kan ik niet met mijn rugpijn...snap jij dat nou?

dus gewoon gaan werken, en met goede zin opstaan!
er zijn ergere dingen op de wereld.....

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:35

Jolanda_ schreef:
Dat je er alleen al over denkt om je ziek te melden terwijl je niet ziek bent daar kan ik al niet bij. Zelfs nu ik een fikse hersenschudding heb ga ik nog gewoon aan het werk... Ik wil straks ook weer mijn paard kunnen rijden dus kan ik ook wel weer aan het werk... Beetje doorzetten hoor !!

Daar moet je mee uitkijken hoor!
Ik heb anderehalve maand ook een hersenschudding opgelopen... en ben toen ook gewoon blijven werken.. met gevolg dat ik afgelopen week heel de week thuis heb kunnen zitten... omdat het gewoon ECHT niet meer ging.. ben nu ook weer aan het werk.. (tegen advies van de dokter in Tong uitsteken) maar als je het forceert krijg je er alleen maar extra veel last van!!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:35

crossmonster schreef:

Ik werk 40 uur in de week en ga elke dag naar mijn werk maar ook ik heb weleens van die momenten. Dan denk ik:'" Vandaag blijf ik gewoon in bed liggen". Dan hijs ik mezelf puffend overeind Haha! en ga ik toch maar aan het werk.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:37

Nathalie02 schreef:
crossmonster schreef:

Ik werk 40 uur in de week en ga elke dag naar mijn werk maar ook ik heb weleens van die momenten. Dan denk ik:'" Vandaag blijf ik gewoon in bed liggen". Dan hijs ik mezelf puffend overeind Haha! en ga ik toch maar aan het werk.

Denk je het of doe je het ook?
Ikzelf wil vaak wel maar Durf het nooit en doe het ook nooit..

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:38

Ik ik ik!
Ik moet morgen weer werken. Heb echt geen zin.
Sla mezelf er doorheen met de gedachte dat het maar van zes tot tien is. Lachen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:39

ik heb ook geen zin. glukkig maar 3 uurtjes vanavond. werk er al 3 weken en nu al geen zin meer. dankzei fijne colega's

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:40

ikke20 schreef:
ik heb ook geen zin. glukkig maar 3 uurtjes vanavond. werk er al 3 weken en nu al geen zin meer. dankzei fijne colega's

Hmm jij hebt er dus ook last van.. Bloos
Ik ook dankzij 1 collega en dankzij mijn baas.. Scheve mond

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:42

crossmonster schreef:
Denk je het of doe je het ook?
Ikzelf wil vaak wel maar Durf het nooit en doe het ook nooit..

Nee, ik doe het niet. Ik blijf pas thuis als ik me echt heel beroerd voel. Wil niet zeggen dat ik het nooit denk.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:43

Nee ik denk het ook altijd.. Tong uitsteken

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:43

Ik heb ook wel eens geen zin maar zou toch echt niet de moed hebben om me daarvoor ziek te melden hoor! Denk ook dat ik me dan ontzettend schuldig voel omdat hun dan een vervanger moeten regelen voor iemand die 'ziek' is

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:44

ik moet echt half doodgaan voor ik thuisblijf, vind het anders rot voor collega's. Maar ik denk het wel geregeld hoor Haha!