HELP! schilderen = puinhoop!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 14:39

Hallo!
Ik ben dus bezig met mn meubels te schilderen. Maar het gaat niet zo heel goed. Ik ben bezig om ze in de grondverf te zetten, maar het is een beetje een puinhoop geworden. Er zit geloof ik meer verf op mij dan op mn meubels *LOL* !
Ik had expres alleen een oud t-shirt aangedaan zodat er geen broeken vies zouden worden, maar het gevolg is dat mn benen helemaal onder de witte vlekken zitten! En ik krijg het er niet meer af !|o Haha! HELP!!!
Echt ik zit helemaal onder, mn handen, mn benen, mn armen. Zucht ik kan dit gewoon niet!

Het allergrootste probleem waren de planken. Die had ik eruit gehaald om ze te kunnen verven. Maar ik moest dus beide kanten verven en toen kon ik ze nergens meer tegenaan zetten want dan ging de verf er weer af!
Gelukkig heb ik een oplossing gevonden.

Maar ik ga niet opgeven! Die kastjes zullen lukken en het gaat mooi worden!!!
Zometeen komt mn moeder thuis en die gaat mij helpen. Als het af is zet ik wel foto's op bokt. Dan kunnen jullie me uitlachen haha. Nee volgens mij wordt het best mooi als ik eindelijk klaar ben.

xxx schilderende Roos

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 14:46

vind ik zelf ook altijd leuk: kastjes op de rommelmarkt kopen en dan zelf opknappen. We hebben al heel wat kastjes in huis staan....
Veel plezier. Tip voor de volgende keer: gebruik verf op waterbasis (zowel grondverf als oververf) dat kun je makkelijk afwassen (van jezelf dan) Clown Clown Clown Clown

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 15:57

hihi, ben echt benieuwd.. nog veel succes *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 19:39

Verf op waterbasis idd wilde ik ook net zeggen Riette, en wat ik vaak doe is ze op een plankje te drogen leggen dan raken ze niet met de grond (in mijn geval vaak krantenpapier)....ik doe ook altijd eerste de gedeeltes die zichtbaar blijven, die kun je dan sneller weer verder afmaken.
Verf op waterbasis stinkt wel... Kusje
Ook leuk is antiekbeits en ik ga me ook nog eens wagen aan het verven van mijn rotanstoelen met speciale spuitbusverf.
Haha!