Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:05

is dat een mazda 323Fcoupé? Niet mijn smaak zo'n tekening op de motorkap Bloos
Maar kan me wel voorstellen dat het een blikvanger of gesprek van de dag zou kunnen
zijn voor in de Actueel....
Wel onwijs zonde van die schade, weet je inmiddels al iets meer?
(Ps kijk even naar je bandenprofiel oogt erg schraal)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 20:49

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak Haha! Er zijn meer mensen die het niks vinden.
Morgen (dinsdag komt er een schade expert langs, en dan hoop ik meer te weten.
Nieuwe banden komen volgende maand, ben nu blut maar fijn dat je het ff zegt Ja

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:55

wow,vette brush op je motorkap
zelf zou ik m niet laten plaatsen maar ik vind m wel mooi Ja

Bienotje

Berichten: 10886
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:52

Oei, de tekening op de motorkap is totaal niet mijn ding Knipoog Vind het ook echt een mannending eigenlijk. Maar wel mooi gedaan, kan het werk wat erin zit wel waarderen. Zelf gedaan?

Balen dat je schade hebt nu, maar hopenlijk komt dat allemaal weer op zijn pootjes terecht. ik duim voor je.

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:04

ow echt baaaalen voor je..
ik zal voor je duimen dat je zoveel mogelijk van de schade vergoed krijgt

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:06

Zonnebloem schreef:
Maar omdat die lummel niet in zijn spiegel keek heb ik nu een zooitje schade van heb ik jou daar Boos! Boos!
Dat zal die man vast ook niet met opzet gedaan hebben.

Al_Zawraa

Berichten: 2359
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:13

I like it! *LOL*
Prachtige tekening, ik zou ook zo zoiets op mijn auto laten zetten, als ik niet een afgetrapte Swift zou hebben Knipoog

Wat ontzettend zonde van je auto, ik snap dat je er ontzettend van baalt. Ik hoop voor je dat hij niet totalloss verklaard wordt.

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:58

Ik vind airbrush of special paint erg stoer! Zou het zelf ook willen maar dan een klein dingetje aan de zijkant achteraan zeg maar.
Door wie heb je het laten doen?

Bij de trucks is Sakaweje (ofzo) heel bekend.

Jokonootje

Berichten: 4859
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:06

Zonde van je auto... Maar dat is nu eenmaal het risico als je veel geld in auto's steekt. Door de fout van anderen kan het jou een hoop geld kosten...

Ik snap prima dat je het mooi vind hoor... maar je neemt het risico wel voor lief als je hiervoor kiest...
Desalniettemin echt zwaar balen ben benieuwd wat de schadeexpert ervan zegt !!

Anoniem

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:37

Jolanda_ schreef:
Zonde van je auto... Maar dat is nu eenmaal het risico als je veel geld in auto's steekt. Door de fout van anderen kan het jou een hoop geld kosten...

Ik snap prima dat je het mooi vind hoor... maar je neemt het risico wel voor lief als je hiervoor kiest...
Desalniettemin echt zwaar balen ben benieuwd wat de schadeexpert ervan zegt !!


Sorrie maar dit vind echt een kansloze opmerking, dus als we geld in een auto proppen (sorrie maar die mensen bestaan nu eenmaal en geef ze geen ongelijk;)) het onze eigen schuld zou zijn? Lips are sealed
Wat een onzin.

Jokonootje

Berichten: 4859
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:06

nee dat zeg ik niet... Je neemt een bepaald risico als je geld in auto's stopt... zeker als je dan niet de bijbehorende verzekering afsluit. Ik zeg niet dat het dan je eigen schuld is. Wel goed lezen en je niet meteen aangevallen voelen...

Anoniem

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:16

Jolanda_ schreef:
nee dat zeg ik niet..


Maar zo komt het wel over, dat het je eigen risico is en dat is natuurlijk groet onzin,
een ander moet uit zn doppen kijken punt Knipoog

Jolanda_ schreef:
zeker als je dan niet de bijbehorende verzekering afsluit.


Als jij goed had gelezen had je kunnen lezen dat er geen evrzekering voor af te sluiten is Knipoog
(Over goed lezen gesproken?)

Ik vidn je opmerking gewoon nergens op slaan ik denk dat een ieder voor zichzelf heel goed kan bepalen wat hij aan geld in zn auto's stop, dat een ander niet uit zn doppen kijkt kunnen hun dan ook niets aan doen.....

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:10

Auto ziet er gaaf uit hoor. Ja Al zou ik zelf het lef niet hebben om zo'n brush op de moterkap te gooien hihi. Overigens ziet de schade er erg gemeen en ingewikkeld uit. Scheve mond

Mandy_

Berichten: 1560
Geregistreerd: 10-09-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:22

Suzanne F. schreef:
......

Bij de trucks is Sakaweje (ofzo) heel bekend.


Sacajawea bedoel je? Zij kan het echt heel mooi zij doet inderdaad meer trucks ze doet opdrachten bij mijn vriend op t werk.

****

Ik vind t wel erg knap als je het kan maar dat plaatje is ook niet echt mijn ding!
Wel heel zonde van je auto, ik had een gepimpte Vw. Polo waar iemand tegen aanreed was mijn voorkant in elkaar ik had hem net 2 weken geleden laten spuiten. Maar aangezien er op de boosdoener geen verhaal te halen viel omdat meneer niet verzekerd was kon ik alles zelf betalen.

Hopelijk loopt t bij jou beter af.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:01

Chiqa schreef:
Jolanda_ schreef:
nee dat zeg ik niet..


Maar zo komt het wel over, dat het je eigen risico is en dat is natuurlijk groet onzin,
een ander moet uit zn doppen kijken punt Knipoog

Jolanda_ schreef:
zeker als je dan niet de bijbehorende verzekering afsluit.


Als jij goed had gelezen had je kunnen lezen dat er geen evrzekering voor af te sluiten is Knipoog
(Over goed lezen gesproken?)

Ik vidn je opmerking gewoon nergens op slaan ik denk dat een ieder voor zichzelf heel goed kan bepalen wat hij aan geld in zn auto's stop, dat een ander niet uit zn doppen kijkt kunnen hun dan ook niets aan doen.....


Jij kat echt iedereen af die er anders over denkt zeg! En dan heb je er ook nog eens geen kijk op....

Er is wel degelijk een casco verzekering af te sluiten voor gepimpte auto's, getuned of niet! Neo klassiekers, via een tuning club etc. Maar dat kost wel geld. Maar als jij vindt dat jouw auto meer waard is dan de regulaire dagwaarde is het zeker de moeite waard je daarin te verdiepen!

Voor deze auto lijkt het mij meer dat hij een persoonlijk stempel heeft gekregen van de eigenaresse, dat verhoogd echter niet de waarde van een auto. Integendeel zelfs! Je sluit een heleboel potentiële kopers uit. De groep kopers/mensen die er geld voor over hebben wordt alleen maar kleiner. Zeker als er gesteld wordt dat hij niet getuned is. Dan is het dus gewoon een mazda uit 1994, die alleen een meerwaarde heeft voor een kleine groep mensen waaronder de eigenaar.
Je krijgt echt geen emotie waarde vergoeding van een verzekering maatschappij, ze zien je aankomen! Wie weet ben ik wel bijzonder gehecht aan mijn Ford Mondeo.... Voor mij is hij wel 5000 euro waard..... ieder ander geeft er misschien 1600 voor! Maar ik vind het erg belangrijk dat dit mijn eerste "echte"auto is.....

Als je veel geld stopt in een auto, is dat jouw zaak. Heeft niemand wat mee te maken, maar ga er niet vanuit dat je dat geld ook terug krijgt als je zelf geen verzekering hebt afgesloten.
Ik en de rest van de wereld gaat dat niet betalen! Jouw hobby, jouw probleem.

Anoniem

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 23:07

amondi schreef:
kat echt iedereen af die er anders over denkt zeg! En dan heb je er ook nog eens geen kijk op....


Dame niet zo he Knipoog
Jij haalde overduidelijk tunen en pimpen doorelkaar, dus zo verassend is het ook weer niet
dat mensen daar vragen over gaan stellen Knipoog Met name als je je voordoet dat je in de verzekeringen werkt, zo komt dat namelijk niet echt op mij over.

amondi schreef:
Er is wel degelijk een casco verzekering af te sluiten voor gepimpte auto's, getuned of niet! Neo klassiekers, via een tuning club etc.


Neo klassiekers? Vertel mij eens wat meer? (Hoor het voor het eerst)

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 07:45

Chiqa, amondi heeft wel gelijk, jij kat wel degelijk mensen af. Je kan dingen ook op een gewone manier zeggen, je vliegt altijd meteen in de aanvalsmode... Soms gaat het ook om de manier waarop je dingen zegt; in het bovenstaande berichtje weer, je bent gelijk mensen aan het beoordelen, nare eigenschap...

Ts, ik vind de tekening op de auto echt onwijs gaaf! Wat een werk heeft daar in gezeten zeg! Ik snap heel goed dat je extra baalt van de schade die je auto heeft opgelopen...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 08:01

Ik vind het wel wat hebben , als je toch een oude bak hebt, waarom zou je die niet laten pimpen, wel lachen toch?
Hoewel ik niet achter het stuur hoef te zitten in dit geval Haha!
Ik had door toedoen van mijn collegas destijds, een mondeo station, met knalroze velgen, hahaha dat vond ik gepimpt genoeg Huilen van het lachen

Bienotje

Berichten: 10886
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 09:55

Niet heel erg passend bij de beginpost, sorry..

Velgen of wieldoppen crossmonster? Dit vraagt namelijk om een foto!! (evt. per pb, om verder niet in dit topic af te wijken dan Knipoog )

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 13:27

Katja schreef:
Zonnebloem schreef:
Maar omdat die lummel niet in zijn spiegel keek heb ik nu een zooitje schade van heb ik jou daar Boos! Boos!
Dat zal die man vast ook niet met opzet gedaan hebben.


Nee, maar ff in je spiegel kijken is toch niet zo'n moeite? Die 5 sec die dat kost had mij zoveel rompslomp bespaard....

Gisteren is er een schade expert geweest, auto is totall-loss.
Hij is beperkt casco verzekerd en mijn motorkap en velgen heb ik extra apart verzekerd.
Maar dagwaarde is 1000 euro, heb een bedrijf gevonden dat hem zwart wil maken maar dan kom ik alsnog boven die 1000 euro uit, gezien hij vanbinnen ook helemaal ontzet is.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:18

Och jeetje, dat is kl*te zeg. Misschien een andere 323 kopen waar je je koplampen en motorkap op monteert? Echt balen zeg, pfff Scheve mond .

juval

Berichten: 13242
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:05

maar als je hem zwart laat maken zie je die mooie schildering toch niet meer....

Anoniem

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:35

Rinske schreef:
Och jeetje, dat is kl*te zeg. Misschien een andere 323 kopen waar je je koplampen en motorkap op monteert? Echt balen zeg, pfff Scheve mond .

Zat ik ook al aan te denken, jammer joh dat je auto totall loss is!!!! En dat alleen maar omdat iemand niet uit zn doppen kijkt.

Kieffer, op de man af spelen mag niet he stuur me je commentaar anders via PB Knipoog als het je zo hoog zit.
En bovendien sta ik gewoon open voor mn kritiek

Chiqa schreef:
Neo klassiekers? Vertel mij eens wat meer? (Hoor het voor het eerst)



Ben benieuwd Lachen Kan ik daar weer wat van leren.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-03-08 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Berichten: 10886
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:37

juval schreef:
maar als je hem zwart laat maken zie je die mooie schildering toch niet meer....


Ik denk dat je het figuurlijk moet zien, niet letterlijk Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 15:57

juval schreef:
maar als je hem zwart laat maken zie je die mooie schildering toch niet meer....


Ik bedoel dat ze hem dan maken zonder de BTW erbij.
Behalve de motorkap heb ik in de auto zelf ook wat aanpassingen gemaakt en daarom wil ik deze graag houden. Sommige mensen verklaren me voor gek, misschien wel terecht, maar ik wil deze auto gewoon niet kwijt. Bloos