over *Jongens* wat moet ik nou doen ????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

over *Jongens* wat moet ik nou doen ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 20:57

Ikwoon in Noord brabant
in mijn klas zit een best dik meisje best zielig ik noem haar even K
Zij is verliefd op een jongen en toen gaf ze een tijdje geleden zijn msn adres en ik had em toegevoegd
en het klikte eigenlijk wel tussen ons
ik noem hem nu maar even G.
Maar hij heeft een hekel aan K
Dat zei hij tegen mij en dat weet K ook
Maar ik vind em eigenlijk wel heel leuk
Ik weet hoe hij eruit ziet want K heeft naast hem gewoont
Ik noem geen namen in het geval dat iemand iemand herkent

en A dat ben ik

G : heey
A: heey , hoe is tie ?
G : ja goed en met jou ?
A : goed hoor maar ik ben kei moe
G : Jij ook al , ik ben ook verschrikkelijk moe
A : Ik ken me ogen bijna niet meer open houden, dus ga ik zo maar weer eens.
G : Ik ga zo lekker slapen.
A : Ik ook, want ik ben zzzooooo moe
G : Zullen we samen slapen ???
A : Ja, achter de pc zeker ?
G : Nee, dan kom je naar mij thuis toe
A : Ja dat gaat lekker , denk je dat ik nu nog weg mag ??
G : Oh okee
A : Ik ga weer eens ik spreek je nog wel , -xxxxx-
G : Ik spreek jou ook nog wel -xxx-

Ik weet nou niet wat ik moet doen
ik wil wel met hem maar ik vind het dan zielig voor K
Wat moet ik nou doen het maar eerlijk zeggen of mijn mond gewoon houdem


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:11

Als dat meisje een goede vriendin van je is, vind ik dat je het niet kunt maken iets met die jongen te beginnen. Als je toch echt iets met hem wilt, ben dan wel eerlijk tegen dat meisje. Ga er niet over liegen. Ze kan het beter van jou zelf horen dan van iemand anders.

* To Belg, or not to Belg *

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 21:22

Okee heel erg bedankt
ik ga zoiezo aan hem vragen of hij dit nou echt meende
want anders schiet het niet op en hou ik mezelf voor de gek
en als hij het echt meende zal ik het eens met dat meisje over hebben

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:52

Gewoon voor gaan. Het is duidelijk dat het niets wordt tussen G en K, dus waarom zou jij dan niet mogen? Zou het wel even bespreken met K, zodat ze zich in ieder geval niet gepasseerd of bedrogen voelt...kan ik me namelijk ook wel iets bij voorstellen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:16

Dit was een: *Hoe-'jonge volwassenen'-elkaar-duidelijk-maken-dat-ze-elkaar-leuk-vinden-lesje*

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 17:45

Oh :S.
rare opmerking prima.
Ik ga er verder niet op in.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:54

ben het helemaal eens met XoNo, als hij jou leuker vindt dan haar, waarom zou jij dan niet met hem mogen gaan? Maar vertel het haar dan wel even dat je hem leuk vindt.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:56

Prima heeft wel een punt anders. Heb je uit dit gesprek afgeleid dat hij je leuker-dan-gewoon-leuk vind?

In ieder geval, als je hem leuk vind, vooral proberen, maar wel je vriendin vertellen dat je hem ook erg leuk vind. Als je dat doet ben je een goede vriendin (volgens de Maxx-standaard), als zij een goede vriendin is en ze weet dat hij niets voor haar voelt, dan zal ze er (neem ik aan) niet moeilijk over doen. Echter als K jouw vriendin is en G heeft een hekel aan haar, maak G dan wel duidelijk dat K jouw vriendin is. Vriendschap is vaak belangrijker als een leuke jongen.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:57

ik ben het met Linda eens. Als K een goede vriendin is; niet doen! Als K gewoon een kennis is; tja, waarom niet? Maar het lijkt me idd een goed idee om eerst eens bij die jongen te polsen in hoeverre hij het meent. Jongens zeggen wel vaker rare dingen Tong uitsteken

זכור

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:57

er.. als het een goeie vriendin is dan doe je dat niet imo
stel nou voor dat t jou gebeurd..

All your horses are belong to us! Knipoog

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:05

r0b1n schreef:
er.. als het een goeie vriendin is dan doe je dat niet imo
stel nou voor dat t jou gebeurd..

Hmm, dus jij hebt met je vrienden een ik-zag-haar-het-eerst afspraak?

Jaren terug was ik op vakantie in Frankrijk met twee vrienden. Een paar meiden leren kennen en ik vond 1 van de 2 erg leuk. Later bleek dat ze mijn beste vriend leuker vond en na verloop van tijd hij haar ook. Ik hoorde hem tegen een andere vriend zeggen " ... maar dat kan niet, want Martijn is gek op haar." Ik heb toen gezegd dat hij er voor moet gaan, ik wist immers toch dat zij mij niet zo leuk als hem vond. Ze zijn nu een jaar of 7 samen en onze vriendschap is nog steeds heel hecht.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:10

als het mij zou gebeuren had ik er geen probleem mee gehad als ik wist dat die ander mij niet leuk zou vinden.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:11

Inderdaad ik vind het ook wel banketstaaf om de jongen die een goede vriendin van je leuk vind, voor haar neus weg te pakken.
Bij mij is dat een keer gebeurt, mijn ex maakte het uit en vroeg hetzelfde moment mijn BESTE vriendin, en zij zegt gewoon Ja....
Ik was toen dus best wel pissig want dat is gewoon niet leuk.
Ik zou er gewoon eens met dat meisje over praten, dat je hem eigenlijk wel leuk vind.. En er gewoon eens goed over praten wat ze ervan zou vinden als je wat met hem zou nemen.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:22

ik zou opzoek gaan naar een andere leuke jongen.

Ik vind niet dat je je vriendin/klasgenootje voor de "gek" moet houden.

Het zal heel erg vervelend voor haar zijn en misschien denkt ze ook dat jij niet te vertrouwen bent en er vandoor bent gegaan met de jongen die zij leuk vind.

Ik zou lekker die jongen op een afstandje houden en opzoek gaan naar een andere jongen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:57

Haffielover schreef:
Oh :S.
rare opmerking prima.
Ik ga er verder niet op in.


als je het raar vind, en dat post en er vervolgens niet op ingaat, dan moet je het ook niet posten he!.

Ik zie namelijk niet hoe je uit die tekst kan halen of die jongen haar leuk vind. Het enige wat ik lees is dat tie bij haar wil pitten. Zou ik ook wel willen bij heel veel vrouwen, maar dat betekend niet dat ik gelijk verkering zoek. Maar misschien, voor mij is het allemaal heel lang geleden, is dat tegenwoordig een manier om iemand iets duidelijk te maken, via een vage omweg. Dan nog weet je niet wat iemand je dan met die tekst duidelijk maakt. (puur one night stand of verliefdheid) Iig niet duidelijk in mijn ogen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 17:54

Nee, ik vind hem echt leuk.
Hij zegt tegen mij ja sorry ik moet gaan mijn meis, ik spreek je nog wel, kkkkkkuuuuuuusssssss.
En die klasgnoot weet dat hij een hekel aan haar heeftt.
Ik heb het haar verteld en ze vind het niet erg.
Prima, ik word gek van je al die opmerkingen die je geeft op mijn Post's ik word er echt gek van, kun je die opmerkingen niet voor je houden.
Want ik word hier echt boos om, je moet echt op alles wat ik zeg commentaar geven.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:09

Je klasgenootje zegt wel dat ze het niet erg vind maar weet je dat wel zeker.............

Ik zou persoonlijk ook niet zeggen dat ik het erg vind maar ondertussen zak ik door de grond.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:49

Mag ik vragen wat het er toe doet dat dat meisje dik is? Waarom moet dat vermeld worden?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:02

Haffielover: Prima reageert op veel topics zo, ik kan zijn opmerkingen wel begrijpen, en je moet ze gewoon niet te persoonlijk opvatten...
pniekepnak: bij de meeste mensen zo jong als Haffielover (dus ook als ik) speelt het uiterlijk blijkbaar een heel belangrijke rol, mensen die dik zijn, zijn meestal per definitie minder..
even verder on-topic: Kijk, K zegt nou wel dat ze het niet erg vind, maar ik denk dat iedereen het niet leuk zou vinden, dus zij ook niet..
Als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar leukere jongens, en jongens kunnen via msn van alles zeggen, en er niets mee bedoelen of er niets van menen..

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:20

Ben het helemaal met prima eens Lachen Ik vind dat dit totaal niet zegt dat hij jou leuk vind! Ik bedoel weet je hoeveel jongens dat over de msn zeggen?

Maar ik vind het zelfde ook als kniepknap wat maakt het nou weer uit of dat meisje dik is net of het dan gelijk zo is dat hij haar niet leuk vind, slaat nergens op Lips are sealed
Verder vind ik als je het zou doen en lekkere vriedin zou zijn zeg, zelf zou ik dat nou nooit doen bij een vriedin. Net wat jij belangrijker vind vrieden of een vriendje.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:23

Ik zou zoiets ook nooit doen,net wat Lydia zegt:Je vrienden of vriendje.

Maar doe wat je zelf wil Lachen

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:29

Ik vind ook dat prima gelijk heeft! Als ik zit te msn en met een jongen dan geeft hij ook altijd een dikke kus aan mij en ik aan hem!! Maar ik heb gewoon verkering, en hoef niks, hij wil ook niks! Hoe kan jij eruit halen dat hij jou leuk vind?? Hij heeft het niet tegen je gezegd!! En vriendschap tussen een jongen en meisje kan ook hoor!! Misschien vind hij je gewoon aardig en verder niks!! (ik zeg niet dat dit niet nog kan groeien!)
Als je het zeker wilt weten vraag het dan gewoon!! Het is moeilijk maar dan weet je het in ieder geval!!
Succes

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:34

Ja van prima krijg ik ook altijd een Kusje op de msn zeg niets dus Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:54

dus in plaats om gelijk in de hoogste boom te vliegen, kan je ook proberen om er eens objectief naar te kijken. Dus zoals je leeftijds genootje, xxdaffiexx.
succes.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbleToDream, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Cerosa, Danseresje, ellen05, flooooo, GoogleAdsense, juval, Kayleigh__, LaraCroft, Larislaatje, lynnXtubbie, Manny, Maren, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, swatch, xMaritt en 153 bezoekers