Bestaat er een studie copywriting

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yvette

Bestaat er een studie copywriting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 16:01

Hai!
Ik heb eindelijk gevonden wat ik eigenlijk wil: iets met tekstschrijven. Alleen journalistiek of communicatie lijkt me niks, want ik ben nogal verlegen. Weet iemand of er nog andere mogelijkheden zijn op het gebied van tekstschrijven/ copywriting? Alvast bedankt!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:04

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:18

Ik heb tekstschrijven gestudeerd aan de hogeschool holland. Ondertussen bestaat deze opleiding niet meer en is hij opgegaan in de HBO opleiding communicatie. Misschien is er ondertussen veel verbeterd, anders raad ik je absoluut aan over je verlegenheid heen te groeien en aan een school voor journalistiek te gaan studeren.

Eigenlijk raad ik je sowieso aan aan je verlegenheid te werken omdat je voor elke functie moet kunnen presenteren (jezelf en je werk verkopen) en communiceren
Laatst bijgewerkt door dimmelim op 11-12-02 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 17:02

ok bedankt alvast!!

Ja ik ben ook al aan mijn verlegenheid gaan werken, maar ik heb er vooral in grote groepen nog steeds problemen mee

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:07

MBO, HBO of WO?

Nulla tenaci invia est via

Yvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 17:10

Uhm HBO of WO

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:58

Yvette schreef:
ok bedankt alvast!!

Ja ik ben ook al aan mijn verlegenheid gaan werken, maar ik heb er vooral in grote groepen nog steeds problemen mee

Komt heus wel goed, wat ik meer bedoel is ontzeg jezelf nu niet zo'n opleiding om die reden. Je groeit er wel overheen en een opleiding waarbij je veel moet communiceren en interviewen e.d. kan daar juist bij helpen.

Klein voorbeeldje: ik heb in het eerste jaar mijn propedeuse niet gehaald omdat ik te bang was om te komen opdraven bij het vak presenteren.
Nu 7 jaar later heb ik een presentatie gegeven in Paradiso voor meer dan 600 mensen... (ok het was nog steeds eng maar toch...)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie