AUW< val net met ladder en al van de zolder.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

AUW< val net met ladder en al van de zolder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 18:16

Ja hoor daar moet je toch echt Annemien voor heten. Ga ik net bij mn ouders de zolder op met mn vriend om mn schaatsen te zoeken want we gaan vanavond lekker schaatsen wil ik weer naar benee val ik met ladder en al. De ladder viel scheef en ik wilde me nog vastgrijpen aan de ladder (wat een reactievermogen) en ik val dus op mn voeten en toen kukelde ik naar achter. Ik lag in een deuk mn vriend niet want die schrok zich de kelere. Maar nu heb ik erg veel pijn in mn rechterarm. De arm waar ik me mee vast wilde klampen aan de ladder. Mn spier voelt alsof hij 10 cm langer is en ik heb heeeeeel veeeel pijn in mn kaak. Kan niet eens eten. Pijn in mn kaak heb ik al eens eerder gehad door het knarsentanden maar nu voelt hij of hij uit de kom is ofzo. Maar ik ga vanavond gewoon schaatsen hoor.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:19

Ik wou net schrijven: Dus dat wordt geen schaatsen! Haha!

Toch wel.. Nou doe maar wel voorzichtig hoor, als het zo'n pijn doet!

Beterschap Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 18:24

JA ik zal voorzichtig doen. Het was wel raar dat het na 3 minuten ineens zo;n pijn deed. Echt waar volgens mij is mn spier echt 10 cm langer. Vooral als ik een vuist maak doet het pijn. Zal je zien dat ik vanavond met schaatsen dus val op die arm. Maar ik wil zo graag en ik heb al 5 jaar niet geschaatst. LAten we hopen dat het goed gaat

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annefleur200, atilla, Essie95, Facebook, Laibadji, Lanoca, luuntje, Mandy_89, Mutsie93, Zil en 173 bezoekers