Lepels buigen, zie link 1e bericht voor foto's!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

Lepels buigen, zie link 1e bericht voor foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 16:53

Foto's!!!

Ik open even een nieuw topic, want ik ben toch nieuwsgierig Bloos .

Wat mij van de week gebeurd is staat hier voor de geinteresseerden: [LZP] Ki?

Uiteraard is alle hulp/verklaring daarover zeer welkom, dus reageer vooral als je de adder weet Haha! .

Mijn vraag in dit topic is: Wie lukt het 'a la Uri Geller' lepels te buigen?
Niet met grof geweld, maar gewoon door even aan de lepel te wrijven.

Ik heb het altijd als pure onzin beschouwd namelijk, stukje massahysterie of hoe je het maar wilt noemen. Dromen Mij lukt dat op geen enkele manier, zelfs niet met bruut geweld. Haha!

Nou was ik door de gebeurtenissen van afgelopen donderdag al niet helemaal 'mindvast' meer Tong uitsteken , maar nou gaat mijn zoon van 10 gisteravond met Uri lepels buigen voor mijn ogen en ook zojuist heeft hij nog even een demo gegeven. Niks bruut geweld, even wrijven, concentratie (is dat uberhaupt wel nodig?) en nu is mijn halve bestek naar de maan Haha! . Ik vind het grappig en schaf wel weer nieuw aan Tong uitsteken .

Maar ja, is dit nu apart?

Wie is er nog meer in geslaagd om lepels te buigen met een beetje wrijven, wat deed je en wat voelde je?

Ben zeer benieuwd, want ik geloof dat ik gek aan het worden ben Haha! .
Woensdag was ik volgens een psycholoog nog een zéér evenwichig persoon, maar begin er nu zelf wel langzaam aan te twijfelen Cool .
Laatst bijgewerkt door iefke op 18-02-08 23:08, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast en link geplaatst

Lisann__

Re: lepels buigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:32

mij lukt het ook niet hoor Knipoog

ik had gisteren wel iemand iets horen zeggen dat de dochter van een vriendin van die persoon het met een beetje wrijven wel lukt.

ik vind sommige dingen maar gevaarlijk die daar gebeuren...

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 17:36

Lies_Tijger schreef:

Helemaal eens hoor, ben geen Patty Brard fan, maar zou niet graag in haar schoenen gestaan hebben .

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:48

Mijn ook niet gelukt, ben er wel sceptisch in hoor. Ik ben uitgenodigt om 23-2 a.s. zaterdag naar Keulen te gaan om de live show bij te wonen...toch best wel spannend...Lachen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:59

Lies_Tijger schreef:

Het zijn allemaal trucs hoor, dus allemaal nep. Knipoog

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:07

Mij is het ook niet gelukt. Heb 20 minuten met een lepel gezeten, maar nee hij ging niet .

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:09

Wuis schreef:
Lies_Tijger schreef:

Het zijn mentalisten. Tuurlijk is het een truc, maar nep? Nou, ik weet niet of je die kerel met z'n zwaard hebt gezien, maar als dat mis gaat, was Patty niet meer onder ons.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:09

Bij ons lukt het ook niet toen die keer dat je een bekende nederlander moest kiezen en uri wist wel welke je had klopte het ook al niet Clown
Zaterdag moest ik wel lachen om petty heel sexy zo komkommer haha

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:11

Is het niet zo dat als je gaat wrijven over het metaal dat het dan zachter wordt en dat je het dan kunt ombuigen? Moet je wel vaak wrijven denk ik Tong uitsteken

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:25

saaraah schreef:
Wuis schreef:

Het zijn mentalisten. Tuurlijk is het een truc, maar nep? Nou, ik weet niet of je die kerel met z'n zwaard hebt gezien, maar als dat mis gaat, was Patty niet meer onder ons.

Meen je nou serieus dat dat niet allemaal van te voren is ingestudeerd en doorgenomen etc.?
Die mensen kunnen daar absolúút geen enkel risico nemen, dat is allemaal gewoon doorgestoken kaart hoor. Lachen
Het is niet voor niets tv en zelfs voor de mensen in de zaal beschikken al die mensen over veel meer dan wij zouden denken. Dit is allemaal pure illusie en hier komt niets anders bij kijken.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:27

Gearl, als je héél eerlijk bent: geloof je het niet of wíl je het niet geloven? Knipoog

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:28

Gearl schreef:
saaraah schreef:

Meen je nou serieus dat dat niet allemaal van te voren is ingestudeerd en doorgenomen etc.?
Die mensen kunnen daar absolúút geen enkel risico nemen, dat is allemaal gewoon doorgestoken kaart hoor. Lachen
Het is niet voor niets tv en zelfs voor de mensen in de zaal beschikken al die mensen over veel meer dan wij zouden denken. Dit is allemaal pure illusie en hier komt niets anders bij kijken.

Juist.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 19:19

Gearl schreef:
Dit is allemaal pure illusie en hier komt niets anders bij kijken.

De rest van de show (met de nadruk op show Tong uitsteken ) ben ik ook heel sceptisch over hoor.

Het lepel buigen ben ik niet sceptisch meer over, het kan écht. Ik sta er echt van te kijken hoor Ziek .

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:23

het zijn allemaal gewoon gochelaars. Vind er niets spectaculairs aan.. volgens mij staat op youtube bijna elke truc uitgelegd:) Verder bijv. de horloges. Het is logisch dat als je een horloge oppakt na vele jaren dat ie stil heeft gestaan eventjes tikt omdat het ineens beweegt:) Nu heb ik t miss met mijn nuchterheid voor veel mensen verpest:P

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 19:26

pinuts, en de lepels dan?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:27

Dat ze van de tv vallen?, zal wel een soort van stroomschok zijn. Ook die beroemdheden op tv. Het was een soort van rekenspelletje, het was logisch dat je op patty brard uitkwam.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:30

Ik geloof het wel met die lepels................

Heb vanmorgen melissa (mesastamp) gesproken en zei heeft een hele vreemde ervaring..........bij haar bogen de lepels wel degelijk. Zal haar wel even wijzen op dit topic..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:31

pinuts schreef:
het zijn allemaal gewoon gochelaars. Vind er niets spectaculairs aan.. volgens mij staat op youtube bijna elke truc uitgelegd:) Verder bijv. de horloges. Het is logisch dat als je een horloge oppakt na vele jaren dat ie stil heeft gestaan eventjes tikt omdat het ineens beweegt:) Nu heb ik t miss met mijn nuchterheid voor veel mensen verpest:P

Haha er vanuitgaande dat jij het goed hebt. Je spreekt geen feiten uit lieverd: dit is nog altijd een mening. Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:34

Ik zeg ook niet dat ik t over een feit heb..als je goed leest zie je achter mijn zin Tong uitsteken.. Maargoed het is mooi dat er mensen zijn die er wel in trappen, anders was dit programma een flop geweest. Vooral dat patty brard steeds terugkomt maakt het nogal nep. Vooral die keer dat ze niets hoefde te doen maar wel uit t publiek werd gehaald om het extra spontaan te laten lijken..

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:35

oww ik ben er... voor de geintersseerde fotos via mail verkrijgbaar
ik was erg naief en geloofde er geen ene r eet van... maar vriendlief boog de lepel dus toen het moment van uri kwam...halverwerge nog een x verder wat al erg bizar was... en de derde poging zei ik voor de grap: ik pak je hand en dan buig je hem nog een x, ik voelde de lepel extreem heet worden en we gooide hem weg door de kamer uit schrik.. toen ik hem pakte kwam er een & teken tevoorchuin en ik schrok me kapot... ik had namelijk een trouwkaart uitgezocht die tom nog niet gezien had en die kwam overeen met het teken van de lepel, ik hem opgezocht en jawel...

nogmaals komt erg ongeloofwaardig over maar ik ben nu overtuigd... de eerste buiging kun je zelf nog doen met erg veel kracht de andere vage dingen die gebeurde gewoon echt niet...
dus als je het niet geloofd pm me maar en ik mail je het bewijs... ben erg onder de indruk en een nacht niet geslapen pff

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:36

pinuts schreef:
Ik zeg ook niet dat ik t over een feit heb..als je goed leest zie je achter mijn zin Tong uitsteken.. Maargoed het is mooi dat er mensen zijn die er wel in trappen, anders was dit programma een flop geweest. Vooral dat patty brard steeds terugkomt maakt het nogal nep. Vooral die keer dat ze niets hoefde te doen maar wel uit t publiek werd gehaald om het extra spontaan te laten lijken..

klopt patty en de overige acts vind ik vreselijk ik vind alleen uri zelf fascinerend trucs of niet die lepel deed het zelf en echt niet wij.. want er was gewoon geen kracht.. misschien is er iemand die het up wil loade voor me...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:36

het lepel buigen is me niet gelukt, maar gister is de lepel wel een paar keer van de tv gevallen Haha!

Vorige week lukte het ook niet om de stoel te laten zweven, maar mijn armen werden wel loodzwaar, ik kon ze bijna niet meer omhoog krijgen...

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:38

Banjer schreef:
het lepel buigen is me niet gelukt, maar gister is de lepel wel een paar keer van de tv gevallen Haha!

Vorige week lukte het ook niet om de stoel te laten zweven, maar mijn armen werden wel loodzwaar, ik kon ze bijna niet meer omhoog krijgen...

die lepel springt hier iedere week van de tv... haha dat vind ik al niet meer eng....de lepel buigen vind ik enger

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:38

pinuts schreef:

Best komisch dat je het zelf niet door hebt.. Clown Misschien had je daar ook een Tong uitsteken achter moeten zetten? Iéts anders formuleren wil ook nog wel eens helpen. Haha!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 19:39

pinuts schreef:
Dat ze van de tv vallen?, zal wel een soort van stroomschok zijn. Ook die beroemdheden op tv. Het was een soort van rekenspelletje, het was logisch dat je op patty brard uitkwam.

pinuts, mijn zoon van 10 buigt ze ook....